1. Ještě Vás poprosím o drobné shrnutí toho, čím může být vybavena klientská místnost. Do klientské místnosti je možné pořídit například konferenční stůl, židle a skříně (i když to není primárně určeno pro cílovou skupinu, ale pro klienty), ale není možné nakoupit dětský nábytek nebo hračky pro děti?
2. Pokud se pracovníci OSPOD budou účastnit školení v akreditovaných kurzech a účast na školení jim bude hrazena z kapitoly rozpočtu Služby, v jaké položce by měla být účast na školení zařazena, v položce 4.2 nebo položce 4.4?
3. U indikátoru 07.46.13 Počet úspěšných absolventů kurzů – celkem, by se dle metodiky monitorovacích indikátorů měl uvádět počet podpořených osob, které získaly kvalifikaci/doklad o kvalifikaci. Konkrétní účastník (úspěšný absolvent kurzů) je započten tolikrát, kolik kurzů úspěšně dokončil předepsaným způsobem. Pokud se bude v různých vzdělávacích kurzech vzdělávat 8 pracovníků OSPOD, tak máme odhadnout, kolik kurzů každý z nich dokončí a celkové číslo pak bude hodnotou indikátoru? Nebo je možné při stanovení indikátoru postupovat tak, že konkrétní účastník (úspěšný absolvent kurzů) bude započten při dokončení alespoň jednoho ze vzdělávacích kurzů, při úspěšném absolvování dalších kurzů již nebude do indikátoru započítáván?
Předem Vám děkuji.
Jan Bárta
Dobrý den,
1/Klientskou místnost si můžete vybavit běžným nábytkem- tj. stolem, židlemi, skříní. Můžete si rovněž vymalovat-pokud to situace žádá,můžete provést položení koberce či jiné krytiny-pokud se např. jedná o úpravu místnosti kde zatím nebyla žádná podlahová krytina (v tomto případě se poraďte se svým investičním odd- zda si to následně zařadíte jako investici v projektu).Dětský nábytek ani hračky nakoupit nelze
2/ Vzhledem k tomu, že nepoužíváme program Benefit- nedokážu Vám správně odpovědět na jakou položku máte zařadit školení (myslím tím podpoložku) z důvodu že neznám názvy těchto podpoložek. Ale samozřejmě nákup školení půjde do kapitoly 04.
S pozdravem
Bruschová Renáta
Bruschová Renáta
Dobrý den,
k Vašemu poslednímu dotazu k MI 07.46.13 bych Vám doporučila pro stanovení hodnoty následující postup. Stanovte si počet pracovníků, pro které plánujete odborné vzdělávání. Tento počet vynásobte počtem vzdělávacích kurzů a z výsledné hodnoty si stanovte 80 %. Musíte počítat s tím, že ne všichni pracovníci semináře dokončí. Lepší je dát nižší hodnotu, kterou lze bez sankcí překročit, než ji nedosáhnout. Do tohoto MI se započítávají všechna osvědčení, která byla úspěšným absolventům vzdělávání předána, tzn., že jeden účastník může být započítán vícekrát.
S pozdravem
Věra Nouzová
Tak v tom případě přesně tam.
Renáta Bruschová