Dobrý den,
ještě bych se ráda zeptala na následující:
1) Mohou být způsobilými výdaji základní výdaje na zajištěí marketingových výstupů projektu (např. kulaté stoly, workshopy, veřejná projednání) určené pro cílovou skupinu projektu?
2) Je možné vypsat jedno výběrové řízení na všechny aktivity projektu, např. na dílčí části?
Konkrétně na:
- Dobíjecí infrastruktura v Jihočeském kraji,
- Rozvoj vnitřních záležitostí Krajského úřadu Jihočeského kraje,
- Analýza datových zdrojů v Jihočeském kraji,
- Plán technologické integrace,
- Rozvoj konceptu Smart Village v Jihočeském kraji,
- Infrastruktura pro podporu a rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji,
- Studie evaluace rozvoje Smart city ve vybraných městech Jihočeského kraje
Lze všechny tyto aktivity brát jako související plnění? Jde nám o to, jak do budoucna řešit vypsáni VŘ, jaký postup doporučujete?
Děkuji za odpověď
Lenka R.
Dobrý den,
1. Výdaje na zajištění marketingových výstupů patří obecně do nepřímých nákladů. Pokud by se ale workshopy nebo kulaté stoly týkaly konkrétních aktivit projektu, do kterých je zapojena cílová skupina, tak by šlo o náklady přímé. Mám na mysli třeba kulaté stoly k veřejnému projednávání strategického dokumentu. Nemělo by tedy jít čistě o informování o projektu. Přesné vymezení přímých nákladů najdete ve specifické části pravidel v kapitole 6.4.16.
2. Ano, je možné udělat jednu velkou zakázku rozdělenou na dílčí plnění.
Příjemný den
David Příhoda
Komentáře k otázce