Zpět

Nákup nábytku do bytových jednotek v rámci realizace projektu "Služby sociální prevence v Karlovarském kraji"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10313

Název zakázky: Nákup nábytku do bytových jednotek v rámci realizace projektu "Služby sociální prevence v Karlovarském kraji"

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj

Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, 360 06 Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková, +420 354 222 240, stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz. Kontaktní osobou ve věcech formální stránky zadávacího řízení a ve věcech odborné problematiky je Ing. Monika Sádlíková, +420 353 993 235, sadlikova@apdm.cz

IČ zadavatele: 70891168

DIČ zadavatele: CZ70891168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková
  • Telefon: +420 354 222 240
  • E-mail: stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 12. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají doporučené poštou na níže uvedenou adresu: Krajský úřad Karlovarského kraje, Závodní 353/88, 360 06 Karlovy Vary nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu Karlovarského kraje v budově A, přízemí: pondělí a středa v době od 7:30 do 16:30 hodin, úterý a čtvrtek v době od 7:00 do 14:30 hodin, pátek v době od 7:00 do 13:30 hodin

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka vychází z Individuálního projektu Karlovarského kraje „Služby sociální prevence v Karlovarském kraji“, který je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a rozpočtu ČR.  

Předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku do bytových jednotek v  rámci  realizace projektu „Služby sociální prevence v Karlovarském kraji“, pro osoby s duševním onemocněním a osoby se zdravotním, zejména mentálním postižením.  

Jedná se o zakázku v rámci křížového financování Projektu. Zadavatel požaduje dovoz a montáž nábytku do míst určení (specifikace plnění zakázky je uvedena - příloha č. 5 zadávací dokumentace).

Zadavatel požaduje dodání nabytku do bytových jednotek:

  • Karlovy Vary, ulice Mozartova 663, byt č. 1
  • Karlovy Vary, ulice Krušnohorská 866, byt č. 32
  • Karlovy Vary, ulice Vodárenská 756, byt č. 33
  • Dalovice, ulice V Břízkách 266, byt č. 2
  • Dalovice, ulice V Břízkách 266, byt č. 3
  • Ostrov, Klášterní ulice 141/B
  • Karlovy Vary, ulice Krušnohorská 866, byt č. 17
  • Karlovy Vary, ulice Vodárenská 756, byt č. 21
  • Karlovy Vary, ulice.  Mozartova 665, byt č. 6
  • Karlovy Vary, ulice.  Mozartova 663 BB
  • Cheb, K Viaduktu 2331/7, byt č. 1

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 343801,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpoklad zahájení plnění zakázky: 15.12.2014 Předpoklad ukončení plnění zakázky: 31.01.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovarský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základní hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší celková nabídková cena bez DPH (váha 100%). Nabídky budou vyhodnoceny podle absolutní hodnoty nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. viz. zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). viz. zadávací dokumentace

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný dodavatel
Název:  Nábytek Ideál, spol. s.r.o.
IČ:        14707543
DIČ:      CZ
14707543
Sídlo:    Sokolovská921/124 , 360 05 Karlovy Vary
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:  Alžběta Dvořáková, jednatelka
Poznámka k dodavateli:

2. uchazeč
Název: ARBYD CZ s.r.o.
IČ:       26339269
DIČ:     CZ26339269
Sídlo:   Chotíkov 388, 330 17 Chotíkov

 

Datum ukončení: 16. 12. 2014


 
Uveřejněno: 27. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016