Analýza a návrh meziresortní konsolidace MPO
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10455
Název zakázky: Analýza a návrh meziresortní konsolidace MPO
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2015
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo průmyslu a obchodu
Sídlo zadavatele: 11015 Praha - Staré Město, Na Františku 1039/32
- Jméno: Ing. Petr Očko, Ph.D., ředitel odboru podpory finančních nástrojů a řízení projektů, tel. 224 852 029, e-mail:ocko@mpo.cz
IČ zadavatele: 47609109
DIČ zadavatele: CZ 47609109
- Jméno: Jiřina Kucharczyk
- Telefon: 224 852 996
- E-mail: projektova.kancelar@mpo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 3. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka musí být doručena poštou nebo osobně do podatelny sídla Zadavatele na adresu: Ministerstvo průmyslu a obchodu, 110 15 Praha 1, Na Františku 32, v úředních hodinách (pondělí až pátek) od 8.00 do 16.00 hod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem je poskytování odborného poradenství pro realizaci projektu „Konsolidace agend a činností mezi organizačními složkami státu, příspěvkovými organizacemi v působnosti ministerstva a Ministerstvem průmyslu a obchodu“, reg.č. CZ.1.04/4.1.00/B6.00047, který je spolufinancován z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Součástí projektu jsou také části, které se týkají konsolidace agendy veřejných zakázek a části, které se týkají optimalizace IT architektury. Tyto části nejsou předmětem plnění této veřejné zakázky. Výstupy z těchto aktivit budou vybranému uchazeči k dispozici po jejich dokončení, v průběhu plnění. Vybraný uchazeč tyto výstupy využije v části B předmětu plnění. Tato veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu § 98 zákona.
Předmětem jsou zejména tyto činnosti a služby:
Část A - Analýza a návrhy konsolidace agend
-Identifikace celoresortních řídících a podpůrných procesů v průřezových agendách resortu MPO
-Analýza vybraných celoresortních řídících a podpůrných agend a procesů
-Vyhodnocení potenciálu konsolidace analyzovaných agend a procesů
Část B - Implementace vybraných doporučení
-Variantní návrhy konsolidace agend a jejich vyhodnocení a srovnání
-Detailní rozpracování akčního plánu zvolené varianty
-Zajištění Implementace vybraných doporučení
Všem dodavatelům, kteří požádali o poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta, budou dle § 49 odst. 3 zákona odeslány dodatečné informace k zadávacím podmínkám, a zároveň budou uveřejněny na profilu Zadavatele:
https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMpo nebo
https://www.tenderarena.cz/profil/detail.jsf?identifikator=Mpo
Na profilu zadavatele je 13. 3. 2015 zveřejněna dodatečná informace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3325000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.11.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo Zadavatele případně resortních organizací, které jsou podrobně specifikovány v příloze č. 7, dále sídlo uchazeče nebo jiné místo v České republice určené Zadavatelem.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Kvalita návrhu zajištění plnění předmětu veřejné zakázky
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění: a)základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona, b)profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona, c)předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku podle § 50 odst. 1 písm. c) zákona, d)technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 zákona. · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: - Uchazeč musí nabídku zpracovat na kompletní plnění předmětu veřejné zakázky dle této zadávací dokumentace (včetně příloh). - Nabídka se předkládá v listinné podobě v uzavřené obálce. Obálka s nabídkou musí být označena názvem veřejné zakázky, označením adresáta (Zadavatele) a označením odesílatele (uchazeče) včetně jeho adresy, na kterou je možné zaslat oznámení podle § 71 odst. 5 a 6 zákona, obálka bude na uzavření opatřena razítkem uchazeče, případně podpisem. - Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce a musí obsahovat jméno a příjmení kontaktní osoby uchazeče, včetně kontaktní a e-mailové adresy. - Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly Zadavatele uvést v omyl. - Nabídka bude vyhotovena v počtu 2 kusů, z toho 1 originál a 1 kopie (doporučení Zadavatele). - Zadavatel požaduje jako součást nabídky předložení veškeré textové a tabulkové části nabídky (s výjimkou úředních dokladů) v elektronické formě na vhodném médiu (nejlépe CD) ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, nebo .html. Elektronická forma a obsah nabídky musí být v plné shodě s listinnou formou nabídky. Elektronická forma (CD) musí být v originálním vyhotovení nabídky, v kopii být může. - Za originál nabídky bude považována pouze listinná forma nabídek označená jako „Originál“. - Všechny listy musejí být číslovány nepřerušovanou vzestupnou řadou čísel a musejí být spojeny způsobem, který zabraňuje nežádoucí manipulaci s nimi. Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce a musí obsahovat jméno a příjmení kontaktní osoby uchazeče, včetně kontaktní a e-mailové adresy
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- kon-vr001-20150210-zd-priloha-c.8-slovnik-pojmu.docx (3. 5. 2016 12:26)
- kon-vr001-20150211-zd-analyza-a-navrh-mezirezortni-konsolidace-mpo-final-2.docx (3. 5. 2016 12:26)
- kon-vr001-zd-priloha-c.1-kryci-list-.docx (3. 5. 2016 12:26)
- kon-vr001-zd-priloha-c.2-nabidkova-cena.xlsx (3. 5. 2016 12:27)
- kon-vr001-zd-priloha-c.3-cestne-prohlaseni-o-subdodavatelich.docx (3. 5. 2016 12:27)
- kon-vr001-zd-priloha-c.5-cestne-prohlaseni-ke-kvalifikaci-final.docx (3. 5. 2016 12:27)
- kon-vr001-zd-priloha-c.7-organizace-rezortu-.docx (3. 5. 2016 12:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: KPMG Česká republika s.r.o.
IČ: 00553115
DIČ: CZ699001996
Sídlo: Pobřežní 648/1a,186 00, Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing.Boris Halata
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: AQE advisors,a.s.
IČ: 26954770
DIČ: CZ26954770
Sídlo: Tř. Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00, Brno - 3. uchazeč
Název: Cortis Conslting s.r.o.
IČ: 26397668
DIČ: CZ26397668
Sídlo: The 6th River, Plzeňský věděckotechnický park, Teslova 3, 301 00, Plzeň
Datum ukončení: 10. 6. 2015