Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Dobrý den, k možnosti online výuky se na Vás obracíme se 2 dotazy:
1) V případě, že náš softwarový program neumožňuje dlouhý záznam v délce 8,5 hodiny (pro celodenní školení), je možné poskládat audiozáznam z celého školicího dne například z 8 audio souborů po jedné hodině, které na sebe budou časově navazovat?
2) Pokud v případě online výuky dojde k výpadku spojení (přetížení sítě, výpadku internetu apod.) a školení se přeruší, jak budete na takové zaznamenané přerušení pohlížet? Bude pak potřeba takový výpadek odečíst z nárokované doby k proplacení v ZOR? Nebo bude třeba o dobu výpadku prodloužit školení?
Předem děkuji za odpovědi L. Škrachová
Komentáře k otázce