Dobrý den,
mám dva dotazy:
1) Je možné v rámci dotace zpracovat digitální pasporty týkající se:
a) majetku města: pasport zeleně, veřejného osvětlení a pozemků a budov města včetně evidence smluv o pronájmu a dalších dokumentů.
b) pasporty sloužící při výkonu veřejné správy v rámci celého ORP: pasport územních plánů ORP a pasport památek ORP
Všechny pasporty by využívali při práci úředníci našeho města.
Pro některá katastrální území města máme pasporty zpracované, ale ne pro všechny. Jednalo by se tedy částečně o aktualizaci a částečně o dopracování chybějících pasportů. U památek by se jednalo o zpracování zcela nového pasportu.
2) Je možné do žádosti zahrnout zpracování pasportů jak dodavatelky (služba), tak interně - zaměstnanci?
Pasport zeleně, VO a pasport územních plánů by se zpracovával dodavatelsky (služba), ale pasport pozemků, budov a památek je nutné zpracovávat přímo na úřadě (nutnost dohledávat dokumenty atd.), proto bychom na jeho zpracování chtěli na dobu určitnou najmout jednoho pracovníka a jeho mzdu hradit z dotace.
Děkuji, M. Kulíková
Dobrý den,
1) Ano, výzva podporuje tvorbu či aktualizaci pasportů. Lze kombinovat tvorbu nových i aktualizaci stávajících pasportů.
2) Do žádosti je možné zahrnout zpracování pasportů jak dodavatelky (nákup služeb), tak interně (zaměstnanci).
S pozdravem
Klára Šultová
Komentáře k otázce