Zpět
Profesionalizace sociální práce u pracovníků a pracovnic v tématu obchod s lidmi
Registrační číslo: CZ.03.2.63/0.0/0.0/19_098/0015347
Cílem je profesionalizovat práci pracovníků, kteří přímo podporují obchodované osoby. Inovujeme nástroje práce, které povedou ke zmírňování dopadů trestného činu obchod s lidmi. Pomocí metod human centered design nalezneme nové metody práce, vyškolíme pracovníky, založíme akční skupinu, která se bude podílet na výše popsaných krocích a následném šíření mezi další pracovníky a pracovnice. Chceme dosáhnout zkvalitnění sociální práce, která bude vycházet z aktuálních potřeb obchodovaných osob.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 5. 2020 - 30. 4. 2022
- Místo realizace: Ústecký kraj; Pardubický kraj; Středočeský kraj; Kraj Vysočina; Karlovarský kraj; Královéhradecký kraj; Jihomoravský kraj; Jihočeský kraj; Hlavní město Praha; Olomoucký kraj; Moravskoslezský kraj; Liberecký kraj; Plzeňský kraj; Zlínský kraj
- Místo dopadu: Královéhradecký kraj; Středočeský kraj; Moravskoslezský kraj; Jihočeský kraj; Zlínský kraj; Pardubický kraj; Karlovarský kraj; Liberecký kraj; Kraj Vysočina; Olomoucký kraj; Ústecký kraj; Jihomoravský kraj; Plzeňský kraj
- Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, Sociální pracovníci, Zaměstnanci veřejné správy, kteří se věnují sociální, rodinné nebo zdravotní problematice
Příjemce
- La Strada Česká republika, o.p.s.
- IČ: 25656317
-
Sídlo:
- Ulice: Bořivojova
- Číslo popisné: 1007/105
- Městská část: Žižkov
- Město: Hlavní město Praha
- Kraj: Hlavní město Praha
- PSČ: 130 00
Financování (v Kč)
- Příspěvek Unie: 2 728 136,62
- Finanční prostředky ze státního rozpočtu: 481 435,88
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 2 - Sociální začleňování a boj s chudobou
- Investiční priorita: 2.2 Zlepšování přístupu k službám
- Specifický cíl: Zvýšit kvalitu a udržitelnost systému sociálních služeb, služeb pro rodiny a děti a dalších navazujících služeb podporujících sociální začleňování
- Výzva: Podpora procesů ve službách a podpora rozvoje sociální práce