Dobrý den,
obracím se ná Vás s dotazem, zda je možné rozsah podpory podpořené osoby psát souhrně po určitém časovém období, nebo je nutné zapisovat každou jednotlivou konzultaci s klientem zvlášť? Jednotlivé konzultace jsou uvedeny v tištěné podobě v tabulce zaznamenávající podporu klienta a jsou tak nadále dohledatelné.
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den,
lze rozsah podpory psát souhrnně po určité období, jen nejzasší obdobím by mělo být monitorovací období 6 měsíců, aby se podpory promítly do Zprávy o realizaci. Přestože máte podpory zaznamenány v tištěné podobě, doporučuji si frekvenci zápisu podpor nastavit kratší než je 6 měsíců, aby docházelo k průběžnému plnění a bylo možné předcházet např. technickým problémům systému apod.
S pozdravem Š.Müllerová
Komentáře k otázce