Zpět

Monitoring velkých daňových subjektů, odvětvová specializace a integrované pracovní prostředí včetně e-learningu

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10104

Název zakázky: Monitoring velkých daňových subjektů, odvětvová specializace a integrované pracovní prostředí včetně e-learningu

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 9. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Generální finanční ředitelství

Sídlo zadavatele: Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Ronovský, ředitel Specializovaného finančního úřadu tel. 220 364 501 jan.ronovsky@fs.mfcr.cz

IČ zadavatele: 72080043

DIČ zadavatele: CZ72080043

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Jana Šrámková
  • Telefon: 296854416
  • E-mail: jana.sramkova@fs.mfcr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 11. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Generální finanční ředitelství (podatelna) Lazarská 15/7 117 22 Praha 1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Systém efektivní finanční správy velkých daňových subjektů a implementace inovativních postupů do správy daní, podpořeného v rámci oblasti podpory 4.4a.1 – Posilování institucionální kapacity a efektivnosti veřejné správy, Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, registrační číslo projektu: CZ.1.04/4.1.00/B6.00014. Příjemce dotace je GFŘ, nositelem projektu je SFÚ.

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodání odborných služeb v oblasti monitoringu velkých daňových subjektů, odvětvové specializace a e-learningu dle specifických potřeb SFÚ v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.

Předmětem této veřejné zakázky jsou tři vzájemně provázané části plnění:

-  Monitoring velkých daňových subjektů

-  Odvětvová specializace

-  E-learning

Tyto tři části plnění, které budou dodány formou odborných služeb realizačního týmu dodavatele, dohromady tvoří ucelený systém studií, metodik, prezenčních seminářů a e-learningových vzdělávacích pomůcek, které jsou konečným uživatelům systému (tj. pracovníci SFÚ) dostupné přes integrované pracovní prostředí SFÚ.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 6896033,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.5.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Specializovaný finanční úřad nábř. Kpt. Jaroše 1000/7 170 00 Praha 7

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Celková nabídková cena 2) Kvalita zpracování předložené ukázky struktury studie MVDS a studie OS 3) Kvalita zpracování předložené ukázky metodiky MVDS a metodiky OS 4) Kvalita zpracování předložené ukázky školících materiálů 5) Kvalita zpracování předložené ukázky e-kurzu 6) Kvalita zpracování předložené ukázky e-learningu

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání . Čestné prohlášení uchazeče - Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 a § 54 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 s platností od 1.4.2014.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel tímto oznamuje, že dne 19. 11. 2014 rozhodl v souladu s ust. § 84 odst. 1 písm. a) ZVZ o zrušení výše uvedeného zadávacího řízení. Důvodem zrušení zadávacího řízení je skutečnost, že zadavateli nebyla do konce lhůty pro podání nabídek, tj. do 10. 11. 2014 v 10:00 hod. doručena žádná nabídka v předmětném zadávacím řízení.

Datum ukončení: 19. 11. 2014


 
Uveřejněno: 23. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016