Dobrý den, chtěla jsem jsem se zeptat na zajištění chodu klubu v případě nařízené karantény z KHS.
V tuto chvíli máme v karanténě 1. až 3. ročník, ranní a odpolední klub je tedy otevřený pro žáky 4. a 5. třídy, kde je přihlášeno cca 13 dětí. Jak máme postupovat v případě, že počet dětí v klubu klesne pod počet například 5, kdy je účast dvou pečujících osob (které jsou obvykle společně v klubu první 2 hodiny) zbytečná.
A jak máme jejich činnost vykazovat v případě nařízené karantény pro celý 1. stupeň/celou školu, což je také možnost příštích dní.
Lze jejich činnost vykazovat jako 100% náhrady jako v loňském roce nebo je přemístit na jinou obdobnou činnost. Popřípadě spustit online klub.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem, Tereza Wohl.
Mgr. Tereza Wohlgemuthová
projektový manažer
ZŠ a SŠ JEDNA RADOST Pňov-Předhradí
Dobrý den,
pokud z důvodu nařízené karantény dochází méně dětí, je možné, aby po tuto dobu pečoval o zbytek dětí původní počet osob, nebo lze aby jedna pečující osoba připravovala program pro děti online. V případě nařízené karantény pro celý 1.stupeň je možné čerpat náhrady až do výše 100% (stanovené vnitřním předpisem zaměstnavatele). Realizace online aktivit, nebo jiných činností je také možná. O době trvání karantény je třeba doložit do zprávy realizaci odpovídající dokumentaci.
S pozdravem
Mgr. Daniel Foch, projektový manažer
Oddělení projektů rovnosti žen a mužů I (834)
Odbor realizace programů ESF – veřejná správa, sociální inovace a rovné příležitosti
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Na Poříčním právu 1, 128 01 Praha 2
Pracoviště: Kartouzská 4, 150 00 Praha 5
Tel: 950 195 709
e-mail: daniel.foch@mpsv.cz
Komentáře k otázce