Dodávka publicity do projektů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10471
Název zakázky: Dodávka publicity do projektů
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 3. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/D5.00033 Vzděláváním k vyšší kvalitě služeb pro duševně nemocné příjemce: Sedukon o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: SEDUKON, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Alejnikovova 5, Ostrava - Zábřeh, PSČ 700 30
- Jméno: Lucie Vajtauerová, ředitelka společnosti, 595 170 508
IČ zadavatele: 25894099
DIČ zadavatele: CZ25894099
- Jméno: Jaroslav Uhlárik
- Telefon: 734693595
- E-mail: sedukon@sedukon.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 3. 2015 09:00
Místo pro podání nabídek: Alejnikovova 5, Ostrava - Zábřeh, PSČ 700 30
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Dodávka publicity do projektů z Operačních programů:
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program lidské zdroje a zaměstnanost
Veřejná zakázka je rozdělena do 2 projektů a to následujícím způsobem:
1. projekt VZ – OP VK: Čtyři roční období aneb polytechnická výchova v MŠ, CZ.1.07/1.3.00/48.0030
2. projekt VZ – OP LZZ: Vzděláváním k vyšší kvalitě služeb pro duševně nemocné, CZ.1.04/3.1.03/D5.00033
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele pro provedení dodávky publicity do projektů OP VK, OP LZZ, dle požadavků, které jsou popsány v technické specifikaci předmětu veřejné zakázky – Příloha č. 3.
Detailní popis předmětu zakázky je uveden v této Výzvě, která tvoří zároveň i s přílohami kompletní zadávací dokumentaci k veřejné zakázce.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 513900,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín podpisu smlouvy je do 10 kalendářních dnů od oznámení výsledku VZ uchazečům. Termín dodávky předmětu VZ pro minimálně 50% položek VZ z každého projektu je stanoven do 10 kalendářních dnů od podpisu smlouvy, zbytek dodávky do 25 kalendářních dnů od podpisu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Alejnikovova 5, Ostrava - Zábřeh, PSČ 700 30
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Ke splnění kvalifikačních kritérií předloží uchazeč následující: 1. Základní kvalifikační předpoklady: Čestné prohlášení prokazující základní kvalifikační předpoklady uchazeče dle § 53 odst. 1 písmene a) až k) zákona podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. (Viz. příloha č. 2) 2. Profesní kvalifikační předpoklady: a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. b) Doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, resp. doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky. Doklady k prokázání základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Doklady stačí předložit v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Do hodnocení bude zařazena pouze nabídka uchazeče, který úspěšně prokáže splnění kvalifikačních předpokladů a vzory dodaných předmětů budou splňovat předpoklady na kvalitu v rámci norem a předpisů platných v ČR, požadavků zadavatele dle dokumentu Příloha č. 3 – Technická specifikace a také bude splňovat požadavky na publicitu dle příruček uvedených v Popisu předmětu veřejné zakázky v této Výzvě.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel se ve smlouvě zaváže umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je služba hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním veřejné zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty) a dle aktuální verze pravidel pro příjemce, dle které jsou projekty realizovány, bude dodavatel smluvně zavázán povinností uchovávat doklady související s plněním této zakázky nejméně do konce roku 2025, a povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-c.-1_9.pdf (3. 5. 2016 12:34)
- dodatecna-informace-c.-3_3.pdf (3. 5. 2016 12:34)
- dodatecna-informace-c.-5_3.pdf (3. 5. 2016 12:34)
- dodatecne-informace-c.-2_12.pdf (3. 5. 2016 12:34)
- dodatecne-informace-c.-4_5.pdf (3. 5. 2016 12:34)
- oznameni-o-rozhodnuti-zadavatele-o-zruseni-vr.pdf (3. 5. 2016 12:34)
- priloha-c.-1-obchodni-a-platebni-podminky-1.docx (3. 5. 2016 12:34)
- priloha-c.-2-cestne-prohlaseni-zakladni-kvalifikacni-predpoklady-1.docx (3. 5. 2016 12:34)
- priloha-c.-3-technicka-specifikace-1.xlsx (3. 5. 2016 12:34)
- priloha-c.-4-kryci-list-nabidky-1.docx (3. 5. 2016 12:34)
- priloha-c.-5-cenova-kalkulace-1.xlsx (3. 5. 2016 12:34)
- rozhodnuti-zadavatele-o-zruseni-vr.pdf (3. 5. 2016 12:34)
- vysledek-vyberoveho-rizeni.pdf (3. 5. 2016 12:34)
- vyzva-2_1.doc (3. 5. 2016 12:34)
- zapis-o-posouzeni-a-hodnoceni-nabidek-i.-jednani-komise.pdf (3. 5. 2016 12:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Při posuzování nabídek z hlediska úplnosti bylo u uchazeče č. 4, v nabídce zjištěno, že uchazeč podal nabídku ke třem projektům, avšak veřejná zakázka se skládá pouze ze dvou projektů. Na základě této skutečnosti proběhlo zjišťování informací o způsobu vyhlášení a průběhu veřejné zakázky. Bylo zjištěno administrativní pochybení ze strany zadavatele při vyhlášení veřejné zakázky. Hodnotící komise se jednohlasně shodla na doporučení zadavateli výběrové řízení zrušit.
Datum ukončení: 13. 4. 2015