Zpět

Dodávka kancelářských balíků (SW)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9935

Název zakázky: Dodávka kancelářských balíků (SW)

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Olomouc

Sídlo zadavatele: Horní náměstí 583, 779 1I Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RNDr. Jan Holpuch, Ph.D., náměstek primátora telefon: 585 513 226 email: jan.holpuch@olomouc.eu

IČ zadavatele: 00299308

DIČ zadavatele: CZ00299308

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Miroslav Pizur
  • Telefon: +420 588 488 729
  • E-mail: miroslav.pizur@olomouc.eu

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2014 09:43

Místo pro podání nabídek:
Výběrové řízení se uskuteční elektronickou formou na webové adrese: https://olomouc.proe.biz/vstup/aukce_seznam.php Zadavatel doporučuje všem uchazečům, kteří si stáhnou zadávací dokumentaci v elektronické podobě a po jejím prostudování mají zájem podat nabídku, aby se zaregistrovali u zadavatele na kontakt ní adrese miroslav.pizur@olomouc.eu, za účelem případného zaslání doplňujících informací, odpovědí na dotazy k zadávací dokumentaci a zejména informací a podkladů k uvedené veřejné zakázce. Zadavatel doporučuje pro tyto účely využít formulář krycího listu.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění bude dodávka 12 kancelářských balíků. Dodavatel musí dodat požadovaný SW v programu OLP a nebo Microsoft Select Plus. Jiné varianty nebudou zadavatelem akceptovány a budou mít za následek vyřazení uchazeče. Podrobnosti jsou obsaženy v dokumentech technické podmínkya technická specifikace - popis kompatibility.

Zakázka je klasifikována dle společného slovníku pro veřejné zakázky ES a v souladu s § 47 zákona následujícími kódy CPV:

48624000-8 - balík programů pro operační systém osobního počítače (PC).

48300000-1 - balík programů pro tvorbu dokumentů. kreslení, tvorbu obrázků, plánování a prodktivitu

P ř e d m ě t e m výběrového řízení je tato položka:

dodávka 12 ks kancelářských balíků (SW)

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 120000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
2 týdny po podpisu smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
MMOL odb. informatiky , Hynaisova 10, Olomouc.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady: Splnění bude provedeno formou čestného prohlášení, které je součástí krycího listu. Profesní kvalifikační předpoklady: - výpis ze živnostenského rejstříku obsahující oprávnění k podnikání volná živnost v oboru Č . 48 velkoobchod a maloobchod nebo obdobná živnost, - výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán. Prokazování kvalifikace dodavateli: - kvalifikaci lze splnit všemi způsoby dle zákona např. i pomocí subdodavatele, výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů apod.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Jedná se o výběrové řízení, kde uchazeč elektronicky vloží požadovaná data, nicméně následně již nebude probíhat e-aukce! VLOŽENÁ NABÍDKA JE KONEČNÁ (tzv. poptávkové řízení).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1_10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Vítěz této veřejné zakázky se zároveň zavazuje dodržovat informační povinnost dle Manuálu pro publicitu OPLZZ (tj. loga ESF. EU a OP LZZ a prohlášení "Podporujeme vaši budoucnost").

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: C SYSTEM CZ a.s.,
    IČ: 27675645
    DIČ: CZ27675645
    Sídlo: Otakara Ševčíka 840/10, 
  • Židenice, 636 00 Brno

  • Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Simona Nečasová
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: 
    SoftwareONE Czech Republic, s.r.o., 
    IČ: 24207519
    DIČ: CZ24207519
    Sídlo: Želetavská 1448/7, Praha 4
  • 3. uchazeč
    Název: FADOMA DATA spol. s r.o., 
    IČ: 45194416
    DIČ: CZ45194416
    Sídlo: Olomouc, ulice U Morávky č.p. 201 / 5, PSČ 772 00

  • 4. uchazeč
    Název: AutoCont CZ a.s.,  
    IČ: 47676795
    DIČ: CZ47676795
    Sídlo: Ostrava, Hornopolní 3322/34, Moravská Ostrava, 702 00 

Datum ukončení: 4. 9. 2014


 
Uveřejněno: 25. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016