Dobrý den,
obracíme se na vás s dotazem ohledně bližší specifikace rozsahu aktivit v rámci aktivity Přívětivý úřad – Nástroje komunikace s veřejností. Konkrétně nás zajímá „informační kampaň“.
Daný bod „Informační kampaň“ Rozvoje stávajících či zavedení nových nástrojů zlepšování komunikace VES směrem k občanům není v příloze č. 2 - Podrobný popis podporovaných aktivit více rozepsán.
Rozumíme danému bodu správně, když vycházíme z významu slova a tedy bude tento náklad patřit jako způsobilý a podporovaný výdaj v případě, že jej zahrneme jako náklady (služba) na reklamní prostor, ať už tištěném světě (náklady na tisk, letáky, billboardy, plakáty, brožury, atd.), tak i v online verzi (hrazená reklama na FB, Instagramu apod.) + zároveň s daným souvisí i náklady na osoby (osobní náklady), které se o správu informační kampaně starají?
Děkuji za informace.
Nová
Dobrý den,
ano, tyto náklady jsou způsobilé, ale musí se týkat daného výstupu nebo práce s cílovou skupinou v rámci zvolené informační kampaně.
Publicita projektu a administrativní náklady nejsou způsobilé - spadají do nepřímých nákladů (bližší specifikace nepřímých nákladů - viz kapitola 6.2.6 Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce).
S pozdravem
Petr Krejčí
Komentáře k otázce