Motivační kurz - Pracovní start pro mladé Pražany II
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10383
Název zakázky: Motivační kurz - Pracovní start pro mladé Pražany II
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 1. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/70.00045 Pracovní start pro mladé Pražany příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka hl. m. Praha
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky, Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
- Jméno: Ing. Blanka Havlík, ředitelka krajské pobočky tel.:950 178 300 e-mail: blanka.havlik@aa.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ72496991
- Jméno: Ing. Blanka Kožíšková
- Telefon: 950 178 140
- E-mail: blanka.koziskova@aa.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 1. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Domažlická 1139/11, 130 11 - Praha 3 - PODATELNA
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této zakázky je výběr dodavatele služby – konkrétně dodavatele klíčové aktivity č. 04 „Motivační kurz“ projektu Pracovní start pro mladé Pražany (CZ.1.04/2.1.00/70.00045).
Cílem aktivity je motivovat účastníky projektu k návratu zpět do zaměstnání. Absolvování motivačního kurzu by mělo přispět k posílení sebevědomí účastníků projektu a k obnově základních pracovních návyků.
Motivační kurz se bude skládat z motivační části, komunikační části, základů finanční gramotnosti a z právního minima s orientací na pracovní právo.
Požadovaná hodinová dotace kurzu je 50 hodin (bez závěrečných zkoušek).
Maximální počet účastníků motivačních kurzů realizovaných v rámci této zakázky je 30 osob. Minimální počet není stanoven, ale neměl by být nižší než 15 osob.
Zadavatel počítá v ideálním případě s realizací 3 motivačních kurzů po 10 osobách. Maximální počet účastníků jednoho kurzu je 15 osob, ale kurz může být zahájen na základě požadavku zadavatele i pro menší počet účastníků – a to již pro 5 osob. Výběr účastníků kurzů bude provádět zadavatel.
Detailní specifikace požadavků zadavatele je uvedena v zadávací dokumentaci k této zakázce.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 180000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Do konce projektu – 31. 10. 2015 s tím, že minimálně 15 osob musí ukončit kurz nejpozději do 30. 4. 2015 (na základě požadavku zadavatele).
Místo dodání / převzetí plnění: Praha
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nejnižší jednotková cena - 70% Obsah kurzu - 30%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů • Osvědčení o realizaci služby obdobného charakteru – tj. služby odpovídající předmětu veřejné zakázky v rozsahu min. 100 000,- Kč bez DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Viz zadávací dokumentace v příloze.
Soubory ke stažení:
- priloha-1-smlouva-vzmr-mk-ii.docx (3. 5. 2016 11:50)
- dodatecna-informace-c.-1_8.pdf (3. 5. 2016 11:50)
- priloha-3-kryci-list-mk-ii.doc (3. 5. 2016 11:50)
- priloha-2-cp-zkp-mk-ii.doc (3. 5. 2016 11:50)
- vyzva-mk-ii.pdf (3. 5. 2016 11:50)
- zd-motivacni-kurz-ii.doc (3. 5. 2016 11:50)
- zd-motivacni-kurz-ii.pdf (3. 5. 2016 11:50)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Výsledné pořadí |
Hodnocení uchazeči |
1 |
S-COMP Centre CZ s.r.o., Ohradní 1079/59, 140 00 Praha 4 – Michle |
2 |
Audit organizace s. r. o., Bělehradská 347/54, 120 00 Praha 2 - Vinohrady |
3 |
AABYSS s.r.o., Slévačská 752/36, 198 00 Praha 9 - Hloubětín |
4 |
Společně pro vzdělávání - účastníky sdružení jsou ATTEST, s.r.o (vedoucí účastník) a MOST KE VZDĚLÁNÍ - BRIDGE TO EDUCATION, o.s. Jablonecká 19/5, 460 01 Liberec |
5 |
BDO Advisory s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8 - Karlín |
6 |
MAVO s.r.o., Černošická 20, 252 28 Vonoklasy |
7 |
Systémy jakosti s. r. o., Bořivojova 878/35, 130 00 Praha 3 - Žižkov |
8 |
bfz - vzdělávací akademie s.r.o., Provaznická 425/16, 350 02 Cheb |
9 |
Centrum Kašpar, o. s., Kašparova 73, Liberec XXV – Vesec, 463 12 Liberec |
10 |
POE EDUCO, spol. s r. o., Divadelní 946/9, 741 01 Nový Jičín |
11 |
Facilita CZ , s.r.o., Dukelských hrdinů 407/26, 170 00 Praha 7 - Holešovice |
12 |
RUBIKON Centrum, Korunní 880/101, 130 00 Praha 3 - Vinohrady |
Datum ukončení: 10. 3. 2015