Dodávka kancelářských balíků (SW)
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9935
Název zakázky: Dodávka kancelářských balíků (SW)
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 6. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/C2.00105 Podpora standardizace činnosti orgánu sociálně právní ochrany dětí Magistrátu města Olomouce příjemce: Statutární město Olomouc
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Olomouc
Sídlo zadavatele: Horní náměstí 583, 779 1I Olomouc
- Jméno: RNDr. Jan Holpuch, Ph.D., náměstek primátora telefon: 585 513 226 email: jan.holpuch@olomouc.eu
IČ zadavatele: 00299308
DIČ zadavatele: CZ00299308
- Jméno: Mgr. Miroslav Pizur
- Telefon: +420 588 488 729
- E-mail: miroslav.pizur@olomouc.eu
Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2014 09:43
Místo pro podání nabídek: Výběrové řízení se uskuteční elektronickou formou na webové adrese: https://olomouc.proe.biz/vstup/aukce_seznam.php Zadavatel doporučuje všem uchazečům, kteří si stáhnou zadávací dokumentaci v elektronické podobě a po jejím prostudování mají zájem podat nabídku, aby se zaregistrovali u zadavatele na kontakt ní adrese miroslav.pizur@olomouc.eu, za účelem případného zaslání doplňujících informací, odpovědí na dotazy k zadávací dokumentaci a zejména informací a podkladů k uvedené veřejné zakázce. Zadavatel doporučuje pro tyto účely využít formulář krycího listu.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění bude dodávka 12 kancelářských balíků. Dodavatel musí dodat požadovaný SW v programu OLP a nebo Microsoft Select Plus. Jiné varianty nebudou zadavatelem akceptovány a budou mít za následek vyřazení uchazeče. Podrobnosti jsou obsaženy v dokumentech technické podmínkya technická specifikace - popis kompatibility.
Zakázka je klasifikována dle společného slovníku pro veřejné zakázky ES a v souladu s § 47 zákona následujícími kódy CPV:
48624000-8 - balík programů pro operační systém osobního počítače (PC).
48300000-1 - balík programů pro tvorbu dokumentů. kreslení, tvorbu obrázků, plánování a prodktivitu
P ř e d m ě t e m výběrového řízení je tato položka:
dodávka 12 ks kancelářských balíků (SW)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 120000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 2 týdny po podpisu smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: MMOL odb. informatiky , Hynaisova 10, Olomouc.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady: Splnění bude provedeno formou čestného prohlášení, které je součástí krycího listu. Profesní kvalifikační předpoklady: - výpis ze živnostenského rejstříku obsahující oprávnění k podnikání volná živnost v oboru Č . 48 velkoobchod a maloobchod nebo obdobná živnost, - výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán. Prokazování kvalifikace dodavateli: - kvalifikaci lze splnit všemi způsoby dle zákona např. i pomocí subdodavatele, výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů apod.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Jedná se o výběrové řízení, kde uchazeč elektronicky vloží požadovaná data, nicméně následně již nebude probíhat e-aukce! VLOŽENÁ NABÍDKA JE KONEČNÁ (tzv. poptávkové řízení).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1_10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Vítěz této veřejné zakázky se zároveň zavazuje dodržovat informační povinnost dle Manuálu pro publicitu OPLZZ (tj. loga ESF. EU a OP LZZ a prohlášení "Podporujeme vaši budoucnost").
Soubory ke stažení:
- 14066-kryci-list.doc (2. 5. 2016 14:20)
- 14066-ks.doc (2. 5. 2016 14:20)
- 14066-oznameni-o-vyberu-nejvhod-nab.pdf (2. 5. 2016 14:20)
- 14066-polozkovy-rozpocet.doc (2. 5. 2016 14:20)
- 14066-popis-kompatibility.doc (2. 5. 2016 14:20)
- 14066-subdodavatele.doc (2. 5. 2016 14:21)
- 14066-technicke-podminky.doc (2. 5. 2016 14:21)
- 14066-uzavrena-ks.pdf (2. 5. 2016 14:21)
- 14066-vyzva-sken.pdf (2. 5. 2016 14:21)
- d4-manual-pro-publicitu-1-6.pdf (2. 5. 2016 14:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: C SYSTEM CZ a.s.,
IČ: 27675645
DIČ: CZ27675645
Sídlo: Otakara Ševčíka 840/10, - Židenice, 636 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Simona Nečasová
Poznámka k dodavateli:- 2. uchazeč
Název:
SoftwareONE Czech Republic, s.r.o.,
IČ: 24207519
DIČ: CZ24207519
Sídlo: Želetavská 1448/7, Praha 4
- 3. uchazeč
Název: FADOMA DATA spol. s r.o.,
IČ: 45194416
DIČ: CZ45194416
Sídlo: Olomouc, ulice U Morávky č.p. 201 / 5, PSČ 772 00 - 4. uchazeč
Název: AutoCont CZ a.s.,
IČ: 47676795
DIČ: CZ47676795
Sídlo: Ostrava, Hornopolní 3322/34, Moravská Ostrava, 702 00
Datum ukončení: 4. 9. 2014