Dobrý den,
chtěla bych Vás tímto požádat o odpověď na několik otázek k vyhlášené výzvě:
1. Jsou způsobilé drobné stavební úpravy kanceláří (např. výmalba) všech zapojených pracovníků OSPOD, tedy i stávajících pracovníků, kteří budou společně s novými pracovníky OSPOD absolvovat vzdělávání v projektu?
2. Je v rámci vytvoření vhodných pracovních podmínek pro práci s klienty způsobilým nákladem projektu nákup demonstračních pomůcek pro děti do jednací místnosti?
3. Prokázání nově vytvořených pracovních míst pracovníků OSPOD má být provedeno prostřednictvím přepočteného průměrného evidenčního počtu zaměstnanců za posledních 12 měsíců před podpisem RoPD. V dalších MZ v průběhu realizace je poté uváděn opět tento počet zaměstnanců. Hrozí nějaké sankce z hlediska dotace v případě, že dojde k poklesu počtu ostatních pracovníků (mimo projekt)?
4. Jaká je povinná udržitelnost z hlediska dotace u nově vzniklých pracovních míst OSPOD, když budou tito pracovníci přijati na počátku projektu s předpokládanou dobou realizace 17 měsíců?
Předem Vám děkuji za odpovědi.
S pozdravem Trčková
Dobrý den,
ad 1) způsobilé jsou náklady na vytvoření podmínek pro práci s klienty, nikoli na úpravy "pouze" kanceláří, kde se "jen" pracuje (myslím tím administraci, atp.)
ad 2) bohužel není
ad 3) nechápu dotaz - pokud potřebujete nabrat zaměstnance nové, protože máte podstav, nevím, proč propouštět ty stávající
ad 4) udržitelnost pracovníha místa je půl roku včetně doby realizace projektu
Hezký den
Tondlová Dita
Komentáře k otázce