Monitoring velkých daňových subjektů, odvětvová specializace a integrované pracovní prostředí včetně e-learningu
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10104
Název zakázky: Monitoring velkých daňových subjektů, odvětvová specializace a integrované pracovní prostředí včetně e-learningu
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 9. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/B6.00014 Systém efektivní finanční správy velkých daňových subjektů a implementace inovativních postupů do správy daní příjemce: Generální finanční ředitelství
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Generální finanční ředitelství
Sídlo zadavatele: Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1
- Jméno: Ing. Jan Ronovský, ředitel Specializovaného finančního úřadu tel. 220 364 501 jan.ronovsky@fs.mfcr.cz
IČ zadavatele: 72080043
DIČ zadavatele: CZ72080043
- Jméno: Bc. Jana Šrámková
- Telefon: 296854416
- E-mail: jana.sramkova@fs.mfcr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 11. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Generální finanční ředitelství (podatelna) Lazarská 15/7 117 22 Praha 1
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Systém efektivní finanční správy velkých daňových subjektů a implementace inovativních postupů do správy daní, podpořeného v rámci oblasti podpory 4.4a.1 – Posilování institucionální kapacity a efektivnosti veřejné správy, Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, registrační číslo projektu: CZ.1.04/4.1.00/B6.00014. Příjemce dotace je GFŘ, nositelem projektu je SFÚ.
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodání odborných služeb v oblasti monitoringu velkých daňových subjektů, odvětvové specializace a e-learningu dle specifických potřeb SFÚ v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.
Předmětem této veřejné zakázky jsou tři vzájemně provázané části plnění:
- Monitoring velkých daňových subjektů
- Odvětvová specializace
- E-learning
Tyto tři části plnění, které budou dodány formou odborných služeb realizačního týmu dodavatele, dohromady tvoří ucelený systém studií, metodik, prezenčních seminářů a e-learningových vzdělávacích pomůcek, které jsou konečným uživatelům systému (tj. pracovníci SFÚ) dostupné přes integrované pracovní prostředí SFÚ.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 6896033,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.5.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Specializovaný finanční úřad nábř. Kpt. Jaroše 1000/7 170 00 Praha 7
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1) Celková nabídková cena 2) Kvalita zpracování předložené ukázky struktury studie MVDS a studie OS 3) Kvalita zpracování předložené ukázky metodiky MVDS a metodiky OS 4) Kvalita zpracování předložené ukázky školících materiálů 5) Kvalita zpracování předložené ukázky e-kurzu 6) Kvalita zpracování předložené ukázky e-learningu
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání . Čestné prohlášení uchazeče - Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 a § 54 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 s platností od 1.4.2014.
Soubory ke stažení:
- 01-vyzva-k-podani-nabidky_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf (3. 5. 2016 08:20)
- 02-zd-.pdf (3. 5. 2016 08:20)
- 03-zd-priloha-01-cestne-prohlaseni-zkp.doc (3. 5. 2016 08:20)
- 04-zd-priloha-02-cestne-prohlaseni-ekz.doc (3. 5. 2016 08:20)
- 05-zd-priloha-03-kalkulace-nabidkove-ceny_1.xls (3. 5. 2016 08:20)
- 06-zd-priloha-04-seznam-subdodavatelu_1.xls (3. 5. 2016 08:20)
- 07-zd-priloha-05-kryci-list-nabidky_1.xls (3. 5. 2016 08:20)
- 08-zd-priloha-06-realizacni-tym-dodavatele_1.pdf (3. 5. 2016 08:20)
- 09-zd-priloha-07-seznam-pouzitych-zkratek_1.pdf (3. 5. 2016 08:20)
- 10-zd-priloha-08-seznam-statutarnich-organu.doc (3. 5. 2016 08:20)
- 11-zd-priloha-09-seznam-vlastniku-akcii.doc (3. 5. 2016 08:20)
- 12-zd-priloha-10-cestne-prohlaseni-neuzavreni-zakazane-dohody.doc (3. 5. 2016 08:20)
- 13-zd-priloha-11-smlouva.docx (3. 5. 2016 08:20)
- 14-priloha-11-smlouva-priloha-01-kalkulace-nabidkove-ceny_1.xls (3. 5. 2016 08:20)
- 15-priloha-11-smlouva-priloha-02-specifikace-predmetu-smlouvy_1.pdf (3. 5. 2016 08:21)
- 16-zd-priloha-12-seznam-vyznamnych-sluzeb.doc (3. 5. 2016 08:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel tímto oznamuje, že dne 19. 11. 2014 rozhodl v souladu s ust. § 84 odst. 1 písm. a) ZVZ o zrušení výše uvedeného zadávacího řízení. Důvodem zrušení zadávacího řízení je skutečnost, že zadavateli nebyla do konce lhůty pro podání nabídek, tj. do 10. 11. 2014 v 10:00 hod. doručena žádná nabídka v předmětném zadávacím řízení.
Datum ukončení: 19. 11. 2014