Dobrý den,
obracím se na Vás s dotazem ohledně složení projektového týmu. V rámci projektu budeme mýt lektory a garanta projektu - tyto osoby budou přímo pracovat s cílovou skupinou a máme je jako přímý náklad projektu. Dále bychom chtěli mít manažera projektu (kompletní práce okolo žádosti a projektu) a administrativního pracovníka (příprava materiálů, skript, prezenčních listin, aj.), budeme je mít jako nepřímý náklad (nepracují přímo s cílovou skupinou), máme je takto zařazeny správně?
Nicméně tyto pozice jsou uvedeny jako dalčí pracovní pozice POUZE pro projekty, které nevyužívají nepřímé náklady. Pokud si v rámci nepřímých nákladů budeme chtít uplatnit náklady na stravné, psací potřeby aj., tak nemůžeme tyzo pozice uplatňovat?
Moc děkuji.
Dobrý den, činnosti které přímo nesouvisí s prací s cílovou skupinou nepatří do přímých nákladů. Výčet činností spadajících do nepřímých nákladů naleznete ve Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty se skutečně vzniklými výdaji a případně také s nepřímými náklady v kapitole 6 Způsobilost výdajů.
S pozdravem
Ilona Volková
Komentáře k otázce