Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Dobrý den,
máme schválený projekt v hodnotě cca. 10mil a 50procentní dotaci (budeme tedy soutěžit v souladu s pravidly OZP) s ohledem na průzkum trhu a zajištění přiměřené hospodářské soutěže jsme se rozhodli Výběrové řízení rozdělit na 4 části
1. část: Podnikové vzdělávání ve společnosti v oblasti telemarketingu– Praha
2. část: Podnikové vzdělávání ve společnosti v oblasti telemarketingu– Morava
3. část: Školení managementu společnosti v oblasti leadership telemarketingu, motivace podřízených a osobního rozvoje v oblasti telemarketingu – Praha
4. část: Školení managementu společnosti v oblasti leadership telemarketingu, motivace podřízených a osobního rozvoje v oblasti telemarketingu – Morava
kdy 1 a 2 část mají shodné podmínky, a jedná se pouze o geografické rozložení s přesně stanovenými lokalitami pro školení. Z průzkumu trhu víme, že telemarketing jsou schopny kvalitně školit i fyzické osoby, s ohledem na jejich kapacity však nejsou schopny pokrýt všechna plánovaná školení a neradi bychom je diskriminovali v účasti v soutěži. Proto zvažujeme uzavřít rámcové dohody (pro první část se čtyřmi dodavateli bez obnovení soutěže na principu kaskády, pro druhou část pouze s jedním)
u 3 a 4 části je situace obdobná.
Prosím, není užití tohoto principu, který odpovídá platným zákonům v rozporu s podmínkami poskytnutí dotace?
Děkuji.
S pozdravem,
M. Šindler
Komentáře k otázce