Zpět

„Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o. - Odborný rozvoj zaměstnanců provozů“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9566

Název zakázky: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o. - Odborný rozvoj zaměstnanců provozů“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: ARAMARK, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jemnická 1138, Praha 4 - Michle, PSČ 140 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Vladimír Staněk tel.: +420 724 139 039 e-mail: vladimir.stanek@aramark.cz

IČ zadavatele: 457 94 707

DIČ zadavatele: CZ 457 94 707

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Anna Kadlecová
  • Telefon: 286 014 233
  • E-mail: kadlecova-anna@aramark.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 2. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
ARAMARK, s.r.o. Jemnická 1138, Praha 4 - Michle, PSČ 140 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

KA1 Odborný rozvoj zaměstnanců provozů

 

Rozvoj zaměstnanců provozu, se zaměřením především na kuchaře a jejich vedoucí, bude soustředěn především na zvyšování jejich odborných znalostí a dovedností, které jsou potřebné pro jejich každodenní praxi pro efektivní plnění jejich standardních úkolů k naplňování cílů společnosti. Nárůst těchto odborných kompetencí povede ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, spokojenosti zákazníků i zaměstnanců.

 

Požadované vzdělávací okruhy školení:

a)    Kuchařská škola – specializované kurzy zaměřené na získání znalostí v přípravě standardních receptů Aramark, nových receptů a postupů jejich přípravy, kurzy specializované na přípravu pokrmů před hostem. Součástí kurzu bude i zaškolení vybraných šéfkuchařů společnosti v rámci předávání zkušeností ostatním kolegům pro udržitelnost znalostí do budoucna

b)    Merchandising pro vedoucí provozu - Efektivní merchandising pro vedoucí provozů – kurzy zaměřené na standardy vystavování zboží, dovednosti v oblasti merchandisingu food & beverages s následnou vhodnou aplikovatelností do jejich běžné praxe.

 

Zadavatel požaduje zabezpečit v rámci programu tyto 2 kurzy:

A.    Kuchařská škola (určeno pro šéfkuchaře a kuchaře)

B.    Merchandising pro vedoucí provozů (určeno pro vedoucí provozů a oblastní ředitele)

 

Celkový počet školených zaměstnanců je celkem 99 v tomto rozsahu a členění:

A.    Kuchařská škola - celkem 60 zaměstnanců

B.    Merchandising pro vedoucí provozů - celkem 39 zaměstnanců

Celkový počet skupin školených zaměstnanců:  8

A.    Kuchařská škola: 5 skupiny

(maximální kapacita skupiny je stanovena na 12 účastníků kurzu)

B.    Merchandising pro vedoucí provozů: 3 skupiny 

(maximální kapacita skupiny je stanovena na 13 účastníků kurzu)

 

Rozsah programu (kurzů) a požadavky na realizaci je celkem 368 hodin

 

A.    Kuchařská škola: časová dotace kurzu bude činit 64 hodin / 1 skupina (z čehož bude připadat na individuální výuku dohromady 24 hod / 1 skupina;  to znamená, že 2 hodiny z této časové dotace bude představovat individuální výuka každého z účastníků) tj. celkem 320 hodin.

Cílem kurzu je zvýšení úrovně kvalifikace vedoucích pracovníků popřípadě sladění jejich úrovně napříč provozy a to především v oblasti odborných dovedností, a to konkrétně:

- získání nových zkušeností a informací především pro kuchařské pozice v oblasti přípravy pokrmů a technologických postupů

- zvýšení odborných znalostí vedoucích provozů v oblasti efektivního merchandisingu, hledání neustálého zlepšování na svěřeném gastroprovozu;

- zvýšení konkurenceschopnosti společnosti navýšením odborných kompetencí u klíčových pozic zaměstnanců provozu;                                                                                                           

Kurz musí obsahovat: školení šéfkuchařů, jak zaškolit kuchaře v přípravě pokrmů, technologických postupů a receptur Aramark; školení šéfkuchařů na vybrané receptury (výběr receptur proběhne ve spolupráci zadavatele a dodavatele); individuální koučování šéfkuchařů při zaškolování kuchařů.

 

Požadavek na realizaci:

30 % teoretická výuka

70 % praktický výcvik

 

B.    Merchandising pro vedoucí provozů časová dotace kurzu bude činit 16 hodin / 1 skupina tj. celkem 48 hodin.

 

Cílem kurzu je zvýšit úroveň kvalifikace vedoucích a zaměstnanců provozů v oblasti merchandisingu. Kurz bude zaměřen na:

·         přínos efektivního merchandisingu a vystavování zboží, použití v praxi.

o   efektivita, přínosy a požadavky na dobrý merchandising;

·         hlavní principy a praktiky: chování zákazníka během nákupu, schémata procházení zákazníka restaurací, blocking, grouping a facing, jak nejlépe prezentovat produkty;

·         5 R Retailingu (right product, right place, right time, right price a right quantity),

o   merchandising v praxi (plánování prostoru, linie pohledu a dosahu, body k soustředění, postup zákazníka prostorem, vertikální merchandising, prostředky a nástroje merchandisingu, důležitost ceny, stanovování a dodržování standardů.

 

Požadavek na realizaci:

60 % teoretická výuka

40 % praktický výcvik

Jednou hodinou se rozumí 60 minut. Jedna osoba se může zúčastnit obou kurzů. Naplnění kapacity kurzů zajišťuje zadavatel. Každý účastník obdrží osvědčení (certifikát) o absolvování příslušného školení.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1104000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba plnění zakázky: Předpokládaný termín zahájení: od 1. 3. 2014 Předpokládaný termín ukončení: do 31. 3. 2015 Předpokládaný harmonogram jednotlivých školení: 2014 KA1 Kuchařská škola: Březen, Duben, Květen, Červen, Červenec, Srpen, Září, Říjen, Listopad, Prosinec 2015 KA1 Kuchařská škola Leden, Únor, Březen 2014 KA1 Merchandising Březen, Květen, Červen, Červenec, Srpen, Září, Říjen, Listopad, Prosinec

Místo dodání / převzetí plnění:
Realizace školení pro zaměstnance společnosti ARAMARK bude probíhat ve školících zařízeních zadavatele či zajištěných zadavatelem na celém území České republiky v těchto městech: Praha, Brno, Kolín, Pardubice, Kutná Hora, Plzeň a Jičín.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
a) Nabídková cena 70% Nabídková cena bude hodnocena z absolutní výše předložené nabídkové ceny za plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH za kompletní zajištění této veřejné zakázky. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady a poplatky související s plněním předmětu veřejné zakázky. Nabídky budou v rámci dílčího kritéria Nabídková cena seřazeny od nejvhodnější (nejnižší nabídková cena) po nejméně vhodnou (nejvyšší nabídková cena). Pro nabídkovou cenu bude za nejvhodnější považováno nejmenší číslo (v Kč) ze všech podaných nabídek, tato nabídka obdrží 100 bodů, a ostatní nabídky obdrží body dle vzorce: nejvýhodnější nabídková cena tzn. Nejnižší cena (hodnota) 100 x _________________________ x váha vyjádřená v procentech nabídková cena (cena – hodnota hodnocené nabídky) Následně bude počet bodů dosažený každým uchazečem přepočten váhou kritéria. Výsledné číslo bude zaokrouhleno na 2 desetinná místa. b) Prováděcí plán- kvalita nabízeného plnění 30% V prováděcím plánu budou zahrnuty a popsány zejména tyto oblasti: ? Obsah a metodický přístup k realizaci školení ? Použité výukové materiály a pomůcky ? Způsob získávání zpětné vazby ? Způsob technicko – organizačního zajištění vzdělávacích kurzů V rámci tohoto kritéria bude hodnocena následující subkritéria: a) 40% Obsah a metodický přístup k realizaci školení Jako nejlepší bude Zadavatelem hodnocena ta nabídka, ve které bude uchazečem nejlépe navržena obsahová náplň a kvalita návrhu způsobu vedení jednotlivých cílových skupin. Pozitivně bude rovněž hodnocen důraz na praktické zaměření jednotlivých školení a jejich interaktivitu b) 20% Použité výukové materiály a pomůcky Jako nejlepší bude zadavatelem hodnocena ta nabídka, v rámci které bude uchazečem předložen návrh výukových materiálů, který bude svým obsahem nejvíce vyhovovat potřebám cílových skupin projektu. V rámci tohoto kritéria bude rovněž hodnoceno, jaké další pomůcky (kromě výukových materiálů) budou pro účely školení ze strany uchazeče zajištěny. c) 20% Způsob vyhodnocování a získávání zpětné vazby Jako nejlepší bude zadavatelem hodnocena ta nabídka, v rámci které bude navržen takový způsob získávání zpětné vazby od účastníků vzdělávacích kurzů, který bude nejvíce efektivní, tzn., umožní minimální časovou zátěží získání co nejvíce vypovídající zpětné vazby z každého realizovaného školení. Zpětná vazba musí být získávána v doložitelné podobě, nikoli pouze ústně. Hodnoceno dále bude, jakou podobu bude mít následné vyhodnocování získané zpětné vazby, a jak často bude toto vyhodnocování ze strany uchazeče zajišťováno. d) 20% Způsob technicko – organizačního zajištění vzdělávacích kurzů Jako nejlepší bude zadavatelem hodnocena ta nabídka, ve které bude uchazečem nejlépe navrženo technicko- organizační zajištění vzdělávacích kurzů nezávislé na místě konání školení (tj. proces řízení řádného plnění zakázky, způsob koordinace konání jednotlivých školicích aktivit, způsob komunikace se všemi zainteresovanými subjekty, tj. zadavatelem, cílovou skupinou, příp. subdodavateli, způsob řešení nestandardních situací, analýza a návrh řešení možných rizik realizace zakázky, atd.) Maximální Zadavatelem připuštěný rozsah je 25 stran formátu A4 (velikost písma 12, max. 50 řádek na stránku). Prováděcí plán musí být v souladu s podmínkami stanovenými v této výzvě. V rámci každého z definovaných subkritérií bude moci nabídka získat 100 bodů, přičemž získaný počet bodů v rámci každého dílčího subkritéria bude následně přepočten s ohledem na stanovenou váhu daného subkritéria. Nabídce, jejíž celkový počet bodů získaný v rámci dílčích subkritérií bude nejvyšší, bude v hodnotícím kritériu Prováděcí plán - kvalita nabízeného plnění přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v tomto kritériu. Následně bude počet bodů dosažený každým uchazečem přepočten váhou kritéria. Výsledné číslo bude zaokrouhleno na 2 desetinná místa. Body získané v jednotlivých dílčích kritériích hodnocení, přepočtené vahou příslušného dílčího kritéria hodnocení, budou v rámci jedné nabídky sečteny. Na základě součtu přepočtených bodů bude sestaveno celkové pořadí nabídky s tím, že ekonomicky nejvhodnější nabídkou se stane nabídka, která dosáhne v celkovém součtu nejvyššího počtu bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
K prokázání kvalifikace uchazeči předloží: • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku); • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti; • čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby) • čestného prohlášení, ze kterého bude vyplývat, že uchazeč v posledních 3 letech realizoval níže specifikované významné služby s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Pro účely tohoto zadávacího řízení je požadováno, aby z čestného prohlášení vyplývalo, že uchazeč realizoval alespoň 3 zakázky týkajících se školení, z toho minimálně 1 z oblasti kurzů a školení zaměstnanců v oblasti gastronomie, s minimálním celkovým plněním za všechny zakázky v hodnotě alespoň 500.000,- Kč bez DPH; součástí prohlášení bude popis zakázky, cena zakázky, kontaktní osoba pro ověření zakázky. • seznam specialistů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda se jedná o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči, přičemž Zadavatel požaduje, aby tým specialistů sestával alespoň: 1. z minimálně 2 osob lektorů, pro které jsou nastaveny následující požadavky: • vysokoškolské vzdělání, nebo praktická zkušenost s realizací projektů zaměřených na odborné vzdělávání • praxe min. 3 roky v oblasti odborného vzdělávání • školený trenér 2. 1 osoby konzultanta, pro kterou jsou nastaveny tyto požadavky: • vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání v oblasti management ve stravovacích a jiných zařízeních • praxe min. 6 let práce jako manažer stravovacího provozu (např. restaurace, bar, kavárna apod.) • školený trenér

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude: • předložena v jednom originále a v jedné kopii v písemné podobě, • doložena rovněž v elektronické verzi na CD nebo DVD ve formátu pdf, xls nebo doc, • vyhotovena v českém jazyce (v českém jazyce bude probíhat i ostatní komunikace a zpracování všech dokladů), • písemná nabídka bude pevně svázaná a zajištěna proti neoprávněné manipulaci a její listy budou očíslovány vzestupnou číselnou řadou, • nebude obsahovat přepisy, opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl, • podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, tj. statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou či pověřenou v souladu se způsobem jednání jménem uchazeče; originál či úředně ověřená kopie zmocnění či pověření musí být v takovém případě součástí nabídky uchazeče. Nabídka musí být podána v řádně uzavřené obálce, označené: • Obchodním názvem uchazeče a jeho adresou, na kterou je možné oznámit uchazeči nepřijetí nabídky z důvodu jejího podání po uplynutí lhůty pro podání nabídek, • Výrazným nápisem „NABÍDKA – NEOTVÍRAT“, • Názvem zakázky, • Obchodním názvem a adresou zadavatele Doporučuje se, aby nabídka byla sestavená dle navrženého pořadí dokumentů: • Krycí list nabídky. Pro sestavení krycího listu nabídky uchazeč použije přílohu č. 2 této výzvy. • Obsah nabídky • Doklady prokazující splnění kvalifikace • Návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou jednat jménem, či za uchazeče • Prováděcí plán - viz oddíl Hodnotící kritéria.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
(i) Uchazeč je povinen při poskytování služeb zadavateli dodržovat a splňovat požadavky všech platných a účinných právních předpisů norem, které se vztahují k předmětu plnění zakázky. (ii) Uchazeč bere na vědomí, že bude povinen řádně uchovávat veškeré dokumenty související s realizací této veřejné zakázky v souladu s platnými právními předpisy České republiky a Evropských společenství, nejméně však po dobu 10 let od ukončení financování projektu ,,Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o.“ (reg. číslo CZ.1.04/1.1.02/94.00571). Uchazeč bude dále povinen na žádost zadavatele zpřístupnit zadavateli nebo jím pověřeným osobám veškeré takto uchovávané dokumenty a předat tyto dokumenty k prověření, kontrole a vyhotovení kopií. (iii) Uchazeč bude povinen umožnit provedení kontroly všech dokladů vztahujících se k činnostem, které se budou realizovat na základě této zadávací dokumentace, umožnit průběžné ověřování provádění činností, k nimž se zavázal dle této zadávací dokumentace a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly, příp. jejich zmocněncům. Těmito oprávněnými osobami jsou zadavatel, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR a jím pověřené osoby, územní finanční orgány, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontrol.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: DMC management consulting, s.r.o.
    IČ: 27113671
    DIČ: CZ 27113671
    Sídlo: Tovačovského 1166/4, Praha 3, 130 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: 

    Markéta Šimáková, jednatel, 

    Jitka Tejnorová, jednatel 

    Oba jednatelé jsou oprávněni jednat za společnost samostatně
  • Poznámka k dodavateli: 
  • V návaznosti na zveřejnění Výzvy k podání nabídek k výběrovému řízení KA 1 na www.esf.cz 5.2.2014 obdržela společnost Aramark, s.r.o. ve stanovené lhůtě jedinou nabídku, a to od společnosti DMC management consulting s.r.o., dne 20.2.2014 v 11:10 hod.

  • Po posouzení nabídky byla tato vyhodnocena jako plně vyhovující a pokrývající potřeby společnosti ARAMARK, s.r.o. dle zveřejněné Výzvy k podání nabídek ze dne 5.2.2014.

     

    Vzhledem ke splnění stanovených podmínek nebylo zrušeno zadávací řízení a byla 28.2.2014 uzavřena  smlouva s dodavatelem DMC management consulting s.r.o.

Datum ukončení: 20. 2. 2014


 
Uveřejněno: 5. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016