Zpět

„Učební a tréninkové pomůcky prokardiopulmonální resuscitaci dospělých“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10514

Název zakázky: „Učební a tréninkové pomůcky prokardiopulmonální resuscitaci dospělých“

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 3. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví

Sídlo zadavatele: Praha 10, Ruská 85/2412, PSČ: 100 05

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr.Antonín Malina,Ph.D.,MBA-ředitel IPVZ

IČ zadavatele: 00023841

DIČ zadavatele: CZ023841

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: MUDr.Josef Štorek Ph.D
  • Telefon: 271019231
  • E-mail: storek@ipvz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 4. 2015 00:00

Místo pro podání nabídek:
V sídle zadavatele na adrese: Praha 10, Ruská 85/2412, PSČ: 100 05. Místem podání nabídek je Podatelna.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem veřejné zakázky je dodání učebních a tréninkových pomůcek prokardiopulmonální resuscitaci dospělých.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 489198,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
zakázka musí být dokončena nejpozději do 14 dnů od podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky bude sídlo zadavatele na adrese Ruská 85/2412, Praha 10, PSČ: 100 05

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ číslo vydání 1.10,Identifikační číslo č.MAD 99,Příloha OM OP LZZ: D9.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Cherión a.s.
    IČ: 27094987
    DIČ:
    Sídlo: Ulrychova 2260/13,Praha 6,162 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Ing.Jindřich Petřík, MBA
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 6. 5. 2015


 
Uveřejněno: 30. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016