Externí služby v projektu Posílení strategického plánování a řízení ve městě Lovosice
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9295
Název zakázky: Externí služby v projektu Posílení strategického plánování a řízení ve městě Lovosice
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Město Lovoisce
Sídlo zadavatele: Školní 2, 410 30 Lovosice
- Jméno: Bc. Lenka Lízlová Tel: + 420 416 571 115 e-mail: lenka.lizlova@meulovo.cz
IČ zadavatele: 00263991
DIČ zadavatele: CZ00263991
- Jméno: Věra Nechybová
- Telefon: 416 571 149
- E-mail: vera.nechybova@meulovo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 11. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: Město Lovosice, Školní 2, 410 30 Lovosice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou služby popsané níže v rámci projektu „Posílení strategického plánování a řízení ve městě Lovosice“, reg. č. CZ1.04/4.1.01/89.00124 spolufinancovaného z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
1) Analýza strategických dokumentů a zhodnocení souladu se strategickým plánem
2) Zpracování Strategického plánu rozvoje města 2013 – 2020
3) Metodické vedení tvorby Akčních plánů
4) Nastavení výsledkových indikátorů a vytvoření strategické mapy
5) Metodická pomoc při zavádění strategického řízení
6) Facilitace jednání pracovních skupin
7) Zajištění vzdělávání cílové skupiny projektu
8) Vytvoření komunikačního manuálu
Dodavatel zajistí v rámci celkového plnění zakázky přibližně 100 expertních dní.
Zadavatel zajistí, v rámci projektu, náklady na stravu a ubytování při zajištění závěrečného výjezdního semináře a vzdělávání cílových skupin projektu. Ostatní náklady jdou na vrub Dodavatele.
Veškeré dílčí výstupy zakázky budou komunikovány s projektovým týmem a představiteli města Lovosice. Zadavatel zajistí zpracování připomínek projektového týmu projektu a připomínek zástupců města Lovosice.
Předmět plnění, včetně všech dílčích aktivit, bude probíhat v souladu se základním harmonogramem, který je přílohou č. 2 Zadávací dokumentace – Metodika realizace veřejné zakázky. Tento základní harmonogram je pro Uchazeče závazný a Uchazeč je povinen jej při výkonu předmětu plnění dodržovat.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 793388,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zadavatel pro plnění veřejné zakázky stanoví následující podmínky vztahující se ke lhůtě plnění: Předpokládaný termín zahájení realizace služeb : následující pracovní den po podpisu smlouvy Požadovaný termín dokončení realizace služeb (protokolární předání a převzetí řádně dokončených služeb): 15. červen 2015 Předmět plnění včetně dílčích aktivit bude probíhat v souladu se základním harmonogramem, který je přílohou č. 2 Zadávací dokumentace – Metodika realizace veřejné zakázky.
Místo dodání / převzetí plnění: Město Lovosice, Školní 2, 410 30 Lovosice
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Nabídky budou hodnoceny podle níže uvedených dílčích hodnotících kritérií a jejich vah. Nabídková cena bez DPH - 70% Popis přístupu k realizaci plnění veřejné zakázky - 15 % Struktura výstupů zakázky a zasazení do systému procesního řízení - 15 % Způsob hodnocení nabídek je popsán v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady Uchazeč prokáže Čestným prohlášením. Dodavatel prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením kopie Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán ; kopie Dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Technické kvalifikační předpoklady prokáže: - předložením seznamu osob v minimálním počtu 4 osob (dále též „členů klíčového“ týmu), jež se budou podílet na plnění této veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda se jedná o zaměstnance Uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k Uchazeči, z něhož bude vyplývat, že Uchazeč má k dispozici tým odborníků s příslušnými odbornými znalostmi a zkušenosti; Přílohou seznamu členů klíčového týmu budou doklady o vzdělání (diplomy, maturitní vysvědčení apod.) a profesní životopisy každého člena týmu. - předložením seznamu významných služeb (zakázek) poskytnutých v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu, doby poskytnutí a názvu objednatele, kterému byly služby poskytnuty. Uchazeč splní tento předpoklad předložením seznamu a osvědčeními (Referencemi), ze kterých bude vyplývat, že realizoval alespoň 3 významné služby (zakázky) v oblasti strategického nebo finančního řízení nebo zpracování relevantních metodik, analýz a strategií v celkové výši minimálně1 000 000,- Kč bez DPH.Zároveň alespoň 1 významná služba z těchto 3 musí být ve výši min. 390 000,- Kč bez DPH. Blíže je uvedeno v Zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude podána písemně 1 x v originále dle formálních a smluvních požadavků Zadavatele. Nabídka, včetně všech požadovaných dokladů, bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za Uchazeče v souladu s výpisem z Obchodního rejstříku Uchazeče. Pokud za Uchazeče jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce v originále nebo v úředně ověřené kopii předložena plná moc podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za Uchazeče. Pro zamezení pochybnostem se uvádí, že podpis nemusí být úředně ověřen.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: V nabídce uvede Uchazeč své identifikační údaje, včetně sídla a doručovací adresy, IČ a DIČ, dále osoby oprávněné jednat jménem či za Uchazeče, jeho kontaktní osoby, a to včetně e-mailové adresy a telefonického kontaktu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedené v Zadávací dokumentaci v bodě H. Další zadávací podmínky, dokumenty a informace Zadavatele závazné pro Uchazeče.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Marek Pavlík, Ph.D. - 2. uchazeč
Název: PROCES - centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.
IČ: 28576217
Sídlo: Švabiského 1749/19, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava - 3. uchazeč
Název: Equica a.s.
IČ: 26490954
Sídlo: Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9 Vysočany
- 4. uchazeč
Název: GaRep spol. s r.o.
IČ: 60702672
Sídlo: Nám. 28.října 3, 602 00 Brno
- 5. uchazeč
Název: SPF Group, v.o.s.
IČ: 25492781
Sídlo: Bozděchova 99/6,400 01 Ústí nad Labem
- 6. uchazeč
Název: Regio Partner s.r.o.
IČ: 25133161
Sídlo: Prosecká 412/74, 190 00 Praha 9
- 7. uchazeč
Název: NEXIA AP, a.s.
IČ: 48117013
Sídlo: Sokolovská 5/49, 186 00 Praha 8
- 8. uchazeč
Název: Navreme Boheme, s.r.o.
IČ: 27230881
Sídlo: U Smaltovny 25, 170 00 Praha 7
- 9. uchazeč
Název: BDO Advisory s.r.o.
IČ: 27244784
Sídlo: Karolinská 4, 186 00 Praha 8
- 10. uchazeč
Název: HaskoningDHV Czech Republic, spol. s r.o.
IČ: 45797170
Sídlo: Sokolovská 100/94, 186 00 Praha 8
- 11. uchazeč
Název: MEPCO, s.r.o.
IČ: 27143643
Sídlo: Spálená 108/51, 110 00 Praha 1
Datum ukončení: 20. 1. 2014