Klíčové kompetence v Královéhradeckém kraji
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8836
Název zakázky: Klíčové kompetence v Královéhradeckém kraji
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 7. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1, 128 01 Praha 2
- Jméno: Zadavatelký institut s.r.o., Moravanů 2175/59, 169 00 Praha
IČ zadavatele: 724 96 991
DIČ zadavatele: CZ0072496991
- Jméno: Mgr. Martin Horák, ředitel ÚP ČR, krajské pobočky v Hradci Králové
- Telefon: +420 950 116 450
- E-mail: martin.horak@hk.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 9. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Úřad práce ČR, krajská pobočka v Hradci Králové, Wonkova 1142, 502 00 Hradec Králové
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace aktivit projektu „Klíčové kompetence v Královehradeckém kraji“ v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami. Hlavními aktivitami projektu je poradenský blok se zaměřením na klíčové kompetence, rekvalifikace, podporované zaměstnání a doprovodná opatření. Projekt „Klíčové kompetence v Královéhradeckém kraji“ je určen pro uchazeče o zaměstnání evidované na úřadu práce. Cílovou skupinou projektu (dle § 33, odst. 1, písm. g, zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti) jsou osoby od 50 let věku. Podpořeni budou zejména uchazeči z cílové skupiny, kteří mají určité vstupní předpoklady (praktické zkušenosti) a zájem o nabízenou formu podpory při získávání zaměstnání. Hlavním cílem projektu je podpořit opětovný návrat těchto osob na otevřený trh práce. Projekt bude probíhat ve všech okresech Královéhradeckého kraje, tj. v okrese Hradec Králové, Jičín, Náchod, Rychnov nad Kněžnou a Trutnov. Do projektu bude zařazeno 180 osob. Celkem bude v rámci projektu zrealizováno 15 běhů. V každém běhu bude proškolena skupina cca 12 osob. Základem projektu je poradenský blok se zaměřením na rozvoj klíčových kompetencí a další navazující témata např. finanční gramotnost, pracovně právní minimum, péče o duševní zdraví, životní styl, pracovní diagnostika. Zařazení klienti mj. absolvují školení, kde získají dovednosti, které tvoří základ pro schopnosti jednat určitým způsobem a pro cestu k získání klíčových kompetencí. Na poradenský blok budou navazovat rekvalifikace. Klienti projektu budou mít možnost absolvovat i více rekvalifikací, pokud to bude účelné pro uplatnění na trhu práce. Pro max. 60 úspěšných absolventů Poradenského bloku a případné rekvalifikace bude zprostředkováno podpořené pracovní místo v trvání min. 6 měsíců, které bude příležitostí ověřit si získané kompetence, popř. získat zaměstnání.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 6450000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dodavatel je povinen dokončit plnění všech činností v rámci aktivit včetně splnění všech indikátorů a parametrů nejpozději do 31. 5. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Královéhradecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena veřejné zakázky v Kč bez DPH váha 50% Kvalita Poradenského bloku se zaměřením na rozvoj klíčových kompetencí váha 30% Způsob organizace a řízení projektu, metodika umisťování účastníků projektu váha 20%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Další podmínky: Zadávací dokumentace, přílohy a další dokumenty k veřejné zakázce jsou ke stažení na profilu zadavatele: www.e-zakazky.cz.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Sdružení CEPAC - Morava
IČ: 60800909
DIČ: CZ60800909
Sídlo: Jeremnkova 1142/42
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Josef Drdla, výkonný ředitel
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Sdružení SCC Euro (S-COMP Centre CZ s.r.o., EUROCOM 2000, s.r.o., JHS-CENTRE, o.p.s.)
IČ: 26170621 (S-COMP Centre CZ s.r.o., 1. účastník sdružení)
DIČ: CZ26170621 (S-COMP Centre CZ s.r.o., 1. účastník sdružení)
Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4 - Michle - 3. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice - 4. uchazeč
Název: Společně pro vzdělávání - účastníky sdružení jsou MOST KE VZDĚLÁNÍ - BRIDGE TO EDUCATION, o.s. (vedoucí účastník) a ATTEST, s.r.o.
IČ: 26998262
DIČ: CZ26998262
Sídlo: Dělnická 243, 513 01 Semily
Datum ukončení: 14. 1. 2014