Zpět

Centrum pomoci rodinám II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9334

Název zakázky: Centrum pomoci rodinám II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Město Hodonín

Sídlo zadavatele: Masarykovo nám. 53/1, 695 01 Hodonín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Pavel Jurečka, advokát Sadová 1688/1 695 01 Hodonín 518 324 830, ak.jurecka@gmail.com

IČ zadavatele: 00284891

DIČ zadavatele: CZ00284891

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Michaela Klepáčová
  • Telefon: 518 316 458
  • E-mail: klepacova.michaela@muhodonin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 1. 2014 00:00

Místo pro podání nabídek:
Mgr. Pavel Jurečka, advokát Sadová 1688/1 695 01 Hodonín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky (dále též VZ) je poskytování sociálních služeb a doplňkových aktivit, které jsou obsahem individuálního projektu realizovaného v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, v oblasti podpory 3.2 Podpora sociální integrace příslušníků romských lokalit. Individuální projekt je z 85 % financován z prostředků Evropského sociálního fondu a z 15 % ze státního rozpočtu České republiky.

 

 

Veřejná zakázka odpovídá klasifikaci dle CPV: 85300000-2 sociální péče a související služby.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3686404,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.4.2014 - 30.6.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
CZ0645 - Hodonín, Horní Valy 2, 3. nadzemní podlaží stávajícího objektu MěÚ Hodonín

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Předpokladem hodnocení nabídek je splnění kvalifikace. Kvalifikaci dle § 50 a následujících zákona splní uchazeč, který prokáže, že: a) splní základní kvalifikační předpoklady podle § 53, b) splní profesní kvalifikační předpoklady podle § 54, c) splní technické kvalifikační předpoklady podle § 56. a předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Další podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7

Další podmínky:
Další podmínky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Veřejný zadavatel tímto rozhoduje dle § 84 odst. 1) písm. e) zákona o zrušení zadávacího řízení této veřejné zakázky, neboť veřejný zadavatel obdržel ve lhůtě pro podání nabídek pouze jedinou nabídku.

Datum ukončení: 5. 2. 2014


 
Uveřejněno: 17. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016