Zpět

Dodávka akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu v rámci dotačního projektu I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat - 3

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10130

Název zakázky: Dodávka akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu v rámci dotačního projektu I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat - 3

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 10. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ICOS Český Krumlov, o.p.s.

Sídlo zadavatele: Náměstí Svornosti 2, 381 01 Český Krumlov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Tomáš Zunt, ředitel, tel.: 380 712 202, e-mail: icos@krumlov.cz

IČ zadavatele: 70815089

DIČ zadavatele: CZ70815089

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Tomáš Zunt
  • Telefon: 380712202
  • E-mail: icos@krumlov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 10. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
ICOS Český Krumlov, o.p.s. Náměstí Svornosti 2 381 01 Český Krumlov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je zajištění akreditovaného vzdělávání (kompletně po stránce obsahové, lektorské atd.) pracovníkům sociálních služeb zadavatele a jeho partnerů (tj. poskytovatelů sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu - blíže viz Zadávací dokumentace). Poptávané vzdělávací kurzy odpovídají vzdělávacím potřebám pracovníků jednotlivých organizací (pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci, vedoucí pracovníci) a jsou zaměřeny jak na vzdělávání v aspektu posílení specifických dovedností ve způsobech práce s klienty, na rozvoj psychosociálních dovedností či na podporu a zkvalitnění manažerských dovedností.  

 

Celkem se jedná o 14 akreditovaných vzdělávacích kurzů (12 kurzů se uskuteční v prostorách zajištěných zadavatelem v Českém Krumlově, 1 kurz v prostorách zajištěných zadavatelem v Prachaticích, 1 z kurzů je poptáván jako kurz otevřený).

 

Předmět plnění zakázky je rozdělen na 12 samostatných částí – dílčích plnění. Uchazeč může podat nabídku na celý předmět zakázky nebo jen na dílčí část nebo části.

 

 

 

Dílčí část 001:

 

Individuální plánování s klientem – SQSS č. 5 – 2x

 

Maximální cena = 25.500,- Kč bez DPH

 

 

 

Dílčí část 002:

 

Implementace standardů kvality

 

Příprava na inspekci

 

Maximální cena = 36.036,- Kč bez DPH.

 

 

 

Dílčí část 003:

 

Biografický model péče

 

Maximální cena = 90.000,- Kč bez DPH.

 

 

 

Dílčí část 004:

 

Krizová intervence v praxi

 

Maximální cena = 9.038,- Kč bez DPH.

 

 

 

Dílčí část 005:

 

Jednání s psychiatrickými klienty

 

Maximální cena = 15.000,- Kč bez DPH.

 

 

 

Dílčí část 006:

 

První pomoc

 

Maximální cena = 8.775,- Kč bez DPH

 

 

 

Dílčí část 007:

 

Finanční řízení

 

Maximální cena = 16.983,- Kč bez DPH

 

 

 

Dílčí část 008:

 

Sociální práce s rodinami ohroženými soc. vyloučením

 

Maximální cena = 13.000,- Kč bez DPH

 

 

 

Dílčí část 009:

 

Sociálně právní minimum

 

Maximální cena = 26.400,- Kč bez DPH

 

 

 

Dílčí část 0010:

 

Kurz mediace (otevřený kurz)

 

Maximální cena = 35.000,- Kč bez DPH

 

 

 

Dílčí část 0011:

 

Praktické využití managementu v sociálních službách

 

Maximální cena = 55.000,- Kč bez DPH

 

 

 

Dílčí část 0012:

 

Práce s rizikem a odpovědností v sociálních službách

 

Maximální cena = 39.000,- Kč bez DPH

 

 

 

 

Uvedené názvy kurzu/vzdělávání jsou orientační.

 

Bližší specifikace předmětu zakázky je součástí Zadávací dokumentace. Podrobná specifikace obsahu vzdělávacích kurzů je pak předmětem přílohy č. 1 Zadávací dokumentace „Podrobná specifikace vzdělávacích kurzů – obsahová náplň“. Zadavatel požaduje, aby všechny nabízené kurzy byly v souladu s podmínkami uvedenými v Zadávací dokumentaci.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 369732,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
listopad 2014 – 30. červen 2015 (Rámcové termíny pro realizaci jednotlivých kurzů jsou stanoveny v zadávací dokumentaci v článku 2.2)

Místo dodání / převzetí plnění:
- Plnění dílčí části zakázky č. 001 až č. 009, 0011 a 0012 – uzavřené kurzy v prostorách zajištěných zadavatelem či jeho partnery v Č. Krumlově, případně Prachaticích (podrobněji v Zadávací dokumentaci v článku 2.2). - Plnění dílčí části zakázky č. 0010 – otevřený kurz v místě dle určení Dodavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky: dílčí kritéria: - Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 70% - Metodika – způsob realizace vzdělávání – váha 30% Bližší podmínky hodnocení jsou stanoveny v Zadávací dokumentaci v článku 7 „Kritéria pro hodnocení a způsob hodnocení nabídek“

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění a) základních, b) profesních, c) technických kvalifikačních předpokladů dle článku č. 5 Zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Tato povinnost je blíže specifikována v zadávací dokumentaci a smlouvě, která je její přílohou. Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka musí obsahovat návrh Smlouvy (příloha 6 Zadávací dokumentace) vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za Uchazeče. Uchazeč se v nabídce zaváže k dodržení podmínek OP LZZ – Manuál pro publicitu. Povinnou součástí nabídky bude dokument „Návrh metodiky – způsobu realizace vzdělávání“ (dle přílohy 5 zadávací dokumentace) pro každé vzdělávací téma/kurz samostatně zpracovaný (tzn.: obsahuje-li dílčí část 2 vzdělávací témata/kurzy, dodá Uchazeč 2 x Návrh metodiky). Cenová nabídka se podává na předepsaném formuláři „Nabídková cena – cenová kalkulace“, který je přílohou 4 Zadávací dokumentace. Podrobné informace o požadavcích na obsah, formu a členění nabídky obsahuje článek 11 Zadávací dokumentace.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 001

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    bfz o.p.s.
    IČ:
    27966119

    DIČ: CZ 27966119

    Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Ing. Ivana Kadochová
    Poznámka k dodavateli:

ČÁST 002

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    bfz o.p.s.
    IČ:
    27966119

    DIČ: CZ 27966119

    Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Ing. Ivana Kadochová
    Poznámka k dodavateli:

 

 

ČÁST 003 - zrušena

ČÁST 004

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    bfz o.p.s.
    IČ:
    27966119

    DIČ: CZ 27966119

    Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Ing. Ivana Kadochová
    Poznámka k dodavateli:

ČÁST 005

  • Vítězný dodavatel
    Název: „D“ občanské sdružení
    IČ: 68455232
    DIČ: CZ68455232
    Sídlo: Švermova 32, 460 10 Liberec
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Romana Lakomá
    Poznámka k dodavateli:

ČÁST 006

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    bfz o.p.s.
    IČ:
    27966119

    DIČ: CZ 27966119

    Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Ing. Ivana Kadochová
    Poznámka k dodavateli:

 

ČÁST 007

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    bfz o.p.s.
    IČ:
    27966119

    DIČ: CZ 27966119

    Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Ing. Ivana Kadochová
    Poznámka k dodavateli:

ČÁST 008 – zrušena

ČÁST 009 – zrušena

ČÁST 0010 – zrušena

ČÁST 0011

  • Vítězný dodavatel
    Název: Proutek, občanské sdružení
    IČ: 70805831
    DIČ: CZ70805831
    Sídlo: Plasná 3, 378 21 Kardašova Řečice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Zuzana Marková
    Poznámka k dodavateli:

ČÁST 0012

  • Vítězný dodavatel
    Název:LLP Vision, s.r.o.
    IČ: 29370523
    DIČ: CZ 2937052
    Sídlo: Burešova 6, 602 00 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Katarína Krahulová, Ph.D.
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. V pořadí
    Název:
    bfz o.p.s.
    IČ:
    27966119

 

DIČ: CZ 27966119

Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Ing. Ivana Kadochová

Poznámka k dodavateli:

 

 

 

 

Datum ukončení: 10. 12. 2014


 
Uveřejněno: 9. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016