Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
dobrý den,
chtěla jsem poprosit o radu, kam patří následující dvě školení (odborné, manažerské nebo ekonomické)?
1) Kurz / Správce dokumentace I. - Organizace a řízení dokumentů.
Na co se ve vzdělávacím kurzu zaměříme?
Osvojíte si požadavky řízení dokumentace a záznamů dle norem ČSN EN ISO/IEC 17025:2018, ČSN EN ISO 15189:2013 a ČSN EN ISO 9001:2015.
Seznámíte se s odpovědností správce dokumentace.
Součástí kurzu je řada případových studií.
2) kvalita a neustálé zlepšování
Hlavní cíl kurzu: Pochopit principy procesního řízení v kvalitě a naučit se využívat nástroje neustálého zlepšování. Dílčí cíle kurzu: 1. Pochopení principů procesního řízení v kvalitě 2. Naučit účastníky stanovovat a rozlišovat mezi odpovědnostmi, pravomocemi a kompetencemi 3. Využívat nástroje neustálého zlepšování 4. Pracovat s metodikou Kaizen
předem mockrát děkuji za informaci
Komentáře k otázce