Dobrý den,
uvažujeme o žádosti na podpoření marketingu a modernizace služeb stávající sítě bister (sociálních podniků), které máme v Praze. Je možné žádat pouze na tuto aktivitu - marketing a modernizace služeb? Kdyby pravděpodobně nebylo možné to spojit s konkrétním vznikem nových pracovních míst pro CS, ale "pouze" s růstem výnosů z provozů, což sebou sekundárně nese zvýšení počtu pracovních míst (větší výroba, větší potřeba zaměstnanců z CS), které ale není možné a priori kvantifikovat.
V průběhu času realizace projektu předpokládáme otevírání také nových bister, které budou potřebovat také oporu v tomto nástroji, zde myslím jen marketing.
Pravděpodobně se jedná o aktivitu g)?
Děkuji za informaci, Kateřina Broža
Dobrý den,
v rámci písm g) je možná modernizace i bez ohledu na přímé využití CS, přičemž je ale nezbytné prokázat ekonomickou efektivitu opatření, jak bude modernizací služeb zajištěna udržitelnost.
S pozdravem
M. Kousková
Dobrý den,
v rámci rozvojové aktivity uvedené pod písm. g) je možné pro stávající sociální podniky žádat o podporu pouze na některé segmenty, např. marketing. V rámci žádosti pak žadatel prokazuje ekonomickou efektivitu tohoto projektu, tzn. např. ve finančním plánu musí být zřetelný rozvoj (porovnání současného stavu se stavem po zavedení podpořeného opatření).
S pozdravem
M. Kousková
Dobrý den,
děkuji za odpověď, tomu rozumím, že musí být evidentní přínos (finanční plán). Jen se znovu ještě ptám na druhou část, kdy kromě marketingu, jsem myslela ještě na modernizaci služeb. Tenhle typ modernizace služeb má být zřejmě přímo zacílen na zákazníky podniku, případně s ním musí pracovat cílová skupina. Chápu to správně?
Konkrétně nás napadá rozvoj/modernizace SW infrastruktury podniku - jednorázové investice, které přinesou zefektivnění řízení, ale zatím zde nevidím přímý dopad na CS. Případně modernizace vybavení a následný rozvoj nabídky podniků.
Děkuji, KB