Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda pro řízení projektu můžeme vytvořit vlastní aktivitu a tím pádem dát do realizačního týmu projektového a finančního manažera atd. nebo můžeme činnosti zajišťované těmito pracovníky hradit v rámci nepřímých nákladů ve formě mezd? Pokud je druhý způsob možný, kde pak popíšeme, že tyto činnosti spojené s řízením projektu budou vykonávány?
Druhý dotaz je ohledně kapitoly rozpočtu 01 Osobní náklady. Můžeme uvést mzdy pracovníků realizačního týmu pouze jako hrubé mzdy bez odvodů a odvody dát v rámci této kapitoly samostatně souhrnně pro všechny pracovníky RT - zdrav. poj. a soc. poj?
Děkuji
Iva Hubálková
Dobrý den,
je prosím i druhá varianta možná, že řízení projektu a tedy mzdy pracovníků zapojených do řízení budou hrazeny z nepřímých nákladů? Kde potom budeme řízení projektu popisovat?
Děkuji
Iva Hubálková
Dobrý den,
ano, můžete mít pro řízení projektu vlastní aktivitu a můžete dát obě tyto pozice do realizačního týmu.
Osobní náklady jsou v rozpočtu uváděny včetně odvodů, takže je nebudete samostatně psát nikam jinam.
Hezký den
Dobrý den,
tuším že i tato varianta je možná. Jen netuším, zda vám na to budou vaše NN stačit a proč to chcete dělat, když je můžete mít v přímých nákladech.
Popsat je někde v aktivitách můžete, ale do RT je zařadit nemůžete.