Certifikační kurz polyfůzního svařování trubek z PP (plasty)
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9241
Název zakázky: Certifikační kurz polyfůzního svařování trubek z PP (plasty)
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00006 Vzdělávejte se pro růst v Kraji Vysočina II. příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Jihlava
Název/obchodní firma zadavatele: VHS Bohemia a.s.
Sídlo zadavatele: Haškova 153/17, Brno 63800
- Jméno: Petr Kučera, 566 621 878, petr.kucera@vhsbohemia.cz
IČ zadavatele: 47910305
DIČ zadavatele: CZ47910305
- Jméno: Jana Tesárková
- Telefon: 608 040 024
- E-mail: it@ab.vhsbohemia.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 11. 2013 13:00
Místo pro podání nabídek: VHS Bohemia a.s., provozovna Jamská 2504/69, 59101 Žďár nad Sázavou
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka školícího kurzu - Certifikační kurz polyfůzního svařování trubek z PP (plasty)
Rozsah kurzu: 40 hodin
Způsob ukončení kurzu: vystavení svářečského průkazu
Počet účastníků kurzu: 13 osob
Termín realizace kurzu: 17.3.-21.3.2014
Místo realizace kurzu: Žďár nad Sázavou nebo Jihlava
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 110500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín realizace kurzu: 17.3.-21.3.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Žďár nad Sázavou nebo Jihlava
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena 100%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.1-plasty.doc (1. 5. 2016 04:36)
- vyzva-plasty.pdf (1. 5. 2016 04:36)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: SVAŠ Přibyl s.r.o.
IČ: 29277761
DIČ: CZ29277761
Sídlo: Hruškové Dvory 3, Jihlava 58600
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavel Přibyl, jednatel
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 6. 11. 2013