Zpět
Implementace prvků eGovernmentu pro Městský úřad Staré Město
Registrační číslo: CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016709
Cílem projektu je rozvíjet efektivní komunikaci Městského úřadu Staré Město s veřejností tak, aby se stal přívětivou a snadno dostupnou institucí pro občany města. Toho bude dosaženo pořízením elektronické úřední desky, modernizací webových stránek, vytvořením geografického informačního systému a zpracováním komunikační strategie jako podkladu pro posílení kontaktních nástrojů pro styk s veřejností.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 4. 2021 - 31. 3. 2023
- Místo realizace: Zlínský kraj
- Místo dopadu: Zlínský kraj
- Cílová skupina: Obce a kraje a jejich zaměstnanci, Veřejnost, Volení zástupci
Příjemce
- Město Staré Město
- IČ: 00567884
-
Sídlo:
- Ulice: náměstí Hrdinů
- Číslo popisné: 100
- Městská část: Staré Město u Uherského Hradiště
- Město: Staré Město
- Kraj: Zlínský kraj
- PSČ: 68603
Financování (v Kč)
- Příspěvek Unie: 1 135 396,01
- Finanční prostředky ze státního rozpočtu: 200 364,02
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 4 - Efektivní veřejná správa
- Investiční priorita: 4.1 Efektivní veřejná správa; 4.1 Efektivní veřejná správa
- Specifický cíl: Profesionalizovat veřejnou správu zejména prostřednictvím zvyšování znalostí a dovedností jejích pracovníků, rozvoje politik a strategií v oblasti lidských zdrojů a implementace služebního zákona; Optimalizovat procesy a postupy ve veřejné správě zejména prostřednictvím posílení strategického řízení organizací, zvýšení kvality jejich fungování a snížení administrativní zátěže
- Výzva: Výzva pro územní samosprávné celky (obce, kraje a sdružení a asociace ÚSC)