„Učební a tréninkové pomůcky prokardiopulmonální resuscitaci dospělých“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10514
Název zakázky: „Učební a tréninkové pomůcky prokardiopulmonální resuscitaci dospělých“
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 3. 2015
Název/obchodní firma zadavatele: Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví
Sídlo zadavatele: Praha 10, Ruská 85/2412, PSČ: 100 05
- Jméno: MUDr.Antonín Malina,Ph.D.,MBA-ředitel IPVZ
IČ zadavatele: 00023841
DIČ zadavatele: CZ023841
- Jméno: MUDr.Josef Štorek Ph.D
- Telefon: 271019231
- E-mail: storek@ipvz.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 4. 2015 00:00
Místo pro podání nabídek: V sídle zadavatele na adrese: Praha 10, Ruská 85/2412, PSČ: 100 05. Místem podání nabídek je Podatelna.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodání učebních a tréninkových pomůcek prokardiopulmonální resuscitaci dospělých.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 489198,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: zakázka musí být dokončena nejpozději do 14 dnů od podpisu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky bude sídlo zadavatele na adrese Ruská 85/2412, Praha 10, PSČ: 100 05
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ číslo vydání 1.10,Identifikační číslo č.MAD 99,Příloha OM OP LZZ: D9.
Soubory ke stažení:
- kupni-smlouva-vz-panny.pdf (3. 5. 2016 12:51)
- vyzva_68.pdf (3. 5. 2016 12:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Cherión a.s.
IČ: 27094987
DIČ:
Sídlo: Ulrychova 2260/13,Praha 6,162 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Ing.Jindřich Petřík, MBA
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 6. 5. 2015