Akreditované vzdělávací kurzy
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10549
Název zakázky: Akreditované vzdělávací kurzy
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 5. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00012 Chceme být lepšími profesionály II. příjemce: Sociální služby Pačlavice, p.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Sociální služby Pačlavice, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Pačlavice 6, 768 34
- Jméno: Ing. Radek Jaroš radek.jaros@obecpaclavice.cz 573 372 035
IČ zadavatele: 75079771
DIČ zadavatele: xx
- Jméno: Ing. Radek Jaroš
- Telefon: 573 372 035
- E-mail: radek.jaros@obecpaclavice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 5. 2015 15:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro podání nabídek jsou Sociální služby Pačlavice, příspěvková organizace Pačlavice 6, 768 34
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je vzdělávání pracovníků Sociálních služeb Pačlavice, příspěvkové organizace v těchto třech kurzech:
- Standard kvality č.1
- Rizika v životě uživatele
- Ochrana práv uživatelů sociálních služeb
Cílovou skupinou jsou: pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci a vedoucí pracovníci.
1. Standard kvality č. 1 (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina (celkem 1 den)
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)
Cílová skupina: vedoucí pracovníci, sociální pracovníci
Maximální cena kurzu za den: 15 000 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 1 den: 15 000 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· obsah standardu č. 1;
· základní zásady standardu č. 1;
· formulace poslání;
· formulace cílů;
· definování cílové skupiny
2. Rizika v životě uživatele (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)
Předpokládaný počet účastníků: 21 osob (2 skupiny)
Cílová skupina: sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 15 000 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 2 dny: 30 000 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· rizika v životě klienta;
· minimalizace rizik;
· postup práce s rizikem;
· plán zvládání rizikových situací
3. Ochrana práv uživatelů sociálních služeb (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)
Předpokládaný počet účastníků: 21 osob (2 skupiny)
Cílová skupina: sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 15 000 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 2 dny: 30 000 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· lidská práva a legislativa;
· obsah standardu č. 2;
· ochrana základních lidských práv;
· porušování základních lidských práv;
· restriktivní opatření.
Rozsah dne je v rozmezí od 6 do 9 vyučovacích hodin, v závislosti na akreditaci vzdělávacího kurzu dodavatele. Rozsah vyučovací hodiny je 45 minut. Pro uznání akreditace není určující shoda v názvu vzdělávacího kurzu, ale v obsahu (musí se shodovat minimálně v 60% s obsahem uvedeným u jednotlivých kurzů), časovém rozsahu a cílové skupině.
Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázky, tj. dodavatel musí podat nabídku na celý rozsah plnění. Podání variantní nabídky zadavatel nepovoluje.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 75000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín realizace zakázky je stanoven na období červen – srpen 2015. Konkrétní harmonogram konání jednotlivých vzdělávacích kurzů zakázky bude nastaven na základě vzájemné dohody mezi zadavatelem a dodavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Zakázka bude realizována ve Zlínském kraji, v Pačlavicích, ve vlastních školicích prostorách zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Nabídková cena – 60 % 2. Návrh obsahů vzdělávacích kurzů a metod výuky - 40 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele: - Čestné prohlášení dodavatele o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. - Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis nebude starší 90 kalendářních dnů k datu lhůty pro podání nabídky. Doklad bude v nabídce doložen v prosté kopii. - Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu této zakázky. Tímto dokladem může být živnostenský list nebo výpis z živnostenského oprávnění. Doklad bude v nabídce doložen v prosté kopii. - U všech vzdělávacích kurzů zakázky dodavatel doloží doklad o akreditaci vzdělávacích kurzů zakázky. Doklad bude vystaven MPSV ČR v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Akreditace musí být zajištěna pro všechny cílové skupiny uvedené u vzdělávacího kurzu a v požadovaném rozsahu (viz kapitola Popis předmětu zakázky). Doklad bude v nabídce doložen v prosté kopii. Dodavatel zajistí platnost dokladů o akreditaci vzdělávacích kurzů tak, aby umožnil realizaci všech kurzů v požadovaném rozsahu během doby realizace zakázky. Pro uznání akreditace vzdělávacího kurzu není rozhodující shoda v názvu vzdělávacího kurzu, ale v obsahu (musí se shodovat minimálně v 60% s obsahem uvedeným v kapitole Popis předmětu zakázky), časovém rozsahu a cílové skupině.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Bližší informace jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídek
Soubory ke stažení:
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen, Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
IČ: 25568027
DIČ: CZ25568027
Sídlo: Kudlov 500, Zlín - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 29. 5. 2015