Zpět

Akreditované vzdělávací kurzy

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10549

Název zakázky: Akreditované vzdělávací kurzy

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 5. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Sociální služby Pačlavice, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Pačlavice 6, 768 34

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radek Jaroš radek.jaros@obecpaclavice.cz 573 372 035

IČ zadavatele: 75079771

DIČ zadavatele: xx

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Radek Jaroš
  • Telefon: 573 372 035
  • E-mail: radek.jaros@obecpaclavice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 5. 2015 15:00

Místo pro podání nabídek:
Místem pro podání nabídek jsou Sociální služby Pačlavice, příspěvková organizace Pačlavice 6, 768 34

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je vzdělávání pracovníků Sociálních služeb Pačlavice, příspěvkové organizace v těchto třech kurzech:

-  Standard kvality č.1

-  Rizika v životě uživatele

-  Ochrana práv uživatelů sociálních služeb

 

Cílovou skupinou jsou: pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci a vedoucí pracovníci.

 1.    Standard kvality č. 1 (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina (celkem 1 den)

Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)

Cílová skupina: vedoucí pracovníci, sociální pracovníci

Maximální cena kurzu za den: 15 000 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 1 den: 15 000 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         obsah standardu č. 1;

·         základní zásady standardu č. 1;

·         formulace poslání;

·         formulace cílů;

·         definování cílové skupiny

 

 2.    Rizika v životě uživatele (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)

Předpokládaný počet účastníků: 21 osob (2 skupiny)

Cílová skupina: sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den: 15 000 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 2 dny: 30 000 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         rizika v životě klienta;

·         minimalizace rizik;

·         postup práce s rizikem;

·         plán zvládání rizikových situací

 

 3.    Ochrana práv uživatelů sociálních služeb (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)

Předpokládaný počet účastníků: 21 osob (2 skupiny)

Cílová skupina: sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den: 15 000 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 2 dny: 30 000 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         lidská práva a legislativa;

·         obsah standardu č. 2;

·         ochrana základních lidských práv;

·         porušování základních lidských práv;

·         restriktivní opatření.

 

Rozsah dne je v rozmezí od 6 do 9 vyučovacích hodin, v závislosti na akreditaci vzdělávacího kurzu dodavatele. Rozsah vyučovací hodiny je 45 minut. Pro uznání akreditace není určující shoda v názvu vzdělávacího kurzu, ale v obsahu (musí se shodovat minimálně v 60% s obsahem uvedeným u jednotlivých kurzů), časovém rozsahu a cílové skupině.

Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázky, tj. dodavatel musí podat nabídku na celý rozsah plnění. Podání variantní nabídky zadavatel nepovoluje.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 75000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín realizace zakázky je stanoven na období červen – srpen 2015. Konkrétní harmonogram konání jednotlivých vzdělávacích kurzů zakázky bude nastaven na základě vzájemné dohody mezi zadavatelem a dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Zakázka bude realizována ve Zlínském kraji, v Pačlavicích, ve vlastních školicích prostorách zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena – 60 % 2. Návrh obsahů vzdělávacích kurzů a metod výuky - 40 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele: - Čestné prohlášení dodavatele o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. - Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis nebude starší 90 kalendářních dnů k datu lhůty pro podání nabídky. Doklad bude v nabídce doložen v prosté kopii. - Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu této zakázky. Tímto dokladem může být živnostenský list nebo výpis z živnostenského oprávnění. Doklad bude v nabídce doložen v prosté kopii. - U všech vzdělávacích kurzů zakázky dodavatel doloží doklad o akreditaci vzdělávacích kurzů zakázky. Doklad bude vystaven MPSV ČR v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Akreditace musí být zajištěna pro všechny cílové skupiny uvedené u vzdělávacího kurzu a v požadovaném rozsahu (viz kapitola Popis předmětu zakázky). Doklad bude v nabídce doložen v prosté kopii. Dodavatel zajistí platnost dokladů o akreditaci vzdělávacích kurzů tak, aby umožnil realizaci všech kurzů v požadovaném rozsahu během doby realizace zakázky. Pro uznání akreditace vzdělávacího kurzu není rozhodující shoda v názvu vzdělávacího kurzu, ale v obsahu (musí se shodovat minimálně v 60% s obsahem uvedeným v kapitole Popis předmětu zakázky), časovém rozsahu a cílové skupině.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Bližší informace jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídek

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MARLIN, s.r.o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen, Uherské Hradiště
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
    IČ: 25568027
    DIČ: CZ25568027
    Sídlo: Kudlov 500, Zlín

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 29. 5. 2015


 
Uveřejněno: 11. 5. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016