Analýza vlivu reformy psychiatrické péče na oblast sociálních služeb v ČR
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10487
Název zakázky: Analýza vlivu reformy psychiatrické péče na oblast sociálních služeb v ČR
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 3. 2015
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Mgr. Petr Nečina, ředitel odboru řízení projektů +420 221 922 244, petr.necina@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Bc. Jan Beránek
- Telefon: +420 221 924 085
- E-mail: jan.beranek@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 4. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 (podatelna)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování analýzy vlivu reformy psychiatrické péče na oblast sociálních služeb v ČR. Úkolem dodavatele v rámci vypracování analýzy bude na základě rozboru dostupných návrhů a dokumentů souvisejících s reformou psychiatrické péče vymezit potenciální dopad této reformy do oblasti sociálních služeb se zohledněním hlediska kapacity a dostupnosti sociálních služeb, struktury sociálních služeb, vývoje obyvatelstva a s tím souvisejícího předpokládaného nárůstu uživatelů sociálních služeb s duševním onemocněním (více viz Zadávací dokumentace).
Účelem této veřejné zakázky je získat podklad pro další jednání na téma reformy psychiatrické péče s resortem zdravotnictví a zároveň podklad pro tvorbu návrhů systémových změn souvisejících s oblastí rozvoje sociálních služeb a sociální práce na základě identifikovaných potřeb vzniklých v souvislosti s potenciálním dopadem reformy psychiatrické péče do gesce MPSV.
Požadovaným výstupem veřejné zakázky je analýza o rozsahu minimálně 150 normovaných stran a maximálně 250 normovaných stran (bez příloh).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 723800,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Max. do 5 kalendářních měsíců od podpisu smlouvy (nejdéle do 30. 9. 2015).
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstup předmětu plnění bude předán na adrese Podskalská 19, 128 01, Praha 2.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0.
Další podmínky: Viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Soubory ke stažení:
- p1-kd-cestne-prohlaseni-62_1.doc (3. 5. 2016 12:41)
- p1-smlouvy-specifikace-predmetu-plneni.docx (3. 5. 2016 12:41)
- p1-zd-kd.doc (3. 5. 2016 12:41)
- p1-zd-kd.pdf (3. 5. 2016 12:41)
- p2-kd-cestne-prohlaseni-50-1c_1.doc (3. 5. 2016 12:41)
- p2-zd-navrh-smlouvy_1.docx (3. 5. 2016 12:41)
- p3-zd-kryci-list-nabidky.xls (3. 5. 2016 12:41)
- p4-zd-seznam-subdodavatelu.xls (3. 5. 2016 12:41)
- zadavaci-dokumentace_106.pdf (3. 5. 2016 12:41)
- vyzva-k-podani-nabidky_28.pdf (3. 5. 2016 12:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: FM Solutions, a.s.
IČ: 25692445
DIČ: CZ25692445
Sídlo: Ke Koulce 2, 150 00 Praha 5 - Smíchov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Michael Viereckl, člen představenstva - 2. uchazeč
Název:2K Consulting s.r.o.
IČ: 29451990
DIČ: CZ29451990
Sídlo: Thunovská 179/12, 118 00 Praha 1 - 3. uchazeč
Název: KP Projekt, s.r.o.
IČ: 26064600
DIČ: CZ26064600
Sídlo: Riegrova 1756/51, 370 01 České Budějovice - 4. uchazeč
Název: GfK Czech, s.r.o.
IČ: 15271757
DIČ: CZ15271757
Sídlo:Na Hřebenech II 1718/10, 140 00 Praha 4
- 5. uchazeč
Název: 3P Consulting, s.r.o.
IČ: 28198395
DIČ: CZ28198395
Sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha 10
- 6. uchazeč
Název: BDO Advisory, s.r.o.
IČ: 27244784
DIČ: CZ27244784
Sídlo: Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8
- 7. uchazeč
Název: Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví, z.s.
IČ: 62936654
DIČ: CZ62936654
Sídlo: Řehořova 992/10, 130 00 Praha 3
Datum ukončení: 6. 8. 2015