Zpět

Dodávky notebooků včetně příslušenství 2013

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9458

Název zakázky: Dodávky notebooků včetně příslušenství 2013

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 12. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Veronika Pelíšková, MBA, ředitelka FDV

IČ zadavatele: 00405698

DIČ zadavatele: není plátce DPH.

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Lenka Lelitovská
  • Telefon: +420 776 514 419
  • E-mail: lenka.lelitovska@fdv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 1. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz, provozovaného provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715 (dále jen „e-tržiště“). Listinné podání nabídky zadavatel nepřipouští.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku notebooků včetně příslušenství.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1112479,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 30. 8. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky dosáhne výše odpovídající předpokládané hodnotě veřejné zakázky. Platí termín, který nastane dříve.

Místo dodání / převzetí plnění:
Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti dodavatele.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz, provozovaného provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715 (dále jen „e-tržiště“). Listinné podání nabídky zadavatel nepřipouští.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8

Další podmínky:
Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/ a na elektronickém tržišti zadavatele www.gemin.cz.


 
Uveřejněno: 31. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016