Dobrý den,
měla bych dotaz, co vše je možné nechat si proplatit v rámci marketingových služeb nakupovaných v rámci projektu. Hlavním prodejním kanálem nového oboru činnosti v rámci stávajícího oprávnění k podnikání bude e-shop. E-shop bude sloužit čistě k prodeji výrobků, které jsou předmětem projektu. Pokud bude žadatel poptávat službu např. "řízení on-line marketingu" zahrnující analýzu klíčových slov, kontrolu SEO, vytvoření designu e-shopu, návrh na marketingové kampaně apod., bude tento soubor služeb jako celek způsobilý přímý výdaj. Děkuji.
Přeji pěkný den
Dobrý den,
obecně lze říct, že pokud se jedná o zabezpečení marketingu podniku a zajištění nástrojů k podnikání, je možné tyto výdaje zařadit do přímých nákladů.
Nicméně, v případě aktualizace a tvorby webových stránek se jedná o NN. tj. z oblasti internetových či obdobných stránek / komunikačních nástrojů a všechny podpůrné činnosti prováděné za účelem, aby stránky/nástroj mohly být spuštěny, naplněny a používány / mohl být spuštěn, naplněn a užíván (tj. např. zajištění webhostingu, technická podpora, správa uživatelských účtů, optimalizace webu – i s ohledem na to, aby ho řádně zachycovaly prohlížeče/vyhledávače).
S pozdravem
L. Janatová
Komentáře k otázce