Zpět

MULTIFUNKČNÍ ZAŘÍZENÍ

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10045

Název zakázky: MULTIFUNKČNÍ ZAŘÍZENÍ

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 8. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo obrany, organizační složka státu

Sídlo zadavatele: Tychonova 1, 160 01 Praha 6

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav ZOBAČ, +420 973 200 302, zobacj@army.cz

IČ zadavatele: 60162694

DIČ zadavatele: CZ60162694

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Josef HORŇÁČEK
  • Telefon: +420 973 200 328
  • E-mail: Hornacekj@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 9. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
www.tendermarket.cz, ID: T004/14V/00029711

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

2  ks  multifunkční zařízení – barevná laserová tiskárna s kopírkou a skenerem; 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 22000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
dodat zboží do 5 pracovních dnů od akceptace objednávky

Místo dodání / převzetí plnění:
Ministerstvo obrany, Tychonova 1, 160 00, Praha 6, budova č. 3

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· nejsou

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel se zavazuje umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Provozní řád elektronického tržiště TENDERMARKET®.

Další podmínky:
Zadávací dokumentace včetně specifikace a návrhu smlouvy zveřejněna na elektronickém tržišti Tendermarket, www.tendermarket.cz, Id veřejné zakázky T004/14V/00029711.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: NWT a.s.
    IČ: 63469511
    DIČ: CZ63469511
    Sídlo: Hulín, nám. Míru 1217
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: DAVID VÍTEK, 
    Bc. MARTINA VÍTKOVÁ, Ing. JIŘÍ STODŮLKA
  • 2. uchazeč
    Název: BossCan ComPrint spol. s r.o.
    IČ: 63488191
    DIČ: CZ63488191
    Sídlo: Minská 13, Brno

  • další 3 uchazeči o veřejnou zakázku vyřazeni z hodnocení z důvodu nesplnění zadávacích podmínek.

Datum ukončení: 19. 9. 2014


 
Uveřejněno: 21. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016