Dobrý den,
mám několik otázek k podporovaným aktivitám:
1) lze započítat do podpory CS čas strávený přípravou podkladů pro daného klienta i bez jeho přítomnosti - např. složitá příprava podkladů k žádosti o jeho oddlužení?
2a) lze jako výstup zpracovat příručku, která se týká podpory CS při řešení zadluženosti, ale je určená zaměstnavatelům (např. informace ohledně mzdová administrativy spojené s exekucí na plat CS apod.)?
2b) lze zpracovat jako výstup metodiku pro práci s CS v rámci Insolvenčního zákona?
3) lze v rámci přímé podpory hradit kl. podporu na ubytování na dobu, než stabilizují svůj rozpočet, aby u nich nedocházelo k dalšímu nárůstu dluhu (v řádu max. několika měsíců)?
Děkuji, Z, Nováková
Dobrý den,
1) čas přípravy podkladů, pokud souvisejí s daným klientem, lze započítat do podpory, ale jen v přiměřené míře a musí zde být jasná souvislost s klientem
2a) zpracování příručky, která je určená pro zaměstnavatele, kteří nejsou CS, nelze hradit z projektu
2b) metodika pro práci s CS by byla možná, jen je zde nutné zohlednit možnost využití již jiných vytvořených metodik mimo projekt, které lze použit bezplatně pro práci CS, tedy nutné zohlednit efektivnost, účelnost a hospodárnost výdaje při tvorbě metodiky v projektu
3) úhrada ubytování na dobu stabilizace rodinného rozpočtu není možná
S pozdravem Š.Müllerová
Komentáře k otázce