Dobrý den,
zahájili jsme realizaci projektu. K aktivaci účtu v ISESF nedošlo. Do žádosti jsme uvedli mail, který není již funkční, ale současný projekt je v ISESF napasován na tento mail. Nyní potřebujeme přistupy pro novou osobu v projektu v systému ISESF. Potřebujeme i nový účet k projektu.
Jak máme zajistit zřízení nového přístupu na nový mail projektu, abychom mohli zadávat podpořené osoby?
Děkujeme.
Dobrý den,
Přidělování a správa přístupů pro další osoby je v pravomoci pracovníka příjemce v roli hlavní zástupce příjemce.
Pokud je na projektu pouze jeden hlavní zástupce příjemce, který je současně osobou, kterou je nutno odpojit (např. z důvodu, že pro příjemce již nepracuje), pak je potřeba, aby váš statutární zástupce za pomocí interní depeše v IS KP14+ požádal odpovědného pracovníka ŘO o odpojení stávajícího hlavního zastupce příjemce a přípojení nové osoby, která tuto funkci bude vykonávat.
Jako relevantní zdroj iformací při práci se sytémem IS ESF využitjte dokument: POKYNY PRO EVIDENCI PODPORY POSKYTNUTÉ ÚČASTNÍKŮM PROJKETU (ve vašem případě se zaměřte zejména na kapitoly 1. a 3.), který je k dispozi na těchto webových stránkách.
S pozdravem,
Beinhauer D.
Komentáře k otázce