„Odborné kurzy pro zaměstnance společnosti Středomoravská nemocniční a.s. a jejich realizace“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10373
Název zakázky: „Odborné kurzy pro zaměstnance společnosti Středomoravská nemocniční a.s. a jejich realizace“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 12. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Středomoravská nemocniční a.s.
Sídlo zadavatele: Mathonova 291/1, 796 04 Prostějov
- Jméno: Ing. Tomáš Uvízl, předseda představenstva Tel: 582 315 830 Mail: tomas.uvizl@nemsne.cz MUDr. Jiří Ševčík, místopředseda představenstva Tel: 582 315 787 Mail: jiri.sevcik@nemsne.cz
IČ zadavatele: 27797660
DIČ zadavatele: CZ 699000899
- Jméno: Mgr. Jana Růžičková
- Telefon: +420 582 315 835
- E-mail: jana.ruzickova@nemsne.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 1. 2015 11:00
Místo pro podání nabídek: Středomoravská nemocniční a.s. Mathonova 291/1 796 04 Prostějov Uchazeč doručí nabídku doporučenou poštou, kurýrní společností nebo osobně.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění kurzů s názvem „Odborné kurzy pro zaměstnance společnosti Středomoravská nemocniční a.s. a jejich realizace“. Kurzy budou realizovány v rámci projektu „Vzděláváním ke zvýšení kompetencí zaměstnanců Středomoravské nemocniční a.s.“, (registrační číslo CZ.1.04/1.1.02/94.00167). Projekt „Vzděláváním ke zvýšení kompetencí zaměstnanců Středomoravské nemocniční a.s.“ je spolufinancován EU z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Zakázka je rozdělena na 5 oblastí: Oblast 1 – Oblast 5, kdy každá z oblastí je samostatnou částí veřejné zakázky ve smyslu ustanovení § 98 ZVZ. Každý uchazeč může podat nabídku na jednu nebo více oblastí zakázky, přičemž každá oblast zakázky bude posuzována a hodnocena samostatně. Pro každou oblast může uchazeč předložit maximálně jednu nabídku (variantní řešení zadavatel nepřipouští).
Zakázka je rozdělena na 2 hlavní části a ty jsou rozděleny do celkem 5 oblastí.
Část A: Opakované zadávací řízení zadavatele– přechozí VŘ3 zrušeno ve smyslu ustanovení zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách dle § 84 Zrušení zadávacího řízení odst. 1. písm.e), kdy zadavatel obdržel pouze jednu nabídku pro uvedené oblasti.
Oblast 1 Praktické zvládání agresivního pacienta
Oblast 2 Ultrasonografie pro intenzívisty**
Oblast 3 Paliativní péče
Část B: Zadávací řízení zadavatele – přechozí VŘ3 zrušeno ve smyslu ustanovení zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách dle § 84 Zrušení zadávacího řízení odst. 1. písm. a), kdynebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky pro uvedené oblasti.
nově vyhlašované výběrové řízení
Oblast 4 Proprioceptivní neuromuskulární facilitace
Oblast 5 Klinická mikrobiologie infekcí u hospitalizovaných pacientů**, Sedace pro neanesteziology**
Označení **
** Je nutný souhlas ČLK se zařazením do celoživotního vzdělávání lékařů ( akreditovaný není).
Specifikace kurzů, požadavků na jednotlivé kurzy: požadavek na kurz - souhlas s ČLK se zařazením do celoživotního vzdělávání lékař a nepožadovaná akreditace u kurzů jsou uvedeny v příloze č. 1 Specifikace předmětu zakázky.
Označení změn zadávacích podmínek opakovaného zadávacího řízení:
V ZD jsou v bodě 5.4. Technické kvalifikační předpoklady bod b) změněny limity realizovaných zakázek u jednotlivých oblastí, které je uchazeč povinen doložit formou čestného prohlášení bod b) má prokazatelné zkušenosti s realizací zakázek ve vzdělávání dospělých, tj. realizovat v posledních třech letech alespoň 1 zakázku s obdobným předmětem plnění, jako je předmět dané části o minimálním objemu (vztaženo k jednotlivým částem, jichž se uchazeč účastní – nutno doložit splněním odpovídajících kvalifikačních předpokladů):
V ZD v bodě 12 a ve výzvě k podání nabídek jsou změny lhůty – lhůta pro
podání nabídek, termín otevírání obálek, termín vyhlášení zadávacího řízení, a
data, termíny jsou odvislé od nového vyhlášení nového zadávacího řízení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 403500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 26.1.2015 – 30.4.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění veřejné zakázky je Česká republika. Místo plnění jsou prostory zhotovitele nebo zhotovitelem zajištěné. Prostory musí být způsobilé k provádění výuky daného kurzu.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Hodnotící kritéria i způsob hodnocení nabídek jsou vymezeny v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokazování kvalifikace dodavatele jsou vymezeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: viz.zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- priloha-c-3-cp-zakladni-kvalifikacni-predpoklady-53-stredomoravska-nemocnicni-vr4.docx (3. 5. 2016 11:43)
- priloha-c-2-zavazny-navrh-smlouvy-vr4-stredomoravska-nemocnicni.docx (3. 5. 2016 11:43)
- priloha-c-4-cp-ekonomicka-a-financi-zpusobilost-50-1c-stredomoravska-nemocnicni-vr4.docx (3. 5. 2016 11:43)
- priloha-c-5-cestne-prohlaseni-uchazece-stredomoravska-nemocnicni-vr4.docx (3. 5. 2016 11:44)
- priloha-c-6-cp-68-stredomoravska-nemocnicni-vr4.docx (3. 5. 2016 11:44)
- priloha-c-7-kryci-list-nabidky-stredomoravska-nemocnicni-vr4.docx (3. 5. 2016 11:44)
- priloha-c-8-cenova-nabidka-stredomoravska-nemocnicni-vzor-vr4.docx (3. 5. 2016 11:44)
- priloha-c.-1-specifikace-predmetu-zakazky-vr4-stredomoravska-nemocnicni.pdf (3. 5. 2016 11:44)
- rozhodnuti-zadavatele-o-zruseni-vyberoveho-rizeni-vr4.-stredomoravska-nemocnicni.pdf (3. 5. 2016 11:44)
- rozhodnuti-zadavatele-o-vyberu-nejvhodnejsi-nabidky-vr4-stredomoravska-nemocnicni.pdf (3. 5. 2016 11:44)
- stredomoravska-nemocnicni-vr4-ing.brezina-smlouva-oblast1.pdf (3. 5. 2016 11:44)
- stredomoravska-nemocnicni-vr4-medvisual-smlouva-oblast2.pdf (3. 5. 2016 11:44)
- vysledek-vyzvy-k-podani-nabidek-vr4-stredomoravska-nemocnicni.pdf (3. 5. 2016 11:44)
- vyzva-k-podani-nabidek-vr4-stredomoravska-nemocnicni.pdf (3. 5. 2016 11:44)
- zadavaci-dokumentace-vr4-stredomoravska-nemocnicni.pdf (3. 5. 2016 11:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Výsledek výběrového řízení č.4 Středomoravská nemocniční a.s.
Oblast 1, Oblast 2 a Oblast 3
Ve lhůtě pro podání nabídek jsme obdrželi pouze jednu úplnou nabídku na Oblast 1, Oblast 2 a Oblast 3. Zadavatel oslovil předepsaný počet dodavatelů a uveřejnil výzvu k podání nabídek.
Zadavatel postupoval u zadávacího řízení ve smyslu ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách dle § 71 odst. 6. písm. c)
V předchozím VŘ3 přišla jedna nabídka do uvedených oblasti nazvaných:
Praktické zvládání agresivního pacienta
Ultrasonografie pro intenzívisty**
Paliativní péče
Přechozí VŘ3 bylo zrušeno ve smyslu ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách dle § 84 Zrušení zadávacího řízení odst. 1. písm. e), kdy zadavatel obdržel pouze jednu nabídku pro uvedené 3 oblasti: Praktické zvládání agresivního pacienta, Ultrasonografie pro intenzívisty**, Paliativní péče.
Ve VŘ4 zadavatel splnil u zadávacího řízení ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách dle § 71 odst. 6. písm. c):
Komise posoudila nabídky pro Oblast 1, Oblast 2 a Oblast 3 jako vyhovující vzhledem k požadavkům výzvy a zadávací dokumentace a dle ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách dle § 71 odst. 6. písm. c) a dle § 81 Výběr nejvhodnější nabídky odst. 2. doporučila zadavateli přidělit zakázku a uzavřít smlouvy s uchazeči pro Oblast 1, Oblast 2 a Oblast 3 zakázky.
Zadavatel oznamuje rozhodnutí přidělit zakázku a uzavřít smlouvu s uchazeči pro Oblast 1, Oblast 2 a Oblast 3 zakázky.
Zadavatel se rozhodl uzavřít smlouvu pro:
Oblast 1 Praktické zvládání agresivního pacienta
S uchazečem s nabídkou č. 3
Ing. Pavel Březina
Na Františku 249, 280 02 Ovčáry
IČ: 74721810
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Březina
Oblast 2: Ultrasonografie pro intenzivisty**
S uchazečem s nabídkou č. 2.
medvisual s.r.o.
IČ: 25057090
Ke Strži 55, 164 00 Praha
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Hynek Steska, ředitel
Oblast č. 3: Paliativní péče
S uchazečem s nabídkou č. 1
Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná zdravotnická škola Zlín
IČ: 00226319
Broučkova 372, 760 01 Zlín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Hans Petr Müller, jednatel, Dennis Müller, jednatel
Zadavatel neobdržel ve lhůtě pro podání nabídek žádnou nabídku na 2 oblasti.
Jedná se o:
Oblast 4 Proprioceptivní neuromuskulární facilitace
Oblast 5 Klinická mikrobiologie infekcí u hospitalizovaných pacientů**, Sedace pro neanesteziology**.
Zadavatel rozhodl o ZRUŠENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ NA OBLAST 4 a OBLAST 5 zakázky ve smyslu ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách dle § 84 Zrušení zadávacího řízení odst. 1. písm. a), kdy nebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky pro uvedené oblasti.
V Prostějově dne 15.1.2015
Datum ukončení: 15. 1. 2015