Zpět

„Pilotní ověřování služeb pro pěstounskou péči Královéhradecký kraj – rámcová smlouva“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9453

Název zakázky: „Pilotní ověřování služeb pro pěstounskou péči Královéhradecký kraj – rámcová smlouva“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 12. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radek Rinn, ředitel odboru řízení projektů

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: není přiděleno

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Vendula Gergelová, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: +420 221 922 825
  • E-mail: vendula.gergelova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 1. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
MPSV, Na Poříčním právu 1, 120 00 Praha 2 (podatelna) Uchazeč podá nabídku v souladu s § 69 zákona. Nabídku může uchazeč doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek vždy v pracovních dnech na podatelně zadavatele1 na výše uvedené adrese. Doručení nabídky musí být v řádně uzavřené obálce, označené názvem veřejné zakázky, nápisem „NABÍDKA – NEOTEVÍRAT“ a dále na obálce musí být uvedena adresa uchazeče, na niž je možné zaslat vyrozumění podle § 71 odst. 6 zákona. 1 Provozní doba podatelny MPSV (vyjma dnů pracovního klidu) 7.30 - 17.00 hod. - pondělí a středa 7.30 - 16.15 hod. - úterý a čtvrtek 7.30 - 15.00 hod. - pátek

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je pilotní ověřování sítě služeb na podporu náhradní rodinné péče v Královéhradeckém kraji včetně vzniku a rozvoje nových služeb na podporu pěstounů při výkonu pěstounské péče.

Výstupem veřejné zakázky bude v praxi ověřený nově vzniklý systém fungování sítě služeb na podporu náhradní rodinné péče.

Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v Zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3305785,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: ihned po podpisu rámcové smlouvy. Požadované ukončení plnění: 30. 6. 2015, popřípadě doba plnění dílčích veřejných zakázek, na něž bude v uvedené lhůtě uzavřena dílčí smlouva, pokud doba trvání takové dílčí smlouvy bude přesahovat uvedenou lhůtu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Královéhradecký kraj, Česká republika

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení pro každou část veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Způsob hodnocení nabídek, který je pro hodnocení závazný, je uveden v Zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou podrobně specifikovány v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7. ze dne 1.11.2012.

Další podmínky:
Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 27. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016