Administrace veřejných zakázek v projektu SMART
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9680
Název zakázky: Administrace veřejných zakázek v projektu SMART
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 3. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/B6.00020 Posílení vedení a řízení v PMS ČR příjemce: Probační a mediační služba
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Probační a mediační služba
Sídlo zadavatele: Hybernská 18, 110 00 Praha 1
- Jméno: PhDr. Jana Procházková Libíčková, zástupkyně ředitele, 224 424 411, jlibickova@pms.justice.cz
IČ zadavatele: 70888060
DIČ zadavatele: /
- Jméno: Mgr. Dagmar Halaštová
- Telefon: 777 469 848
- E-mail: dhalastova@pms.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 3. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Probační a mediační služba Hybernská 18 110 00 Praha 1 Nabídky lze doručit na uvedené adrese každý pracovní den od 9:00 do 15:00 hod., v poslední den lhůty do 10:00 hod. Za okamžik doručení/podání nabídky se považuje její fyzické převzetí podatelnou/recepcí zadavatele na výše uvedené kontaktní adrese.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je příprava a administrace veřejných zakázek v rámci projektu Posílení a vedení řízení v PMS ČR, reg. č. CZ.1.04/4.1.00/B6.00020 (zkrácený název projektu: SMART).
Přípravou a administrací se rozumí zejména:
a) příprava zadávacích podmínek veřejných zakázek,
b) administrace zadávacích řízení dle příslušných právních předpisů,
c) příprava či úprava návrhů smluv vztahujících se k dané veřejné zakázce,
d) příprava veškerých dokumentů navazujících na zadávací řízení,
e) příprava veškerých dokumentů zajišťujících plnění případných informačních povinností zadavatele ve vztahu k Informačnímu systému veřejných zakázek,
f) přímá právní podpora zadavatele při jednání komise pro otevírání obálek, jednání hodnotící komise,
g) příprava a administrace výběrových řízení dle § 18 odst. 5 ZVZ,
h) příprava a administrace vypořádání námitek uchazečů (nikoliv však případné zastupování před ÚOHS)
i) plnění dalších povinností, které při administraci veřejných zakázek mohou vzniknou.
V průběhu realizace veřejné zakázky se předpokládá průběžná komunikace dodavatele se zadavatelem včetně schůzek v sídle zadavatele a poskytování výše specifikovaných služeb dle konkrétních pokynů zadavatele.
Dodavatel odpovídá za splnění požadavků na zadávání veřejných zakázek z hlediska práva ČR, pravidel příslušného operačního programu (OP LZZ), závazných pravidel pro zadávání veřejných zakázek, požadavků práva EU a dalších předpisů závazných pro zadavatele (např. instrukce ministerstva spravedlnosti o zadávání veřejných zakázek).
Zadavatel je oprávněn požadovat, aby byly zadávací podmínky jednotlivých veřejných zakázek dodavatelem připravovány do vzorových dokumentů zadavatele.
Zadavatel předpokládá možný souběh zadávacích řízení připravovaných a administrovaných dodavatelem.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 107000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem, a to nejpozději do 31.10. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz. zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12.pdf (2. 5. 2016 12:49)
- priloha-1-kryci-list_1_2_3.docx (2. 5. 2016 12:49)
- priloha-2-smlouva-smart.docx (2. 5. 2016 12:49)
- vyzva-k-podani-nabidky-v3.docx (2. 5. 2016 12:49)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
· Vítězný dodavatel
Název: COWORKING Centrum s.r.o.
IČ: 29287782
DIČ:CZ29287782
Sídlo: Lidická 77, 602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jan Valoušek
Poznámka k dodavateli:
· 2. uchazeč
Název:PPE CZ s.r.o.
IČ: 25863568
DIČ: CZ25863568
Sídlo: Nádražní 3113/128, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
· 3. uchazeč
Název: Intenko s.r.o.
IČ: 0192098
DIČ: CZ0192098
Sídlo: Kolmá 6/682, 190 00 Praha 9
Datum ukončení: 10. 4. 2014