MULTIFUNKČNÍ ZAŘÍZENÍ
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10045
Název zakázky: MULTIFUNKČNÍ ZAŘÍZENÍ
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 8. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/B6.00004 Optimalizace systému boje s korupcí v rezortu Ministerstva obrany příjemce: Ministerstvo obrany
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo obrany, organizační složka státu
Sídlo zadavatele: Tychonova 1, 160 01 Praha 6
- Jméno: Ing. Jaroslav ZOBAČ, +420 973 200 302, zobacj@army.cz
IČ zadavatele: 60162694
DIČ zadavatele: CZ60162694
- Jméno: Ing. Josef HORŇÁČEK
- Telefon: +420 973 200 328
- E-mail: Hornacekj@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 9. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: www.tendermarket.cz, ID: T004/14V/00029711
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
2 ks multifunkční zařízení – barevná laserová tiskárna s kopírkou a skenerem;
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 22000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: dodat zboží do 5 pracovních dnů od akceptace objednávky
Místo dodání / převzetí plnění: Ministerstvo obrany, Tychonova 1, 160 00, Praha 6, budova č. 3
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · nejsou
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel se zavazuje umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Provozní řád elektronického tržiště TENDERMARKET®.
Další podmínky: Zadávací dokumentace včetně specifikace a návrhu smlouvy zveřejněna na elektronickém tržišti Tendermarket, www.tendermarket.cz, Id veřejné zakázky T004/14V/00029711.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: NWT a.s.
IČ: 63469511
DIČ: CZ63469511
Sídlo: Hulín, nám. Míru 1217
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: DAVID VÍTEK, Bc. MARTINA VÍTKOVÁ, Ing. JIŘÍ STODŮLKA - 2. uchazeč
Název: BossCan ComPrint spol. s r.o.
IČ: 63488191
DIČ: CZ63488191
Sídlo: Minská 13, Brno - další 3 uchazeči o veřejnou zakázku vyřazeni z hodnocení z důvodu nesplnění zadávacích podmínek.
Datum ukončení: 19. 9. 2014