Dobrý den,
Měla bych kontrolní dotaz k výběrovému řízení u projektu Generel veřejného osvětlení města Hradec Králové (%7354).
Rada města rozhodla zadat veřejnou zakázku příslušnému uchazeči. Po odeslání oznámení o výběru dodavatele nám přišly námitky proti úkonu zadavatele a proti rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
Rada města tedy následně rozhodla vyhovět námitkám stěžovatele, zrušila výběr nejvhodnější nabídky a rozhodla provést nové hodnocení nabídek.
Chtěla bych se zeptat, jak mám postupovat a jaké dokumenty (ke kontrole před podpisem smlouvy) mám předložit na stránky esfcr.cz a do modulu v MS2014+.
Musí být doložena i kompletní dokumentace z prvního hodnocení? Předpokládám, že bude nejlepší tuto dokumentaci k VŘ rozdělit na první a druhé hodnocení, tyto složky budou obsahovat kompletní dokumentaci (námitky, usnesení, protokoly o jednání, čestná prohlášení, vítěznou nabídku atd.) a takto je vložit do modulu v MS2014+.
Jaké dokumenty musím vložit na stránky esfcr.cz po vybrání dodavatele?
Děkuji za odpověď
Komentáře k otázce