Nákup nábytku do bytových jednotek v rámci realizace projektu "Služby sociální prevence v Karlovarském kraji"
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10313
Název zakázky: Nákup nábytku do bytových jednotek v rámci realizace projektu "Služby sociální prevence v Karlovarském kraji"
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj
Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, 360 06 Karlovy Vary
- Jméno: Ing. Stanislava Správková, +420 354 222 240, stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz. Kontaktní osobou ve věcech formální stránky zadávacího řízení a ve věcech odborné problematiky je Ing. Monika Sádlíková, +420 353 993 235, sadlikova@apdm.cz
IČ zadavatele: 70891168
DIČ zadavatele: CZ70891168
- Jméno: Ing. Stanislava Správková
- Telefon: +420 354 222 240
- E-mail: stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 12. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají doporučené poštou na níže uvedenou adresu: Krajský úřad Karlovarského kraje, Závodní 353/88, 360 06 Karlovy Vary nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu Karlovarského kraje v budově A, přízemí: pondělí a středa v době od 7:30 do 16:30 hodin, úterý a čtvrtek v době od 7:00 do 14:30 hodin, pátek v době od 7:00 do 13:30 hodin
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka vychází z Individuálního projektu Karlovarského kraje „Služby sociální prevence v Karlovarském kraji“, který je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a rozpočtu ČR.
Předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku do bytových jednotek v rámci realizace projektu „Služby sociální prevence v Karlovarském kraji“, pro osoby s duševním onemocněním a osoby se zdravotním, zejména mentálním postižením.
Jedná se o zakázku v rámci křížového financování Projektu. Zadavatel požaduje dovoz a montáž nábytku do míst určení (specifikace plnění zakázky je uvedena - příloha č. 5 zadávací dokumentace).
Zadavatel požaduje dodání nabytku do bytových jednotek:
- Karlovy Vary, ulice Mozartova 663, byt č. 1
- Karlovy Vary, ulice Krušnohorská 866, byt č. 32
- Karlovy Vary, ulice Vodárenská 756, byt č. 33
- Dalovice, ulice V Břízkách 266, byt č. 2
- Dalovice, ulice V Břízkách 266, byt č. 3
- Ostrov, Klášterní ulice 141/B
- Karlovy Vary, ulice Krušnohorská 866, byt č. 17
- Karlovy Vary, ulice Vodárenská 756, byt č. 21
- Karlovy Vary, ulice. Mozartova 665, byt č. 6
- Karlovy Vary, ulice. Mozartova 663 BB
- Cheb, K Viaduktu 2331/7, byt č. 1
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 343801,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpoklad zahájení plnění zakázky: 15.12.2014 Předpoklad ukončení plnění zakázky: 31.01.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Karlovarský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základní hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší celková nabídková cena bez DPH (váha 100%). Nabídky budou vyhodnoceny podle absolutní hodnoty nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz. zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. viz. zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). viz. zadávací dokumentace
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- prilohy-zd-nabytek-1.doc (3. 5. 2016 11:18)
- vyzva-a-zd-dodavka-nabytku-1.pdf (3. 5. 2016 11:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vítězný dodavatel
Název: Nábytek Ideál, spol. s.r.o.
IČ: 14707543
DIČ: CZ14707543
Sídlo: Sokolovská921/124 , 360 05 Karlovy Vary
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Alžběta Dvořáková, jednatelka
Poznámka k dodavateli:
2. uchazeč
Název: ARBYD CZ s.r.o.
IČ: 26339269
DIČ: CZ26339269
Sídlo: Chotíkov 388, 330 17 Chotíkov
Datum ukončení: 16. 12. 2014