Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Dobrý den,
níže uvádíme naše dotazy k realizaci projektu v době koronaviru (výjimky k realizaci projektů):
1. Rádi bychom realizovali konzultace telefonickou formou. Jak máme tuto akci zapsat do plánu aktivit? O jakou formu vzdělávání se potom jedná – prezenční/elektronická forma? Můžeme tuto konzultaci realizovat za přítomnosti více účastník?
2. Jaký je rozdíl mezi prezenční a online formou? Pokud jsou všichni účastníci na jednom místě a lektor jinde, tak se jedná o elektronickou formu?
3. Je využití hovoru přes Skype považováno za elektronickou formu vzdělávání nebo telefonický hovor?
4. V případě elektronické formy vzdělávání máme do plánu aktivit zapisovat přítomnost každého účastníka zvlášť? Co máme označit jako místo realizace?
5. E-learning můžou absolvovat pouze osoby, které už absolvovaly 20 hodin prezenčně? Jak máme nastavit časovou dotaci pro absolvování elearningu? Např. někdo čte pomaleji, někdo rychleji… Jak potom hodiny budeme vykazovat? Budete chtít printscreen obrazovky? Jak je to v případě e-learningu a jiných on line vzdělávacích modulů (webinářů), které jsou k dispozici zdarma?
Co uvedeme do plánu aktivit – o jakou formu vzdělávání se jedná?
A jak se v Plánu aktivit bude uvádět čas, tj. ne vždy tušíme, jak je daný e-learning, případně webinář dlouhý? Navíc se k některým věcem mohu vracet opakovaně
Děkujeme.
Komentáře k otázce