Dobrý den,
v projektu budeme bychom chtěli vzdělat tzv. peer lektory (lektory s vlastní zkušeností s duševní nemocí). Kromě vzdělávacích aktivit a přípravných aktivit na profesi peer lektora pro tyto osoby bychom v rámci projektu také chtěli připravit krátké destigmatizační video (cca 5 minut; šíření na fcb, webu atd.) a zařadit aktivitu, která zajistí zpracování a podání návrhu na zařazení profese peer lektor do národní soustavy vzdělávání.
Prosím, je možné tyto aktivity (videospot a zpracování návrhu na zařazení profese do národní soustavy vzdělávání) podpořit z projektu?
Jen ještě dodám, že CS projektu jsou osoby s duševní onemocněním a aktivity budou směřovat k bodu j) Aktivity přispívající k boji s diskriminací.
Předem děkuji za Vaši odpověď!
Dobrý den,
záleží jak bude projektový záměr postaven. Ve zkratce pokud budou peer lektoři do projektu prvně vstupovat jako CS (tedy jako sociálně vyloučení či sociálním vyloučením ohrožení), pak lze aktivity na jejich podporu do projektu zařadit, pokud budou realizačním týmem projektu, nelze hradit např. vzdělávání a obdobné aktivity z přímých nákladů. K dalším zmíněným aktivitám: tvorba vzdělávacího programu nelze (výzva vymezuje jako nepodporovanou aktivitu), videospot obecně by případně měl být hrazen z nepřímých nákladů.
Ivana Jirková
Komentáře k otázce