Zpět

Kurzy dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců společnosti LINET spol. s r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9225

Název zakázky: Kurzy dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců společnosti LINET spol. s r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: LINET spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Želevčice 5, 274 01 Slaný

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vladimíra Michnová, personální ředitelka Telefon: +420 312 576 226 E-mail: vladimira.michnova@linet.cz

IČ zadavatele: 00507814

DIČ zadavatele: CZ00507814

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Lubomíra Pišťáková
  • Telefon: +420 312 576 496
  • E-mail: lubomira.pistakova@linet.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 11. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele: LINET spol. s r.o. Želevčice 5 274 01 Slaný

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění realizace kurzů v následujících oblastech: finance, účetnictví a controlling, nákup a obchod, Human Resources, principy genderové rovnosti ve firemní praxi, jazykový kurz a kurzy měkkých dovedností pro interní lektory, kurz geriatrie, metrologie, kurz logistiky plánování a řízení výroby a kurz skladník profesionál. Účastníci kurzů jsou vybraní zaměstnanci společnosti LINET spol. s r.o.

Zakázka je rozdělena na 6 částí s tím, že každý uchazeč může podat nabídku na jednu, dvě nebo více částí zakázky, přičemž každá část zakázky bude posuzována a hodnocena samostatně.

Rozdělení zakázky na části:

1)    Kurzy v oblasti financí, účetnictví a controllingu

2)    Kurzy HR, kurzy prezentačních a komunikačních dovedností pro interní lektory, kurz principy genderové rovnosti

3)    Kurzy z oblasti nákup a obchod, metrologie

4)    Školení v oblasti geriatrie

5)    Kurz logistiky plánování a řízení výroby, kurz skladníka

6)    E-learningový kurz anglického jazyka

 

Bližší specifikace a rozsah vzdělávacích kurzů je uveden v příloze č. 1 zadávací dokumentace výběrového řízení, která je zveřejněná na profilu zadavatele:

https://www.softender.cz/detail/linet  

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1015500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení: 1.1.2014 Předpokládaný termín ukončení: 30.4.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Firemní kurzy budou probíhat v prostorách firmy LINET spol. s r.o. na adrese Želevčice 5, 274 01 Slaný. Otevřené kurzy budou probíhat v prostorách dodavatele. Specifikace místa plnění jednotlivých kurzů je uvedena v zadávací dokumentaci, která je zveřejněná na profilu zadavatele: https://www.softender.cz/detail/linet

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria a jejich váha u jednotlivých částí zakázky: 1) Kurzy v oblasti financí, účetnictví a controllingu: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 60% 2) Kurzy HR, kurzy prezentačních a komunikačních dovedností pro interní lektory, kurz principy genderové rovnosti: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 60% 3) Kurzy z oblasti nákup a obchod, metrologie: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 60% 4) Školení v oblasti geriatrie: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 60 % 5) Kurz logistiky plánování a řízení výroby, kurz skladníka: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 60 % 6) Anglický jazyk: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 20 %; míra individualizace výuky 40 % Přesná specifikace a způsob posuzování jednotlivých hodnotících kritérií jsou uvedena v Zadávací dokumentaci ke stažení na Profilu zadavatele: https://www.softender.cz/detail/linet

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Obecné podmínky pro prokázání kvalifikace Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Kvalifikovaným dodavatelem pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: splní základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona, splní profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona, splní technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona. V souladu s § 62 odst. 3 zákona se splnění kvalifikačních předpokladů v rámci nabídky prokazuje předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované Zadavatelem splňuje (viz příloha č. 2 Zadávací dokumentace). Uchazeč, jehož nabídka bude vyhodnocena jako nejlepší a tedy vítězná, však bude v souladu s ustanovením §62 ZVZ povinen před uzavřením smlouvy se Zadavatelem předložit Zadavateli splnění kvalifikace prostřednictvím originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů uvedených níže. Uchazeči jsou proto povinni připravit si originály/ověřené kopie všech dokumentů prokazujících splnění kvalifikačních předpokladů dle bodů 5.2 – 5.8 dle požadavků uvedených v těchto bodech Zadávací dokumentace již při přípravě své nabídky. Zadavatel zároveň upozorňuje, že kvalifikace musí být v souladu s § 52 odst. 1 zákona prokázána ve lhůtě pro podání nabídek. Doklady k prokázání kvalifikace nesmějí být mladší, než je poslední den lhůty pro podání nabídek a současně doklady k prokázání základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídek starší 90 kalendářních dnů. V případě, že uchazeč, jehož nabídka bude vyhodnocena jako nejlepší, před podpisem smlouvy Zadavateli nedoloží originály či úředně ověřené kopie všech dokumentů prokazujících kvalifikaci či s chybnou platností , bude takové jednání považováno za neposkytnutí součinností k uzavření smlouvy ve smyslu § 82 odst. 4 zákona. Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 ZVZ Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona prokáže uchazeč: a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijímání úplatku, podplácení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu ; b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu1; c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, e) který není v likvidaci, f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče, g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče, h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče, j) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby, k) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek. Výše uvedené základní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude uchazeč, jehož nabídka bude vyhodnocena jako nejlepší a tedy vítězná, vyzván k doložení dokladů prokazujících kvalifikaci dle § 53 odst. 3 zákona. Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a) a b) ZVZ Profesní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který předloží: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude uchazeč vyzván k doložení příslušných dokladů prokazujících kvalifikaci. Technické kvalifikační předpoklady podle § 56 odst. 2 písm. a), a e), odst. 4 a odst. 5 ZVZ Část 1 - Kurzy v oblasti financí, účetnictví a controllingu a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápáno zajištění školení v oblasti financí, účetnictví a controllingu. Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 3 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, které se týkaly realizace kurzů v oblasti financí, účetnictví a controllingu. Min. hodnota realizovaných významných služeb pak musí splňovat následující: hodnota min. 1 zakázky v oblasti realizace kurzů financí, účetnictví a controllingu přesahovala hodnotu 100 000 Kč bez DPH, Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. b) Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží v nabídce čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. tříletou praxi v oblasti školení financí, účetnictví a controllingu, Splnění výše uvedených požadavků dále uchazeč před podpisem smlouvy doloží předložením profesních životopisů lektorů v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). V případě, že se bude jednat o subdodavatele uchazeče, je uchazeč povinen doložit k danému lektorovi i doklady specifikované v odst. 5.5.1 této Zadávací dokumentace. Část 2 - Kurzy HR, kurzy prezentačních a komunikačních dovedností pro interní lektory, kurz principy genderové rovnosti a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápáno zajištění školení v oblasti těchto kurzů: • T&D - Výběr vzdělávacích programů, realizace a hodnocení efektivnosti • Vzdělávání pomocí interních lektorů - zavádění a praxe společností • Praktický Comp&Ben • Kurzy prezentačních dovedností • Kurzy komunikačních dovedností • Kurz principů genderové rovnosti Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 3 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, z nichž min. 1 zakázka se týkala školení kurzů v oblasti HR, min. 1 zakázka se týkala školení v oblasti prezentačních a komunikačních dovedností a min. 1 zakázka se týkala školení v oblasti genderové rovnosti. Min. hodnota realizovaných významných služeb pak musí splňovat následující: hodnota min. 1 zakázky v oblasti realizace kurzů HR přesahovala 60 000 Kč bez DPH, hodnota min. 1 zakázky v oblasti realizace kurzů prezentačních a komunikačních dovedností přesahovala 75 000 Kč bez DPH, hodnota min. 1 zakázky v oblasti realizace kurzů principů genderové rovnosti přesahovala 10 000 Kč bez DPH. Pokud některá zakázka bude splňovat více než 1 z výše uvedených podmínek, lze pro prokázání kvalifikace dle bodu 5.4.2 a) považovat i splnění více bodů prostřednictvím 1 osvědčení. Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. b) Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží v nabídce čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení kurzů v oblasti HR, min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení kurzů prezentačních a komunikačních dovedností, min. 1 lektor, který bude mít min. jednoletou praxi v oblasti školení principů genderové rovnosti. Pokud některý z lektorů bude splňovat více než 1 z výše uvedených podmínek, lze pro prokázání kvalifikace dle bodu 5.4.2 b) považovat i splnění více bodů prostřednictvím praxe 1 lektora. Splnění výše uvedených požadavků uchazeč doloží předložením profesních životopisů lektorů v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). V případě, že se bude jednat o subdodavatele uchazeče, je uchazeč povinen doložit k danému lektorovi i doklady specifikované v odst. 5.5.1 této Zadávací dokumentace. Část 3 - Kurzy z oblasti nákup a obchod, metrologie a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápána realizace školení kurzů: • APQP - plánování jakosti výrobku • PPAP - Proces schvalování dílů do sériové výroby • Školení specialistů auditu produktivity: analýza a měření práce ve výrobě • Školení specialistů auditu produktivity: metodiky auditu • Školení v oblasti metrologie Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 3 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, přičemž min. 1 zakázka se týkala APQP a PPAP, min. 1 zakázka se týkala školení specialistů auditu produktivity, min. 1 zakázka se týkala školení v oblasti metrologie. Hodnota každé zakázky musí přesahovat 20 000 Kč bez DPH. Pokud některá zakázka bude splňovat více než 1 z výše uvedených podmínek, lze pro prokázání kvalifikace dle bodu 5.4.3 a) považovat i splnění více bodů prostřednictvím 1 osvědčení. Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. b) Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží v nabídce čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení APQP - plánování jakosti výrobku a PPAP - Proces schvalování dílů do sériové výroby, v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení specialistů auditu produktivity, v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení metrologie. Pokud některý z lektorů bude splňovat více než 1 z výše uvedených podmínek, lze pro prokázání kvalifikace dle bodu 5.4.3 b) považovat i splnění více bodů prostřednictvím praxe 1 lektora. Splnění výše uvedených požadavků uchazeč doloží předložením profesních životopisů lektorů v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). V případě, že se bude jednat o subdodavatele uchazeče, je uchazeč povinen doložit k danému členovi týmu i doklady specifikované v odst. 5.5.1 této Zadávací dokumentace. Část 4 - Školení v oblasti geriatrie a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápáno zajištění školení v oblasti geriatrie. Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 2 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, přičemž minimální hodnota každé zakázky je 10 000 Kč bez DPH. Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. b) Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží seznam lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. tříletou praxi v oblasti školení kurzů v oblasti geriatrie. Splnění výše uvedených požadavků uchazeč doloží předložením profesních životopisů lektorů v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). V případě, že se bude jednat o subdodavatele uchazeče, je uchazeč povinen doložit k danému členovi týmu i doklady specifikované v odst. 5.5.1 této Zadávací dokumentace. Část 5 – Kurz logistiky plánování a řízení výroby, kurz skladníka a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápáno zajištění školení v oblasti logistiky plánování a řízení výroby a školení skladníků. Přílohou tohoto seznamu musí být: 4. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 5. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 6. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 2 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, přičemž min. 1 zakázka se týkala školení v oblasti logistiky plánování a řízení výroby a min. 1 zakázka se týkala školení skladníků. Hodnota každé zakázky musí přesahovat 20 000 Kč bez DPH. Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. b) Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží seznam lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení kurzů logistiky min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení kurzů skladníků Splnění výše uvedených požadavků uchazeč doloží předložením profesních životopisů lektorů v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). V případě, že se bude jednat o subdodavatele uchazeče, je uchazeč povinen doložit k danému členovi týmu i doklady specifikované v odst. 5.5.1 této Zadávací dokumentace. Část 6 - E-learningový kurz anglického jazyka a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápáno zajištění školení anglického jazyka ve formě tzv. blended learningu. Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 3 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, přičemž hodnota min. 1 zakázky musí přesahovat 100 000 Kč bez DPH. Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. b) Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží v nabídce čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této Zadávací dokumentace. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů budou zastoupeni min. 3 lektoři, z nichž každý má min. dvouletou praxi v oblasti školení kurzů anglického jazyka zároveň min. 3 lektoři musí: - mít vysokoškolské vzdělání v oblasti výuky anglického jazyka nebo - mít znalost anglického jazyka minimálně na referenční úrovni C1 (tj. C1 nebo C2) Společného evropského referenčního rámce pro jazyky, tzn. být úspěšným absolventem jazykové zkoušky odpovídající této úrovni. Splnění výše uvedených požadavků uchazeč doloží předložením profesních životopisů lektorů a dále prostřednictvím dokumentů dokládajících potřebnou úroveň znalosti anglického jazyka (tj. vysokoškolský diplom nebo certifikát o absolvování jazykové zkoušky výše definované min. úrovně). Profesní životopis lektora bude zpracován v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). V případě, že se bude jednat o subdodavatele uchazeče, je uchazeč povinen doložit k danému členovi týmu i doklady specifikované v odst. 5.5.1 této Zadávací dokumentace. Prokázání kvalifikace prostřednictvím subdodavatele a v případě společné nabídky několika dodavatelů Subdodavatelé Při prokazování kvalifikace prostřednictvím subdodavatele je nutné respektovat § 51 odst. 4 a dále § 69 odst. 2 zákona. Uchazeč je ve své nabídce povinen specifikovat případné subdodavatele. Pokud se uchazeč rozhodne využít subdodavatele/subdodavatelů, musí specifikovat tu část veřejné zakázky, kterou má v úmyslu zajistit tímto způsobem. Sdružení dodavatelů Při prokazování kvalifikace v případě společné nabídky podané ve sdružení dodavatelů se postupuje dle § 51 odst. 5 a 6 zákona. Podává-li nabídku sdružení více dodavatelů, musí být v takové nabídce doložena smlouva o sdružení obsahující závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči Zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky. Dále bude ve společné nabídce výslovně uvedeno, který z dodavatelů bude vystupovat jménem sdružení (dodavatele). Prokázání kvalifikace zahraničním dodavatelem Zahraniční dodavatel prokazuje kvalifikaci podle ustanovení § 51 odst. 7 ZVZ. Pravost a stáří dokladů prokazujících splnění kvalifikace Dodavatel prokazuje kvalifikaci doklady, které splňují náležitosti podle ustanovení § 57 ZVZ, tzn. doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Dokumenty splňující tuto podmínku je uchazeč povinen doložit, v souladu se ZVZ, v případě, že jeho nabídka bude vyhodnocena jako nejlepší, před podpisem smlouvy se Zadavatelem. Prokázání kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, výpisem ze seznamu certifikovaných dodavatelů nebo výpisem ze seznamu zahraničních dodavatelů Dodavatelé mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 ZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 ZVZ předložit výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů podle § 127 ZVZ. Dodavatelé mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů předložit certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů podle § 134 ZVZ. Zahraniční dodavatelé mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů předložit výpis ze zahraničního seznamu kvalifikovaných dodavatelů či příslušný zahraniční certifikát podle § 143 ZVZ.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8

Další podmínky:
Viz zadávací dokumentace

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Datum ukončení

: 12. listopad 2013

S odvoláním na ustanovení § 84 odst. 1, písm. a) a e) zákona 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách

OZNAMUJEME ZRUŠENÍ těchto části výše uvedeného zadávacího řízení:

Část 1 zakázky „Kurzy v oblasti financí, účetnictví a controllingu“

Část 2 zakázky „Kurzy HR, kurzy prezentačních a komunikačních dovedností pro interní lektory, kurz principy genderové rovnosti“

Část 4 zakázky „Školení v oblasti geriatrie“

Část 5 zakázky „Kurz logistiky plánování a řízení výroby, kurz skladníka“

Část 6 zakázky „E-learningový kurz anglického jazyka“

Odůvodnění: Pro část zakázky č. 1 nebyla zadavateli doručena žádná nabídka, pro části zakázky č. 2,4,5,6 zadavatel obdržel jen jednu nabídku.

 

Datum ukončení: 

14. únor 2014

Část 3 zakázky Školení z oblasti nákup a obchod, metrologie

  • Vítězný dodavatel
    Název: API - Akademie produktivity a inovací, s. r.o.
    IČ: 27382133
    DIČ: CZ27382133
    Sídlo: 274 01 Želevčice č.5
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Denisa Pavelková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Escare, s.r.o.
    IČ: 29319196
    DIČ: CZ29319196
    Sídlo: Jateční 169, 760 01 Zlín - Prštné

 

Datum ukončení: 14. 2. 2014


 
Uveřejněno: 23. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016