Zpět

Administrace veřejných zakázek v projektu SMART

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9680

Název zakázky: Administrace veřejných zakázek v projektu SMART

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 3. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Probační a mediační služba

Sídlo zadavatele: Hybernská 18, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Jana Procházková Libíčková, zástupkyně ředitele, 224 424 411, jlibickova@pms.justice.cz

IČ zadavatele: 70888060

DIČ zadavatele: /

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Dagmar Halaštová
  • Telefon: 777 469 848
  • E-mail: dhalastova@pms.justice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 3. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Probační a mediační služba Hybernská 18 110 00 Praha 1 Nabídky lze doručit na uvedené adrese každý pracovní den od 9:00 do 15:00 hod., v poslední den lhůty do 10:00 hod. Za okamžik doručení/podání nabídky se považuje její fyzické převzetí podatelnou/recepcí zadavatele na výše uvedené kontaktní adrese.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je příprava a administrace veřejných zakázek v rámci projektu Posílení a vedení řízení v PMS ČR, reg. č. CZ.1.04/4.1.00/B6.00020 (zkrácený název projektu: SMART).

 

Přípravou a administrací se rozumí zejména:

a)     příprava zadávacích podmínek veřejných zakázek,

b)     administrace zadávacích řízení dle příslušných právních předpisů,

c)     příprava či úprava návrhů smluv vztahujících se k dané veřejné zakázce,

d)     příprava veškerých dokumentů navazujících na zadávací řízení,

e)     příprava veškerých dokumentů zajišťujících plnění případných informačních povinností zadavatele ve vztahu k Informačnímu systému veřejných zakázek,

f)       přímá právní podpora zadavatele při jednání komise pro otevírání obálek, jednání hodnotící komise,

g)     příprava a administrace výběrových řízení dle § 18 odst. 5 ZVZ,

h)     příprava a administrace vypořádání námitek uchazečů (nikoliv však případné zastupování před ÚOHS)

i)        plnění dalších povinností, které při administraci veřejných zakázek mohou vzniknou.

 

V průběhu realizace veřejné zakázky se předpokládá průběžná komunikace dodavatele se zadavatelem včetně schůzek v sídle zadavatele a poskytování výše specifikovaných služeb dle konkrétních pokynů zadavatele.

 

Dodavatel odpovídá za splnění požadavků na zadávání veřejných zakázek z hlediska práva ČR, pravidel příslušného operačního programu (OP LZZ), závazných pravidel pro zadávání veřejných zakázek, požadavků práva EU a dalších předpisů závazných pro zadavatele (např. instrukce ministerstva spravedlnosti o zadávání veřejných zakázek).

 

Zadavatel je oprávněn požadovat, aby byly zadávací podmínky jednotlivých veřejných zakázek dodavatelem připravovány do vzorových dokumentů zadavatele.

 

Zadavatel předpokládá možný souběh zadávacích řízení připravovaných a administrovaných dodavatelem.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 107000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem, a to nejpozději do 31.10. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

·     Vítězný dodavatel
Název: COWORKING Centrum s.r.o.
IČ: 29287782 
DIČ:CZ29287782 
Sídlo: Lidická 77, 602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jan Valoušek
Poznámka k dodavateli:

·     2. uchazeč
Název:PPE CZ s.r.o.
IČ: 25863568
DIČ: CZ25863568
Sídlo: Nádražní 3113/128, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava

·     3. uchazeč
Název: Intenko s.r.o. 
IČ: 0192098
DIČ: CZ0192098
Sídlo: Kolmá 6/682, 190 00 Praha 9

Datum ukončení: 10. 4. 2014


 
Uveřejněno: 17. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016