Zpět

Auto Palace Brno – Vzdělávejte se pro růst II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9657

Název zakázky: Auto Palace Brno – Vzdělávejte se pro růst II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 3. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Auto Palace Brno s.r.o.

Sídlo zadavatele: Řípská 22, 62700 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Karel Klouda, jednatel Tel.: +420 515 808 111 Email: info@autopalacebrno.cz

IČ zadavatele: 44012748

DIČ zadavatele: CZ44012748

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Richard Budzák
  • Telefon: +420 542 211 083
  • E-mail: verejne-zakazky@rpa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
RPA Tender, s.r.o., Starobrněnská 20, 60200 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět plnění veřejné zakázky je zajištění školících služeb pro zadavatele.  Předmět plnění je rozdělen na 4 části dle odbornosti školících služeb.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 946000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání veřejné zakázky je 3 až 13 měsíců dle jednotlivých částí veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Řípská 22, 62700 Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Nabídková cena 60% • Úroveň zajištění kurzů 40% o Předmětem hodnocení bude - Popis vzdělávacího postupu a metod práce s cílovou skupinou, materiálové vybavení používané při výuce, vedení dokumentace, osnova kurzu (oblasti výuky), ukázky vzdělávacích materiálů apod. ( váha 80%) o Předmětem hodnocení bude - Minimální počet dnů ve kterých je dodavatel schopen zajistit a zahájit výuku při změně harmonogramu ( váha 20%) Uchazeč ve své nabídce uvede informace k hodnotícímu podkritériu „Úroveň zajištění kurzů“ dokumentů obsažených v nabídce, které budou prokazovat hodnocené parametry. Hodnocení bude probíhat dle “D9_Metodického pokynu pro zadávání zakázek“ ve znění ke dni vyhlášení zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí: a) splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením: Základní kvalifikační předpoklady splňuje ten dodavatel, a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, e) který není v likvidaci, f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, i) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek, j) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. b) splnění profesních kvalifikačních předpokladů: Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů, požadavky splňuje dodavatel, který předloží v prosté kopii: a) výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, ne starší 90 dnů, má-li v ní být zapsán podle zvláštních předpisů, b) dodavatel doloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Dále pro část A: dodavatel předloží seznam služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech a osvědčení objednatelů o řádném plnění požadovaných referencí z těchto služeb. Tato osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo poskytování služeb a musí obsahovat údaj o rozsahu a době poskytnutí. Zadavatel požaduje prokázání realizace 2 zakázek dodavatele v posledních 3 letech, kde předmětem byla realizace školení v oblasti výuky odborných firemních kurzů anglického jazyka, kde rozsah prací provedených dodavatelem, podávajícím nabídku nebo jeho subdodavatelem prokazujícím kvalifikaci, byly práce fakturované v minimální hodnotě 100.000,-Kč bez DPH. Výše uvedená specifikace se vztahuje na každou referenční zakázku zvlášť. Minimálně jedna z těchto referenčních zakázek musí mít prokazatelně předmět školení obchodní angličtiny. Nedoložení osvědčení objednatelů nebo nebude-li obsahovat výše požadované údaje má za následek nesplnění kvalifikačního kritéria. Uchazeč předloží doklady v oblasti odborné způsobilosti - doložením lektorského týmu: • doložení min. 1 koordinátora výuky - uchazeč předloží doklady o vzdělání (min.vysokoškolské pedagogického směru zaměřené na AJ, nebo filologie zaměřená na AJ), profesní životopis z něhož bude vyplývat zkušenost s lektorskou činností v jazykovém vzdělávání min. 5 let, zkušenost s realizací obdobné zakázky v dané oblasti (prokáže uvedením doby konání, názvu klienta a kontaktů pro ověření ) • doložení min. 4 lektorů- uchazeč předloží doklady o vzdělání: • min. u dvou lektorů vysokoškolské pedagogického směru zaměřené na AJ, nebo filologie zaměřená na AJ), profesní životopis z něhož bude vyplývat zkušenost s lektorskou činností v dané oblasti • min. u 2 lektorů– úrovně znalostí dle referenčního rámce min. B2 a 2 roky praxe • min. u 1 lektora - certifikace TEFL rodilého mluvčího Dále pro část B: dodavatel předloží seznam služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech a osvědčení objednatelů o řádném plnění požadovaných referencí z těchto služeb. Tato osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo poskytování služeb a musí obsahovat údaj o rozsahu a době poskytnutí. Zadavatel požaduje prokázání realizace 2 zakázek dodavatele v posledních 3 letech, kde předmětem byla realizace školení v oblasti dle popisu předmětu plnění části B, kde rozsah prací provedených dodavatelem, podávajícím nabídku nebo jeho subdodavatelem prokazujícím kvalifikaci, byly práce fakturované v minimální hodnotě 100.000,-Kč bez DPH. Výše uvedená specifikace se vztahuje na každou referenční zakázku zvlášť. Minimálně jedna z těchto referenčních zakázek musí mít prokazatelně předmět školení opravy a diagnostiky vozidel. Nedoložení osvědčení objednatelů nebo nebude-li obsahovat výše požadované údaje má za následek nesplnění kvalifikačního kritéria. Uchazeč předloží doklady v oblasti odborné způsobilosti - doložením lektorského týmu: • doložení min. 2 lektorů- uchazeč předloží doklady o vzdělání (min. u dvou lektorů min. vysokoškolské, technický obor zaměření na dopravní techniku, příp. informační systémy dopravní techniky),praxe 5 let, profesní životopis z něhož bude vyplývat zkušenost s lektorskou činností v dané oblasti, příp. doplněný o seznam vyučovaných kurzů. Dále pro část C: dodavatel předloží seznam služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech a osvědčení objednatelů o řádném plnění požadovaných referencí z těchto služeb. Tato osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo poskytování služeb a musí obsahovat údaj o rozsahu a době poskytnutí. Zadavatel požaduje prokázání realizace 3 zakázek dodavatele v posledních 3 letech, kde předmětem byla realizace školení v oblasti prodejních dovedností obchodních týmů či obchodních zástupců, kde rozsah prací provedených dodavatelem, podávajícím nabídku nebo jeho subdodavatelem prokazujícím kvalifikaci, byly práce fakturované v minimální hodnotě 150.000,-Kč bez DPH. Výše uvedená specifikace se vztahuje na každou referenční zakázku zvlášť. Nedoložení osvědčení objednatelů nebo nebude-li obsahovat výše požadované údaje má za následek nesplnění kvalifikačního kritéria. Uchazeč předloží doklady v oblasti odborné způsobilosti - doložením lektorského týmu: • doložení min. 3 lektorů - uchazeč předloží doklady o vzdělání (min. vysokoškolské) ,profesní životopis z něhož bude vyplývat zkušenost s lektorskou činností v dané oblasti • min. 1 - vzdělání či praxe (min. 3 roky) v oblasti marketingu či prodejních dovedností, příp. doplněný o seznam vyučovaných kurzů, • min. 1 - vzdělání či praxe v oblasti psychologie (min. 5 let) a zkušenost v oblasti krizové komunikace a vyjednávání, příp. doplněný o seznam vyučovaných kurzů • min. 1 - vzdělání či praxe v technické oblasti se zaměřením na automobilní či dopravní techniku, příp. doplněný o seznam vyučovaných kurzů, profesní životopis, prokazatelnou praxi Dále pro část D: dodavatel předloží seznam služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech a osvědčení objednatelů o řádném plnění požadovaných referencí z těchto služeb. Tato osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo poskytování služeb a musí obsahovat údaj o rozsahu a době poskytnutí. Zadavatel požaduje prokázání realizace 3 zakázek dodavatele v posledních 3 letech, kde předmětem byla realizace školení v oblasti obchodních techniků, kde rozsah prací provedených dodavatelem, podávajícím nabídku nebo jeho subdodavatelem prokazujícím kvalifikaci, byly práce fakturované v minimální hodnotě 100.000,-Kč bez DPH. Výše uvedená specifikace se vztahuje na každou referenční zakázku zvlášť. Minimálně jedna z těchto referenčních zakázek musí mít prokazatelně předmět školení prodejních dovedností obchodních týmů či obchodních zástupců. Minimálně jedna z těchto referenčních zakázek musí mít prokazatelně předmět školení opravy a diagnostiky vozidel. Nedoložení osvědčení objednatelů nebo nebude-li obsahovat výše požadované údaje má za následek nesplnění kvalifikačního kritéria. Uchazeč předloží doklady v oblasti odborné způsobilosti - doložením lektorského týmu: • doložení min. 3 lektorů - uchazeč předloží doklady o vzdělání (min. vysokoškolské), profesní životopis z něhož bude vyplývat zkušenost s lektorskou činností v dané oblasti • min. 1 - vzdělání či praxe (min. 3 roky) v oblasti marketingu či prodejních dovedností, příp. doplněný o seznam vyučovaných kurzů, • min. 1 - vzdělání či praxe v oblasti psychologie (min. 5 let) a zkušenost v oblasti krizové komunikace a vyjednávání, příp. doplněný o seznam vyučovaných kurzů, • min. 1 - vzdělání či praxe v technické oblasti se zaměřením na automobilní či kolovou techniku oblasti.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána písemně, v listinné podobě, v jazyce českém, ve dvou vyhotoveních. A to v jednom originále v tištěné podobě a v jedné kopii v tištěné podobě. V nabídce nesmí být přepisy a opravy. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. V případě, že nabídka nebude vypracována v souladu se zadávacími podmínkami, může být vyřazena a dodavatel bude vyloučen ze zadávacího řízení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude podána v jazyce českém.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Uchazeč se zavazuje řádně uchovávat originál smlouvy na předmět plnění veřejné zakázky včetně příloh a jejich případných dodatků, veškeré originály účetních dokladů a originály dalších dokumentů souvisejících s realizací veřejné zakázky minimálně do roku 2025 v souladu s podmínkami OPLZZ. Výše uvedené dokumenty a účetní doklady budou uchovány způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s dalšími platnými právními předpisy ČR. Ve smlouvách uzavíraných s případnými partnery a subdodavateli uchazeč zaváže touto povinností i případné partnery a subdodavatele veřejné zakázky. Uchazeč je dále povinen uchovávat účetní záznamy vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky v elektronické podobě. Uchazeč je povinen v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, nařízením Komise (ES) č. 1083/2006, a v souladu s dalšími právními předpisy ČR a ES umožnit výkon kontroly všech dokladů vztahujících se k realizaci předmětu plnění veřejné zakázky, poskytnout osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, veškeré doklady související s realizací předmětu plnění veřejné zakázky, umožnit průběžné ověřování skutečného stavu plnění předmětu veřejné zakázky v místě realizace a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly. Těmito oprávněnými osobami jsou Zadavatel a jím pověřené osoby, poskytovatel podpory projektu, z něhož je zakázka hrazena, a jím pověřené osoby, územní finanční orgány, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly. Uchazeč má dále povinnost zajistit, aby obdobné povinnosti ve vztahu k předmětu plnění veřejné zakázky plnili také jeho případní subdodavatelé a partneři. Smlouva s vybraným dodavatelem bude zavazovat dodavatele řádně uchovávat originály všech dokladů souvisejících s plněním zakázky minimálně do 31. 12. 2025, pokud český právní řád (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů) nestanovuje lhůtu delší. Smlouva s vybraným dodavatelem bude dále zavazovat dodavatele, aby umožnil všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to do 31. 12. 2025.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Dle podmínek poskytovatele dotace, není možné využívat k plnění předmětu veřejné zakázky subdodavatelé. Nabídka bude obsahovat všechny dokumenty požadované zadavatelem. Strany nabídky budou očíslovány nepřetržitou číselnou řadou od 1 (krycí list nabídky) po poslední stranu nabídky. Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. Obsahují-li technické podmínky požadavky nebo odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, zadavatel umožňuje pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení. Celková nabídková cena bude uvedena v české měně (CZK) v členění na cenu celkem bez DPH, výše sazby DPH a cenu celkem včetně DPH. Překročení celkové nabídkové ceny je možné za podmínek definovaných v obchodních podmínkách. Celkovou nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí celková cena za dodávky bez daně z přidané hodnoty (dále jen „DPH“). Nabídková cena bude zahrnovat veškeré dodávky, práce a činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů, o kterých zhotovitel podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení požadované služby dané povahy třeba. Podkladem pro zpracování cenové nabídky je tato výzva, a dále její veškeré přílohy včetně návrhu smlouvy. Přílohou výzvy je vzorová podoba smlouvy, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vybraným uchazečem. Zadavatel připouští pouze dále specifikované úpravy vzorové smlouvy dodavatelem v rámci přípravy samotné smlouvy, která musí být součástí nabídky s podpisem osoby oprávněné zastupovat dodavatele. Tento návrh smlouvy musí v plném rozsahu respektovat podmínky uvedené v této výzvě a nesmí znevýhodňovat zadavatele. Dodavatel do vzoru smlouvy pouze doplní chybějící údaje, které jsou zvýrazněny a označeny žlutým podbarvením. Znění ostatních ustanovení vzoru smlouvy nesmí dodavatel měnit. Dodavatel do svého návrhu smlouvy rovněž doplnění jím vyplněné přílohy vyžadované dle předmětného vzoru smlouvy. Pod pojmem nabídka se rozumí návrh smlouvy předložený uchazečem ve výběrovém řízení, včetně dokumentů a dokladů požadovaných zákonem nebo zadavatelem v těchto zadávacích podmínkách. Součástí nabídky jsou i doklady a informace prokazující splnění kvalifikace. Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za uchazeče jednat a podepisovat v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpise z Obchodního rejstříku nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů. Nabídka uchazeče (jak originál, tak i kopie) musí být podána písemně v jedné uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky, na které musí být uvedena adresa uchazeče, na níž je možné informovat uchazeče. Nabídka bude podána písemně, v listinné podobě, v jazyce českém, ve dvou vyhotoveních. Požadavek na písemnou formu je splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou zastupovat uchazeče, a to v jednom originále v tištěné podobě a v jedné kopii v tištěné podobě. V nabídce nesmí být přepisy a opravy. Originál nabídky zadavatel doporučuje zabezpečit proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, zadavatel doporučuje, že by měla být tato zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Obálka bude označena nápisem: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ „Auto Palace Brno – Vzdělávejte se pro růst II“ Uchazeč se zavazuje řádně uchovávat originál smlouvy na předmět plnění veřejné zakázky včetně příloh a jejich případných dodatků, veškeré originály účetních dokladů a originály dalších dokumentů souvisejících s realizací veřejné zakázky minimálně do roku 2025 v souladu s podmínkami OPLZZ. Výše uvedené dokumenty a účetní doklady budou uchovány způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s dalšími platnými právními předpisy ČR. Ve smlouvách uzavíraných s případnými partnery a subdodavateli uchazeč zaváže touto povinností i případné partnery a subdodavatele veřejné zakázky. Uchazeč je dále povinen uchovávat účetní záznamy vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky v elektronické podobě. Uchazeč je povinen v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, nařízením Komise (ES) č. 1083/2006, a v souladu s dalšími právními předpisy ČR a ES umožnit výkon kontroly všech dokladů vztahujících se k realizaci předmětu plnění veřejné zakázky, poskytnout osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, veškeré doklady související s realizací předmětu plnění veřejné zakázky, umožnit průběžné ověřování skutečného stavu plnění předmětu veřejné zakázky v místě realizace a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly. Těmito oprávněnými osobami jsou Zadavatel a jím pověřené osoby, poskytovatel podpory projektu, z něhož je zakázka hrazena, a jím pověřené osoby, územní finanční orgány, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly. Uchazeč má dále povinnost zajistit, aby obdobné povinnosti ve vztahu k předmětu plnění veřejné zakázky plnili také jeho případní subdodavatelé a partneři. Smlouva s vybraným dodavatelem bude zavazovat dodavatele řádně uchovávat originály všech dokladů souvisejících s plněním zakázky minimálně do 31. 12. 2025, pokud český právní řád (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů) nestanovuje lhůtu delší. Smlouva s vybraným dodavatelem bude dále zavazovat dodavatele, aby umožnil všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to do 31. 12. 2025. Smlouva s vybraným dodavatelem musí obsahovat povinné prvky publicity dle pravidel OPLZZ. Výhrady zadavatele: Zadavatel nesmí uzavřít smlouvu s uchazečem: • pokud se na zpracování uchazečovy nabídky podílel zaměstnanec zadavatele, člen statutárního orgánu zadavatele, statutární orgán, člen správní rady zadavatele, člen realizačního týmu projektu či osoba, která se na základě smluvního vztahu podílela na přípravě nebo zadání předmětného výběrového řízení, • resp. s uchazečem ve sdružení, který je zaměstnancem zadavatele či členem realizačního týmu či osobou, která se na základě smluvního vztahu podílela na přípravě nebo zadání předmětného výběrového řízení, nebo • jehož subdodavatelem je zaměstnanec zadavatele, člen realizačního týmu či osoba, která se na základě smluvního vztahu podílela na přípravě nebo zadání předmětného výběrového řízení • jemuž byl uložen zákaz plnění veřejných zakázek ve smyslu § 120a odst. 2) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a je veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek. Pokud zadavatel během výběrového řízení zjistí některou z výše uvedených skutečností, je povinen vyřadit danou nabídku již v okamžiku zjištění dané skutečnosti v jakékoli fázi výběrového řízení, nejpozději však do uzavření smlouvy. V případě, že nabídka bude zaslána elektronicky, musí být opatřena elektronickým podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za nebo jménem uchazeče nebo musí být k nabídce přiloženo nebo v nabídce uvedeno prohlášení podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat za nebo jménem uchazeče s uvedením výslovného souhlasu s obsahem nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení před jeho ukončením zrušit. Všechny další podmínky zadavatele jsou uvedeny ve výzvě a jejích přílohách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: ztráta zájmu zadavatele na předmětu plnění

Datum ukončení: 28. 11. 2014


 
Uveřejněno: 7. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016