Při VSK na místě bylo zjištěno, že je z přímé podpory hrazeno a propláceno cestovné následujícím způsobem:
V rámci klíčové aktivity Pracovní rehabilitace rozvážejí členové realizačního týmu cílovou skupinu na určené místa vlastním automobilem (jedná se vždy o jeden konkrétní automobil patřící člence správní rady). Následně je pracovní cesta jednotlivým členům RT proplácena dle sazeb vyhlášky Ministerstva práce a sociálních věcí (tedy PHM včetně amortizace) a celá částka nárokována z projektu.
Položka v rozpočtu v rámci přímé podpory, z které je čerpáno, má název „Cestovné“ , nikde v projektové žádosti není zmíněný fakt, že bude doprava realizována tímto způsobem, přičemž, až na výjimky, existovala na daných úsecích použitelná veřejná doprava.
Cílovou skupinu tvoří v tomto projektu osoby ve věku 15 – 26 let z náhradní ústavní a rodinné péče. Dle vyjádření příjemce nebylo možné, aby tyto osoby cestovali veřejnou dopravou samotné, a proto zvolili tento způsob dopravy.
Je takovýto postup v pořádku a tedy všechny výdaje za cestovné způsobilé? Za odpověď předem děkuju.
Dobrý den,
bohužel na Vaši otázku nemohu odpovědět, neboť jste si asi omylem spletl výzvy. Výzva C2- je výzva, kdy cílovou skupinou jsou zaměstnanci úřadů (měst, krajů) z odboru sociálně- právní ochrany děti. Cílovou skupinou tu tudíž nejsou osoby ve věku 15-26 let z náhradní ústavní a rodinné péče, jak se zmiňujete ve svém dotazu.
Bruschová Renáta
Komentáře k otázce