Dobrý den,
předně děkuji za rychlé a jasné odpovědi na dřívější dotazy a rád bych se zeptal na způsobilost konkrétních vzdělávacích okruhů:
1. Krizové řízení (součinnost IZS, regulační opatření v systému hospodářských opatření pro krizové stavy, školení a výcvik členů povodňových komisí) - určeno pro volené představitele i relevantní úředníky
2. Územní plánování pro relevantní úředníky (stavební odbor) a pro vedení obce
3. Školení v oblasti legislativy (nový občanský zákoník z pohledu obcí, trestně-právní odpovědnost volených představitelů a zastupitelů apod.).
Samozřejmě školeni by byli ti úředníci, resp. volení zástupci, kteří to objektivně potřebují pro svůj výkon. Jde mi o to, zda a priori vidíte u některého z uvedených okruhů nevhodnost či konflikt s podmínkami výzvy.
4. A doplňující dotaz - jedná se o projekt DSO, kde se předpokládá řada školení pro celkem cca 120 lidí (úředníci, volení představitelé). Z toho však pouze menšina (cca 1/4) bude celkem školena více něž 40 hodin, ostatní budou školení v menším rozsahu. Tj. pouze malá část reálně školených lidí by byla započtena do indikátoru. je to takto možné pojmout?
děkuji Jiří Škoda
Dobrý den,
ke všem otázkám sděluji, že lze takto postupovat.
S pozdravem Kárník
Komentáře k otázce