„Realizace rekvalifikačních kurzů“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9103
Název zakázky: „Realizace rekvalifikačních kurzů“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 9. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Avenue Human Relations, s.r.o.
Sídlo zadavatele: 5. května 1352, 75661 Rožnov pod Radhoštěm
- Jméno: Markéta Mikulenková, tel. +420 603 825 813, m.mikulenkova@avenuehr.cz
IČ zadavatele: 26859769
DIČ zadavatele: CZ26859769
- Jméno: Mgr. Alena Jungová
- Telefon: +420 739 023 959
- E-mail: a.jungova@avenuehr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 9. 2013 11:00
Místo pro podání nabídek: 5. května 1352, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace rekvalifikačních kurzů.
Zakázka je rozdělena podle jednotlivých typů rekvalifikací celkem na 7 částí:
- část 1: Obsluha osobního počítače,
- část 2: Obsluha osobního počítače dle sylabu ECDL,
- část 3: Pracovník grafického studia
- část 4: Základy podnikání,
- část 5: Projektový manažer,
- část 6: Administrativní pracovník,
- část 7: Prodavač/ka.
Podrobná specifikace předmětu zakázky je popsána v příloze č. 6 Zadávací dokumentace – Specifikování předmětu zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 800000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: v období od podpisu smlouvy do 31. 1. 2015 (více viz Zadávací dokumentace)
Místo dodání / převzetí plnění: Zlínský kraj (pokud se s objednatelem nedohodne jinak). (více viz Zadávací dokumentace)
Pravidla pro hodnocení nabídek: - Nabídková cena – 50 % - Termín pro zahájení rekvalifikace – 10 % - Kvalita zabezpečení výuky - 40 % (více viz Zadávací dokumentace)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění: •základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona, •profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona, •technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 zákona. Pravost a stáří dokladů: •doklady prokazující splnění kvalifikace předkládá dodavatel v kopii. Dodavatel, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 zákona je povinen předložit před uzavřením smlouvy originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace, •doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k datu podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona: Pro prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč: •čestné prohlášení uchazeče o splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle zákona § 53 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění (viz. Příloha č. 3 ZD - Vzor čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů). Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona: Pro prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč: •výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, •doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, •pro části: 1, 3, 4, 5, 6, 7: doklady prokazující, že je subjektem uvedeným v § 108, odstavec 2 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti a je oprávněn realizovat rekvalifikaci v dané části uvedené ve VZ. Uchazeč je povinen zajistit platnost akreditace po celou dobu trvání zakázky a předložit ji zadavateli kdykoliv k nahlédnutí. •pro část 2: doklady prokazující, že je akreditovaným testovacím střediskem ECDL, uvedeným na oficiálních webových stránkách www.ecdl.cz, u kterého je Českou společností pro kybernetiku a informatiku garantována odborná způsobilost v oblasti počítačové gramotnosti dle konceptu ECDL. Uchazeč je povinen zajistit platnost akreditace po celou dobu trvání zakázky a předložit ji zadavateli kdykoliv k nahlédnutí. Prokázání akreditace či oprávnění k realizaci rekvalifikačního kurzu subdodavatelem není přípustné! Prokazování splnění kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů •předloží-li uchazeč výpis ze seznamu ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace, nahrazuje tento výpis prokázání splnění a) základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 nebo 2 zákona č. 137/2006 Sb. a b) profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 písm. a) až d) v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění těchto profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky. Zadavatel je povinen přijmout výpis ze seznamu, pokud k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, není výpis ze seznamu starší než 3 měsíce. Prokazování kvalifikace certifikátem systému certifikovaných dodavatelů •předloží-li uchazeč certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti stanovené v § 139 zákona č. 137/2006 Sb., ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace a údaje v certifikátu jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace (§ 52), nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace dodavatelem. Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona: Pro prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč: •pro část 1: seznam minimálně 3 významných služeb (významnou službou se rozumí realizace rekvalifikačních kurzů daného typu, která je předmětem části VZ), každá v minimálním finančním rozsahu 250 tis. Kč bez DPH poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich názvu, rozsahu (počet osob) a doby poskytnutí (termín konání). •pro část 2: minimálně 1 významná služba (významnou službou se rozumí realizace rekvalifikačního kurzu daného typu, která je předmětem části VZ) v minimálním finančním rozsahu 100 tis. Kč bez DPH poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejího názvu, rozsahu (počet osob) a doby poskytnutí (termín konání). •pro části 3, 4, 5, 6, 7: minimálně 1 významná služba pro každou část (významnou službou se rozumí realizace rekvalifikačních kurzů daného typu, která je předmětem části VZ) poskytnutá uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejího názvu, rozsahu (počet osob) a doby poskytnutí (termín konání). •Přílohou tohoto seznamu významných služeb musí být: •osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo •osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo •čestné prohlášení dodavatele, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli a není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Bližší podmínky jsou definovány v Zadávací dokumentaci a přílohách, které jsou její nedílnou součástí.
Soubory ke stažení:
- ahr-oplzz-50-dod-info-2-vz-rekvalifikace.jpeg (1. 5. 2016 03:43)
- ahr-oplzz-50-dodat-info-1-vz-rekvalifikace.jpeg (1. 5. 2016 03:43)
- ahr-oplzz-50-vr-rekvalifikace-priloha-2-vyzva-oprava.pdf (1. 5. 2016 03:43)
- ahr-oplzz-50-vr-rekvalifikace-zadavaci-dokumentace-a-prilohy.zip (1. 5. 2016 03:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1 Obsluha osobního počítače:
- Vítězný dodavatel
Název: Sdružení CEPAC-Morava
IČ: 60800909
DIČ: CZ60800909
Sídlo: Jeremenkova 1142/42, Olomouc, 772 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Josef DRDLA
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: AP NETSOFT, s.r.o.
IČ: 25900901
DIČ: CZ25900901
Sídlo: Hradecká 772/15, Opava, 746 01 - 3. uchazeč
Název: Počítačová služba, s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, Olomouc-Neředín 779 00 - 4. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, Uherské Hradiště, 686 01
ČÁST 2 Obsluha osobního počítače dle sylabu ECDL:
- Vítězný dodavatel
Název: Sdružení CEPAC-Morava
IČ: 60800909
DIČ: CZ60800909
Sídlo: Jeremenkova 1142/42, Olomouc, 772 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Josef DRDLA
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Počítačová služba, s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, Olomouc-Neředín 779 00
- 3. uchazeč
Název: AP NETSOFT, s.r.o.
IČ: 25900901
DIČ: CZ25900901
Sídlo: Hradecká 772/15, Opava, 746 01
- 4. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, Uherské Hradiště, 686 01
ČÁST 3 Pracovník grafického studia:
- Nabídka pouze jednoho chazeče, komisí shledána úplná a vyhovující. Zadavatel rozhodl o uzavření smlovy.
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, Uherské Hradiště, 686 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan BELLOVIČ
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 4 Základy podnikání:
- Vítězný dodavatel
Název: Počítačová služba, s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, Olomouc-Neředín 779 00Název: Sdružení Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Leopold PODMOLÍK
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Sdružení CEPAC-Morava
IČ: 60800909
DIČ: CZ60800909
Sídlo: Jeremenkova 1142/42, Olomouc, 772 00
- 3. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, Uherské Hradiště, 686 01
ČÁST 5 Projektový manažer:
- Vítězný dodavatel
Název: Sdružení CEPAC-Morava
IČ: 60800909
DIČ: CZ60800909
Sídlo: Jeremenkova 1142/42, Olomouc, 772 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Josef DRDLA
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Počítačová služba, s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, Olomouc-Neředín 779 00
- 3. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, Uherské Hradiště, 686 01
ČÁST 6 Administrativní pracovník:
- Vítězný dodavatel
Název: Počítačová služba, s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, Olomouc-Neředín 779 00Název: Sdružení Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Leopold PODMOLÍK
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Sdružení CEPAC-Morava
IČ: 60800909
DIČ: CZ60800909
Sídlo: Jeremenkova 1142/42, Olomouc, 772 00
- 3. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, Uherské Hradiště, 686 01
ČÁST 7 Prodavač/ka:
- Nabídka pouze jednoho chazeče, komisí shledána úplná a vyhovující. Zadavatel rozhodl o uzavření smlovy.
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, Uherské Hradiště, 686 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan BELLOVIČ
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 12. 11. 2013