Zpět

Jazykové vzdělávání pro AERO Vodochody AEROSPACE a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9899

Název zakázky: Jazykové vzdělávání pro AERO Vodochody AEROSPACE a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 6. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: AERO Vodochody AEROSPACE a.s.

Sídlo zadavatele: U Letiště 374, Odolena Voda - Dolínek 250 70

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ladislav Šimek, 255 763 148, ladislav.simek@aero.cz

IČ zadavatele: 24194204

DIČ zadavatele: CZ24194204

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Aneta Sklenářová
  • Telefon: 255762336
  • E-mail: aneta.sklenarova@aero.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 6. 2014 15:00

Místo pro podání nabídek:
AERO Vodochody AEROSPACE a.s., U Letiště 374, Odolena Voda - Dolínek 250 70

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je jazykové vzdělávání zaměstnanců společnosti v anglickém, francouzském, portugalském a ruském technickém jazyce.

Anglický jazyk:

Skupinové vzdělávání v AJ

Studenti budou rozděleni do 24 skupin podle úrovně jazyka (A0, A1, A2, B1, B2, rozdělení dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky).  Jednotlivé skupiny čítají 4-8 účastníků.

Francouzský jazyk:

Skupinové vzdělávání ve FJ

Studenti budou rozděleni do 2 skupin podle úrovně jazyka. Jednotlivé skupiny čítají 4-8 účastníků.

-          Výuka bude zaměřena na obchodní francouzštinu v oblasti letectví se soustředěním na zákazníky Alžírska a Tunisu.

Portugalský jazyk:

Skupinové vzdělávání v PJ

Studenti budou rozděleni do 4 skupin podle úrovně jazyka.  Jednotlivé skupiny čítají 3-8 účastníků.

-          Výuka bude zaměřena na obchodní portugalštinu v oblasti letectví se soustředěním na zákazníky Brazílie.

Ruský jazyk:

Skupinové vzdělávání v RJ

Studenti budou rozděleni do 3 skupin podle úrovně jazyka. Jednotlivé skupiny čítají 4-8 účastníků.

-          Výuka bude zaměřena na obchodní ruštinu v oblasti letectví.

Výuka bude probíhat v prostorách společnosti v AERO Vodochody AEROSPACE a.s. ve školicím středisku. Prostory a technické vybavení jsou k dispozici zdarma.

Kurz bude ukončen závěrečným testem a vydáním certifikátu o absolvování.

Pro bezproblémovou realizaci výuky dále požadujeme koordinátora jazykové výuky, který bude zajišťovat hladký průběh kurzů a fyzicky bude přítomen 1 den v AERO Vodochody AEROSPACE a.s.

Výuka bude probíhat dle harmonogramu vytvořeného na základě dohody s vybraným dodavatelem v pracovní dny od 8:00 do 16:00.

Bližší specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1837000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení 07/2014 Předpokládané ukončení 06/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
AERO Vodochody AEROSPACE a.s., U Letiště 374, Odolena Voda - Dolínek 250 70

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena - váha 40% Organizační zajištění zakázky - váha 30% Metody vzdělávání - váha 30% Hodnocení bude prováděno bodovací metodou v souladu s uvedenými dílčími kritérii hodnocení. Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Podrobný popis způsobu hodnocení v jednotlivých dílčích kritériích: Kritérium 1: Celková nabídková cena: Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH. Jedná se o číselné dílčí hodnotící kritérium, v rámci něhož nejvýhodnější nabídka, tj. s nejnižší nabídkovou cenou, získá 100 bodů. Další hodnocené nabídky získají takovou bodovou hodnotu, která vznikne násobkem sta a poměru hodnoty nejvýhodnější (nejnižší) nabídky k hodnotě hodnocené nabídky. Výpočet bude proveden následovně: Nejvýhodnější (nejnižší) cena Počet bodů = -------------------------------- x 100 Cena hodnocené nabídky Počet bodů se následně vynásobí vahou daného hodnotícího kritéria (tj. 40%). Kritérium 2: Organizační zajištění zakázky Pro toto kritérium, které nelze vyjádřit číselně (kvalita nabízených služeb), sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k méně vhodné, nejvýhodnější nabídce přidělí 100 bodů a každé další nabídce přiřadí takové bodové hodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Přiřazené bodové hodnocení bude hodnotící komisí vždy podrobně odůvodněno. Poté bude počet bodů vynásoben vahou tohoto hodnotícího kritéria (tj. 30%). V rámci tohoto kritéria bude nejlépe hodnocena nabídka, která předloží ucelený a nejlogičtěji rozpracovaný metodický plán řízení výuky prostřednictvím koordinátora, ze kterého bude jasná role koordinátora a jeho spolupráce se zadavatelem a s jednotlivými lektory. Součástí posouzení organizačního zajištění zakázky bude doba pro zrušení termínu výuky bez smluvní pokuty, vyjádřeno ve dnech nebo hodinách (jako nejvýhodnější bude posuzování co nejkratší doba). Kritérium 3: Metody vzdělávání Pro toto kritérium, které nelze vyjádřit číselně (kvalita nabízených služeb), sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k méně vhodné, nejvýhodnější nabídce přidělí 100 bodů a každé další nabídce přiřadí takové bodové hodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Přiřazené bodové hodnocení bude hodnotící komisí vždy podrobně odůvodněno. Poté bude počet bodů vynásoben vahou tohoto hodnotícího kritéria (tj. 30%). V rámci tohoto kritéria bude nejlépe hodnocena nabídka, která předloží nejadekvátněji rozpracování obsahové náplně školení a jejich přizpůsobení potřebám účastníků včetně popisu použitých výukových metod, ostatních metodických a didaktických pomůcek a doplňkových materiálů k výuce. Maximální důraz bude kladen na propojení teorie a praxe a na individuální a individualizovaný přístup k jednotlivým účastníkům vzdělávání a dále na metody usilující o aktivní přístup účastníků. K nabídce mohou být přiloženy ukázkové materiály. Celkové bodové ohodnocení nabídky je dáno součtem bodových ohodnocení v rámci dílčích kritérií. Na základě tohoto součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí úspěšnosti nabídek, přičemž jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším součtem bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení uchazeče, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie, nesmí být starší 90dní k poslednímu dni pro podání nabídek) • Kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • Doložení minimálně 3 referencí na realizaci zakázek s obdobným plněním a cenou (doložení formou čestného prohlášení nebo referenčního listu, vždy s uvedením kontaktní osoby pro ověření reference) • Doložení seznamu lektorů prostřednictvím, kterých bude vzdělávání zajištěno. Požadavky na kvalifikaci lektorů – praxe min. 3 roky, vysokoškolské vzdělání nebo 3-letý studijní pobyt v zahraničí, prokazatelná zkušenost s požadovaným obsahem a formou vzdělávání (skupinové kurzy), znalost v oblasti avioniky, aviatiky a technické angličtiny, jakožto angličtiny obchodní. Doloženo profesními životopisy lektorů. Doložení jména koordinátora vzdělávání.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel požaduje předložit jeden originál nabídky v písemné podobě v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítkem, popř. podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a označené zřetelně názvem zakázky „Jazykové kurzy pro AERO Vodochody AEROSPACE a.s. - NEOTEVÍRAT“ Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Další podmínky plnění zakázky: Povinnost vést prezenční listiny účastníků školení a evidenční listy vyučujících dle vzoru poskytnuté zadavatelem (jedná se zejména o prvky povinné publicity) Uchazeč nesmí vzdělávací aktivity realizovat prostřednictvím subdodavatele. Platební podmínky: Dílčí faktury budou vystaveny vždy po uplynutí kalendářního měsíce podle počtu skutečně odučených hodin. Faktura musí splňovat všechny náležitosti daňového dokladu. Splatnost faktur je 30 dní ode dne doručení faktury objednateli. Zadavatel má právo zrušit zadávací řízení z důvodu uvedených v Metodickém pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MAGIC English s.r.o.
    IČ: 27499723
    DIČ: CZ27499723
    Sídlo: Běloveská 1596, 547 01 Náchod
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Lucie Kačerová
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: -
    IČ: -
    DIČ: -
    Sídlo: -

  • 3. uchazeč
    Název: -
    IČ: -
    DIČ: -
    Sídlo: -

Datum ukončení: 2. 7. 2014


 
Uveřejněno: 12. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016