Aktuální bodová hranice posledního podpořeného projektu je 64,00 bodů.
10.1.2017
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Konkrétní dotazy týkající se vašich projektů a dotazy k zařazování zaměstnanců dle metodiky CZ-ISCO směřujte na projektové manažery, kteří s vámi komunikují prostřednictvím IS KP14+.
Děkujeme.
Tým IP 1.3
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, pod jaký kód dle klasifikace CZ ISCO zařadit pracovní pozice:
Přijímací technik
Popis: Přijímací technik je odpovědný za přijímání a vyřizování všech zakázek od klientů. Identifikuje klíčové body zakázky, najde případnou závadu a nabídne cenovou kalkulaci. Po celou dobu vyřizování zakázky je zodpovědný za bezproblémovou komunikaci s klientem, zodpovídá za včasné plnění jednotlivých zakázek a ovládá administrativní práce, včetně práce na počítači.
Vedoucí servisu
Popis: Vedoucí servisu má na starost samostatné vedení servisu nebo servisní pobočky. Vede kolektiv techniků, kteří provádí servisní zásahy. Vytváří plán těchto servisních zásahů, spolupracuje s obchodními zástupci, komunikuje s klienty či dodavateli. Motivuje tým podřízených, kontroluje jejich práci a podle toho je hodnotí. Stará se o obchodní agendu servisu (fakturaci, korespondenci, ...).
Projektant bezpečnostních systémů
Popis: Návrhy bezpečnostních systémů, vypracování projektových dokumentací, vypracování cenových nabídek
Pracovní pozici Asistentka (obchodní asistentka, asistentka prodeje, výrobní asistentka, asistentka účetní…) spadá pod kód 412 Sekretáři (všeobecní) nebo 334 Odborní administrativní pracovníci a asistenti? Případně, jaký je rozdíl mezi těmto skupinami 334 a 412?
Děkuji za odpověď.
Jana Č.
Komentáře k otázce