IT školení
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9801
Název zakázky: IT školení
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 4. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: VISITECH a.s.
Sídlo zadavatele: Brno, Košinova 655/59
- Jméno: Pavel Kocour 538 700 880 pavel.kocour@visitech.cz
IČ zadavatele: 25543415
DIČ zadavatele: CZ25543415
- Jméno: Ladislav Baloun ing.
- Telefon: 538 700 880
- E-mail: ladislav.baloun@visitech.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 5. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: VISITECH a.s., Košinova 655/59, 612 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytování služeb, a to IT školení od dodavatele, který zajistí vzdělávání v oblasti IT dovedností pro cílovou skupinu zaměstnanců zadavatele.
Cílem je získání nových a prohloubení stávajících ICT dovedností zaměstnanců zadavatele v níže uvedených oblastech.
Metody a formy výuky: Realizace ve vlastním školicím středisku zadavatele. Vzdělávání bude prakticky zaměřeno s nácvikem školené tématiky v reálném prostředí daných systémů/řešení. Výuka bude probíhat ve skupinách 3 - 9 účastníků z důvodu potřeby individualizace výuky dle úrovně pokročilosti a profesního profilu. Bližší popis předmětu zakázky je uveden v zadávací dokumentaci.
Přehled kurzů:
Téma
Skupiny
Microsoft Dynamics NAV 2013
4 sk./ 160 hodin
Microsoft Dynamics CRM
4 sk./ 160 hodin
MS Exchange
1 sk./ 40 hodin
MS SQL Server
1 sk./ 40 hodin
Adobe Creative Suite
1 sk./ 8 hodin
Virtualizace
1 sk./ 40 hodin
ITIL standard
1 sk./ 24 hodin
MS Office Excel 2013
2 sk./ 16 hodin
MS Office Word 2013
2 sk./ 16 hodin
MS PowerPoint 2013
2 sk./ 16 hodin
MS Visio 2013
1 sk./ 8 hodin
MS Sharepoint 2013
1 sk./ 8 hodin
MS Lynx 2013
1 sk./ 40hodin
MS Visual Studio 2013
1 sk./ 8 hodin
MS Project 2013
2 sk./ 32 hodin
Výběrové řízení proběhne v souladu s dotačními podmínkami a legislativou ČR.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1342200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 15.5.2014 - 30.4.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Školicí středisko zadavatele, adresa: Brno, Košinova 655/59
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH. Nabídky budou vyhodnoceny podle absolutní hodnoty nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: ·Uchazeč je povinen prokázat svoji kvalifikaci, tím, že předloží: • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání. Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále také „ZVZ“) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 ZVZ).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána uchazečem, osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídku je možné předložit pouze v řádně uzavřené obálce s označením názvu zakázky a nápisem „NEOTEVÍRAT“ a uvedením kontaktní adresy nebo emailové adresy, na kterou je možné zaslat vyrozumění, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podávání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Dodavatel musí uchovávat veškeré dokumenty související s realizací projektu po dobu 10 let od ukončení projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet 1. ledna následujícího kalendářního roku poté, kdy byla příjemci vyplacena závěrečná platba. Vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny subdodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem. Dodavatel je povinen při plnění veřejné zakázky respektovat informační povinnost dle Manuálu pro publicitu OP LZZ (tj. loga ESF, EU a OP LZZ a prohlášení „Podporujeme Vaší budoucnost“); zejména je povinen dodržovat, aby všechny písemné zprávy, písemné výstupy a prezentace byly opatřeny vizuální identitou projektů dle pravidel vyplývajících z Manuálu pro publicitu OP LZZ a navazujících dokumentů. Dodavatel je povinen ke dni nabytí účinnosti smlouvy se s těmito pravidly seznámit a v případě, že dojde ke změně těchto pravidel, je dodavatel používat vždy jejich aktuální verzi.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-1-zadavaci-dokumentace-skoleni-18-04-2014-rev.pdf (2. 5. 2016 13:24)
- priloha-c-2-vzor-smlouvy-o-dilo-18-04-2014-rev.pdf (2. 5. 2016 13:24)
- zadavaci-dokumentace-skoleni-18-04-2014-rev.pdf (2. 5. 2016 13:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: JS Communication s.r.o.
IČ: 29454786
DIČ: CZ29454786
Sídlo: Havířov, Národní třída 14a
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Milan Ježek
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Meta IT s.r.o.
IČ: 28305264
DIČ:CZ28305264
Sídlo: Brno, U vodárny 2a - 3. uchazeč
Název: GOPAS a.s.
IČ: 63911035
DIČ: CZ63911035
Sídlo: Praha, Kodaňská 46 - 4.uchazeč
Název: PC-DIR Real, s.r.o.
IČ: 25533525
DIČ: CZ 25533525
Sídlo: Brno, Mlýnská 70
- 5.uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Ostrava, Nad Porubkou 838
- 6.uchazeč
Název: PRO EDUCATION International s.r.o.
IČ: 35730111
DIČ: CZ35730111
Sídlo: Bratislava, Saratovská 26/A
Datum ukončení: 26. 5. 2014