Zpět

„Zajištění doprovodných služeb projektu“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9323

Název zakázky: „Zajištění doprovodných služeb projektu“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Renturi s.r.o.

Sídlo zadavatele: náměstí 14. Října 1 307/2, Praha 5 – Smíchov, 150 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JAN ŠTEIGER - jednatel info@renturi

IČ zadavatele: 284 05 757

DIČ zadavatele: CZ284 05 757

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Tereza Pomajbíková
  • Telefon: +420 739 201 575
  • E-mail: vzdelavani@renturi.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2013 08:30

Místo pro podání nabídek:
Renturi, s.r.o., Náměstí 14. října 1 307/2, Praha 5 – Smíchov, 150 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění doprovodných služeb tj. pronájem školících prostor, stravování a ubytování pro účastníky školení v rámci projektu zadavatele pod názvem „Podpora podnikatelek v oborech zdravotnictví, farmacie a péče o tělo“. Cílem projektu je podpora rovných příležitostí žen a mužů a slaďování prac. a rodinného života prostřednictvím tvorby a realizace komplexního programu na podporu zahájení a rozvoje samostatné výdělečné činnosti v oboru zdravotnictví, farmacie a péče o tělo.

Cílovou skupinou projektu je 50 žen začínajících podnikání a vykonávajících SVČ - žen vracejících se po rodičovské dovolené nebo péči o závislého člena rodiny na trh práce.

 

Zakázka je rozdělena na dvě samostatné části podle místa realizace.

 

Uchazeči jsou oprávněni podat nabídku na kteroukoli část samostatně nebo na obě části dohromady.

více viz zadávací dokumentace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1228200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
prosinec 2013 - červen 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Část A) Středočeský kraj Místem plnění jsou prostory zajištěné uchazečem situováné v geografickém prostoru mezi Prahou a Brandýsem nad Labem (včetně těchto měst) s dobrou dopravní dostupností veřejnou dopravou. Část B) Pardubický kraj Místem plnění jsou prostory zajištěné uchazečem v Pardubicích s dobrou dopravní dostupností veřejnou dopravou.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Základním hodnotícím kritériem pro všechny části zakázky je nejnižší nabídková cena za jednotlivé části A, B v Kč bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným, pro plnění obou částí veřejné zakázky se rozumí uchazeč, který: • splní základní kvalifikační předpoklady stanovené podle § 53 odst. 1 zákona; • splní profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a) a b) zákona; • prokáže ekonomickou a finanční způsobilost plnit veřejnou zakázku podle § 50 odst. 1 písm. c) zákona; více viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8

Další podmínky:
veškerá zadávací dokumentace je uvedena na profilu zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/renturi-s-r-o

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Důvod zrušení zadávacího řízení: Vzhledem k faktu, že ve stanovené lhůtě zadavatel neobdržel žádnou nabídku, zrušil zadavatel zadávací řízení v souladu s § 84 odst. 1 písm. a), a to z důvodu, že neobdržel žádné nabídky.

Datum ukončení: 16. 12. 2013


 
Uveřejněno: 19. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016